Belföld

2006.09.11. 02:29

Tüntető motorosok

Körmend (bb) - Szombaton 10-től 14 óráig félpályás útlezárással tiltakoztak a motorosok az emelkedő adóterhek miatt Körmend és Magyarszecsőd között. A súlyadó mértékének módosítása akár tizenötszörös terhet is róhat a tulajdonosokra.

Mórocz Zsolt

Körmend (bb) - Szombaton 10-től 14 óráig félpályás útlezárással tiltakoztak a motorosok az emelkedő adóterhek miatt Körmend és Magyarszecsőd között. A súlyadó mértékének módosítása akár tizenötszörös terhet is róhat a tulajdonosokra.

A kormány rendelete szerint 2007-től nem a súly, hanem a teljesítmény alapján kell adózni az autók és motorkerékpárok után. Ez azt jelenti, hogy átlagosan hat-nyolcszor többet kell befizetniük a kétkerekűek tulajdonosainak, de akadnak olyan motortípusok is, amelyeknél a drágulás akár 15-szörös is lehet.

- Budapesten is tüntetnek a motorosok a súlyadó számunkra hátrányos megváltoztatása miatt - mondja Horváth Zsolt, az egyik szervező -, ezért választottuk mi is ezt a napot. - Felháborítónak tartom, hogy ennyire megemelkednek a terheink. Egyáltalán nem jogos, hogy ugyanannyit kell fizetnünk, mint az autósoknak, pedig mi csak három hónapig használhatjuk az uta-kat. Nem nyugszunk bele, hogy jövő év januárjától már nem a tömeg, hanem a telje-sítmény alapján kell fizetni a gépjárműadót.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kormány rendelete szerint 2007-től nem a súly, hanem a teljesítmény alapján kell adózni az autók és motorkerékpárok után. Ez azt jelenti, hogy átlagosan hat-nyolcszor többet kell befizetniük a kétkerekűek tulajdonosainak, de akadnak olyan motortípusok is, amelyeknél a drágulás akár 15-szörös is lehet.

- Budapesten is tüntetnek a motorosok a súlyadó számunkra hátrányos megváltoztatása miatt - mondja Horváth Zsolt, az egyik szervező -, ezért választottuk mi is ezt a napot. - Felháborítónak tartom, hogy ennyire megemelkednek a terheink. Egyáltalán nem jogos, hogy ugyanannyit kell fizetnünk, mint az autósoknak, pedig mi csak három hónapig használhatjuk az uta-kat. Nem nyugszunk bele, hogy jövő év januárjától már nem a tömeg, hanem a telje-sítmény alapján kell fizetni a gépjárműadót.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kormány rendelete szerint 2007-től nem a súly, hanem a teljesítmény alapján kell adózni az autók és motorkerékpárok után. Ez azt jelenti, hogy átlagosan hat-nyolcszor többet kell befizetniük a kétkerekűek tulajdonosainak, de akadnak olyan motortípusok is, amelyeknél a drágulás akár 15-szörös is lehet.

- Budapesten is tüntetnek a motorosok a súlyadó számunkra hátrányos megváltoztatása miatt - mondja Horváth Zsolt, az egyik szervező -, ezért választottuk mi is ezt a napot. - Felháborítónak tartom, hogy ennyire megemelkednek a terheink. Egyáltalán nem jogos, hogy ugyanannyit kell fizetnünk, mint az autósoknak, pedig mi csak három hónapig használhatjuk az uta-kat. Nem nyugszunk bele, hogy jövő év januárjától már nem a tömeg, hanem a telje-sítmény alapján kell fizetni a gépjárműadót.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kormány rendelete szerint 2007-től nem a súly, hanem a teljesítmény alapján kell adózni az autók és motorkerékpárok után. Ez azt jelenti, hogy átlagosan hat-nyolcszor többet kell befizetniük a kétkerekűek tulajdonosainak, de akadnak olyan motortípusok is, amelyeknél a drágulás akár 15-szörös is lehet.

- Budapesten is tüntetnek a motorosok a súlyadó számunkra hátrányos megváltoztatása miatt - mondja Horváth Zsolt, az egyik szervező -, ezért választottuk mi is ezt a napot. - Felháborítónak tartom, hogy ennyire megemelkednek a terheink. Egyáltalán nem jogos, hogy ugyanannyit kell fizetnünk, mint az autósoknak, pedig mi csak három hónapig használhatjuk az uta-kat. Nem nyugszunk bele, hogy jövő év januárjától már nem a tömeg, hanem a telje-sítmény alapján kell fizetni a gépjárműadót.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kormány rendelete szerint 2007-től nem a súly, hanem a teljesítmény alapján kell adózni az autók és motorkerékpárok után. Ez azt jelenti, hogy átlagosan hat-nyolcszor többet kell befizetniük a kétkerekűek tulajdonosainak, de akadnak olyan motortípusok is, amelyeknél a drágulás akár 15-szörös is lehet.

