Belföld

2007.11.22. 03:29

Tömegközlekedés nélkül

Megyei körkép (tm) - A hatórás vasúti sztrájkhoz többen szolidaritásból csatlakoztak. A megyében a Vasi Volán Zrt.-nél a GYSEV-nél és a Hefele Menyhért iskolában szüntették be a munkát.

Treiber Mária

A megszokottnál jóval kisebb nyüzsgés fogadta tegnap reggel hat óra után az Ady téri buszpályaudvaron az embereket. A nemzetközi és távolsági járatok a megszokott időben elindultak, a helyközi buszok közül is számos befutott, de mégis kevesebben jöttek-mentek a környéken, viszont autóval parkolni alig lehetett. Szombathelyen a Vasi Volán számos kék autóbusza járt, s a reggeli sötétség ellenére elég jól lehetett látni, hogy a máskor csúcsidőben dugig tömött járművek helyett most alig néhány utassal róják a kilométereket a városban.

Németh Károly, a Vas Megyei Közúti Közlekedők Független Szakszervezete és a Liga Vas Megyei Szakszervezetének elnöke már kora reggeltől a buszpályaudvaron volt, beszélt munkatársaival, telefonált, intézkedett. Azt magyarázta, némi zavart okozott, hogy a pilóták nem kaptak kellő tájékoztatást közvetlen vezetőjüktől a még elégséges szolgáltatásról. A sztrájkot több mint ötven százalékuk vállalta, és az előzetes megbeszéléseken azért egyeztek bele abba, hogy a járatok egyharmada közlekedjen, mert nem akartak tetemes veszteséget okozni a gazdasági társaságnak, és nem akarták, hogy elpártoljanak tőlük az utasok. Félreértésekre adott okot az is, hogy az utasok nem a Volán információs irodájától kértek tájékoztatást, hanem az autóbuszvezetőktől, akik maguk se tudhatták, hogy kik azok a kollégák, akik mégis fölveszik a munkát, és elindulnak a járművekkel.

A sztrájkot vállaló autóbusz-vezetők a melegedőben várták az idő múlását. Reggel hét óra körül érkezett a hír, hogy a bozsoki busz vezetője hirtelen rosszul lett, túl magasra szökött föl a vérnyomása, Gencsapátiból, a buszmegállóból nem tudja továbbvinni a kocsit, valakinek el kellene indulni Szombathelyről a mentesítő kocsival. A munkahelyi vezető sorra megszólította a sztrájkolókat, akik először nem is értették pontosan miről van szó, és sorra elhárították a kérést. Már majdnem izzott a levegő a feszültségtől, mire sikerült megoldani a helyettesítést.

Az autóbusz-vezetők közül Kovács Sándortól kérdeztük, merre járna éppen, ha nem sztrájkolna. Elmondta: Nagytilajról hozta be a hat óra előtt elindított buszt, és már újra úton lenne. A kétórás sztrájk miatt azért morgolódott, mert az nem elég semmire, ha két napra állnának le, azt már mindenki megérezné.

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Németh Károly, a Vas Megyei Közúti Közlekedők Független Szakszervezete és a Liga Vas Megyei Szakszervezetének elnöke már kora reggeltől a buszpályaudvaron volt, beszélt munkatársaival, telefonált, intézkedett. Azt magyarázta, némi zavart okozott, hogy a pilóták nem kaptak kellő tájékoztatást közvetlen vezetőjüktől a még elégséges szolgáltatásról. A sztrájkot több mint ötven százalékuk vállalta, és az előzetes megbeszéléseken azért egyeztek bele abba, hogy a járatok egyharmada közlekedjen, mert nem akartak tetemes veszteséget okozni a gazdasági társaságnak, és nem akarták, hogy elpártoljanak tőlük az utasok. Félreértésekre adott okot az is, hogy az utasok nem a Volán információs irodájától kértek tájékoztatást, hanem az autóbuszvezetőktől, akik maguk se tudhatták, hogy kik azok a kollégák, akik mégis fölveszik a munkát, és elindulnak a járművekkel.

A sztrájkot vállaló autóbusz-vezetők a melegedőben várták az idő múlását. Reggel hét óra körül érkezett a hír, hogy a bozsoki busz vezetője hirtelen rosszul lett, túl magasra szökött föl a vérnyomása, Gencsapátiból, a buszmegállóból nem tudja továbbvinni a kocsit, valakinek el kellene indulni Szombathelyről a mentesítő kocsival. A munkahelyi vezető sorra megszólította a sztrájkolókat, akik először nem is értették pontosan miről van szó, és sorra elhárították a kérést. Már majdnem izzott a levegő a feszültségtől, mire sikerült megoldani a helyettesítést.

Az autóbusz-vezetők közül Kovács Sándortól kérdeztük, merre járna éppen, ha nem sztrájkolna. Elmondta: Nagytilajról hozta be a hat óra előtt elindított buszt, és már újra úton lenne. A kétórás sztrájk miatt azért morgolódott, mert az nem elég semmire, ha két napra állnának le, azt már mindenki megérezné.