- Budapesten is tüntetnek a motorosok a súlyadó számunkra hátrányos megváltoztatása miatt - mondja Horváth Zsolt, az egyik szervező -, ezért választottuk mi is ezt a napot. - Felháborítónak tartom, hogy ennyire megemelkednek a terheink. Egyáltalán nem jogos, hogy ugyanannyit kell fizetnünk, mint az autósoknak, pedig mi csak három hónapig használhatjuk az uta-kat. Nem nyugszunk bele, hogy jövő év januárjától már nem a tömeg, hanem a telje-sítmény alapján kell fizetni a gépjárműadót.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kormány rendelete szerint 2007-től nem a súly, hanem a teljesítmény alapján kell adózni az autók és motorkerékpárok után. Ez azt jelenti, hogy átlagosan hat-nyolcszor többet kell befizetniük a kétkerekűek tulajdonosainak, de akadnak olyan motortípusok is, amelyeknél a drágulás akár 15-szörös is lehet.

- Budapesten is tüntetnek a motorosok a súlyadó számunkra hátrányos megváltoztatása miatt - mondja Horváth Zsolt, az egyik szervező -, ezért választottuk mi is ezt a napot. - Felháborítónak tartom, hogy ennyire megemelkednek a terheink. Egyáltalán nem jogos, hogy ugyanannyit kell fizetnünk, mint az autósoknak, pedig mi csak három hónapig használhatjuk az uta-kat. Nem nyugszunk bele, hogy jövő év januárjától már nem a tömeg, hanem a telje-sítmény alapján kell fizetni a gépjárműadót.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

- Budapesten is tüntetnek a motorosok a súlyadó számunkra hátrányos megváltoztatása miatt - mondja Horváth Zsolt, az egyik szervező -, ezért választottuk mi is ezt a napot. - Felháborítónak tartom, hogy ennyire megemelkednek a terheink. Egyáltalán nem jogos, hogy ugyanannyit kell fizetnünk, mint az autósoknak, pedig mi csak három hónapig használhatjuk az uta-kat. Nem nyugszunk bele, hogy jövő év januárjától már nem a tömeg, hanem a telje-sítmény alapján kell fizetni a gépjárműadót.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

- Budapesten is tüntetnek a motorosok a súlyadó számunkra hátrányos megváltoztatása miatt - mondja Horváth Zsolt, az egyik szervező -, ezért választottuk mi is ezt a napot. - Felháborítónak tartom, hogy ennyire megemelkednek a terheink. Egyáltalán nem jogos, hogy ugyanannyit kell fizetnünk, mint az autósoknak, pedig mi csak három hónapig használhatjuk az uta-kat. Nem nyugszunk bele, hogy jövő év januárjától már nem a tömeg, hanem a telje-sítmény alapján kell fizetni a gépjárműadót.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

Az eddigi szabályozás alapján ugyanis a súlyadót az adott gépjármű saját tömege alapján kellett megfizetni: 100 kilogrammonként 1200 forintot. Ez átlagosan pár ezer forintot jelentett a motortulajdonosoknak, most azonban a teljesítményadó miatt a sokszorosát is fizethetik ennek a vasparipák tulajdonosai. (Egy nagyobb testű, nagy teljesítményű motor után eddig kö-rülbelül négyezer forintot kellett évente fizetni, ez jövőre az új törvény értelmében már negyvenezer forintos többletkiadást jelenthet.)

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

- Ma már nem modhatjuk, hogy a motorosok egy társadalmi csoportból kerülnek ki - mondja Papp László, körmendi motoros. - Ugyanúgy vannak közöttünk ügyvédek, orvosok, fiatalok és idősebbek is. A motorozás életérzés, s mi ezért sok mindenről hajlandóak vagyunk lemondani. (Folytatás az 5. oldalon Félpályás útlezárással... címmel)

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

- Most biztosan sokan arra gondolnak, hogy aki meg tud venni egy ilyen motort, az ki is tudja fizetni a többletterheket - véli a motoros -, pedig ez nem így van. - A legtöbben csak használt motorhoz jut-hatunk hozzá, s így is évekig spórolunk rá.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kétkerekűek tulajdonosai ugyanazon a véleményen vannak: nem az ellen tiltakoznak, hogy az ország követni próbálja az uniós normákat, hanem az ellen, hogy drasztikusan megemelik a terheiket. Azonban nem hisznek abban, hogy a tüntetés eltántorítja a kormányt az adóemeléstől, ugyanakkor úgy érzik, nem ülhetnek ölbe tett kézzel. Elmondták, hogy a tüntetéssel az emberek figyelmét szerették volna felhívni, valamint megmutatni, hogy igenis erős az összefogás a motorosok között is.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

- Mi, motorosok útközben is integetünk egymásnak, mindegy, milyen vasparipa jön velünk szembe - mondja a szervező -, akkor most miért ne tudnánk közösen fellépni egy ilyen probléma esetén.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A tüntetéshez nemcsak helyi, hanem zalaegerszergi és sárvári motorosok is csatlakoztak. A rendőrségtől a félpályás útlezáráshoz engedélyt is kaptak. A szombati forgalomban az autósok és kamionosok türelmesen viselték a korlátozást, sőt, sokan közülük egyet is értettek a kezdeményezéssel.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

A kormány döntése ellen a helyszínen aláírásgyűjtő ak-ciót is szerveztek, így próbálják reprezentálni a motoros- társadalom egységét és sokszínűségét. A lapot hatvankilencen írták alá. Az aláírásgyűjtő ívet a helyi motorosok elküldik Budapestre, a fővárosi tüntetést szervező egyesülethez, hogy azt szeptember közepén eljuttathassák az illetékeseknek.

Ezek is érdekelhetik