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Németh Károly, a Vas Megyei Közúti Közlekedők Független Szakszervezete és a Liga Vas Megyei Szakszervezetének elnöke már kora reggeltől a buszpályaudvaron volt, beszélt munkatársaival, telefonált, intézkedett. Azt magyarázta, némi zavart okozott, hogy a pilóták nem kaptak kellő tájékoztatást közvetlen vezetőjüktől a még elégséges szolgáltatásról. A sztrájkot több mint ötven százalékuk vállalta, és az előzetes megbeszéléseken azért egyeztek bele abba, hogy a járatok egyharmada közlekedjen, mert nem akartak tetemes veszteséget okozni a gazdasági társaságnak, és nem akarták, hogy elpártoljanak tőlük az utasok. Félreértésekre adott okot az is, hogy az utasok nem a Volán információs irodájától kértek tájékoztatást, hanem az autóbuszvezetőktől, akik maguk se tudhatták, hogy kik azok a kollégák, akik mégis fölveszik a munkát, és elindulnak a járművekkel.

A sztrájkot vállaló autóbusz-vezetők a melegedőben várták az idő múlását. Reggel hét óra körül érkezett a hír, hogy a bozsoki busz vezetője hirtelen rosszul lett, túl magasra szökött föl a vérnyomása, Gencsapátiból, a buszmegállóból nem tudja továbbvinni a kocsit, valakinek el kellene indulni Szombathelyről a mentesítő kocsival. A munkahelyi vezető sorra megszólította a sztrájkolókat, akik először nem is értették pontosan miről van szó, és sorra elhárították a kérést. Már majdnem izzott a levegő a feszültségtől, mire sikerült megoldani a helyettesítést.

Az autóbusz-vezetők közül Kovács Sándortól kérdeztük, merre járna éppen, ha nem sztrájkolna. Elmondta: Nagytilajról hozta be a hat óra előtt elindított buszt, és már újra úton lenne. A kétórás sztrájk miatt azért morgolódott, mert az nem elég semmire, ha két napra állnának le, azt már mindenki megérezné.

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

A sztrájkot vállaló autóbusz-vezetők a melegedőben várták az idő múlását. Reggel hét óra körül érkezett a hír, hogy a bozsoki busz vezetője hirtelen rosszul lett, túl magasra szökött föl a vérnyomása, Gencsapátiból, a buszmegállóból nem tudja továbbvinni a kocsit, valakinek el kellene indulni Szombathelyről a mentesítő kocsival. A munkahelyi vezető sorra megszólította a sztrájkolókat, akik először nem is értették pontosan miről van szó, és sorra elhárították a kérést. Már majdnem izzott a levegő a feszültségtől, mire sikerült megoldani a helyettesítést.

Az autóbusz-vezetők közül Kovács Sándortól kérdeztük, merre járna éppen, ha nem sztrájkolna. Elmondta: Nagytilajról hozta be a hat óra előtt elindított buszt, és már újra úton lenne. A kétórás sztrájk miatt azért morgolódott, mert az nem elég semmire, ha két napra állnának le, azt már mindenki megérezné.

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

A sztrájkot vállaló autóbusz-vezetők a melegedőben várták az idő múlását. Reggel hét óra körül érkezett a hír, hogy a bozsoki busz vezetője hirtelen rosszul lett, túl magasra szökött föl a vérnyomása, Gencsapátiból, a buszmegállóból nem tudja továbbvinni a kocsit, valakinek el kellene indulni Szombathelyről a mentesítő kocsival. A munkahelyi vezető sorra megszólította a sztrájkolókat, akik először nem is értették pontosan miről van szó, és sorra elhárították a kérést. Már majdnem izzott a levegő a feszültségtől, mire sikerült megoldani a helyettesítést.

Az autóbusz-vezetők közül Kovács Sándortól kérdeztük, merre járna éppen, ha nem sztrájkolna. Elmondta: Nagytilajról hozta be a hat óra előtt elindított buszt, és már újra úton lenne. A kétórás sztrájk miatt azért morgolódott, mert az nem elég semmire, ha két napra állnának le, azt már mindenki megérezné.

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Az autóbusz-vezetők közül Kovács Sándortól kérdeztük, merre járna éppen, ha nem sztrájkolna. Elmondta: Nagytilajról hozta be a hat óra előtt elindított buszt, és már újra úton lenne. A kétórás sztrájk miatt azért morgolódott, mert az nem elég semmire, ha két napra állnának le, azt már mindenki megérezné.

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Az autóbusz-vezetők közül Kovács Sándortól kérdeztük, merre járna éppen, ha nem sztrájkolna. Elmondta: Nagytilajról hozta be a hat óra előtt elindított buszt, és már újra úton lenne. A kétórás sztrájk miatt azért morgolódott, mert az nem elég semmire, ha két napra állnának le, azt már mindenki megérezné.

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Az információs irodán a forgalmi szolgálattevő hölgynek állandóan a fülén volt a telefon, sokan érdeklődtek. Azt mesélte, hogy a roham már szerdán az esti órákban megkezdődött, egy órán át strigulázta a hívásokat, ötszázhuszonötnél abbahagyta a számlálást. A kisablakon is gyakran beszóltak, kérdeztek valamit.

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Információnk szerint a Vasi Volán Zrt.-nél tartott tegnapi kétórás figyelmeztető sztrájk alatt Szombathelyen és Körmenden közlekedtek a helyi járatos autóbuszok. Kőszegen, Bükön és Sárváron leállították a helyi járatokat is. A közel háromszáz helyközi járat közül ötvennégy tudta betartani a szokásos menetrendet, az éjszakai műszakból hazafelé utazókat is elszállították. A még elégséges szolgáltatás része volt az is, hogy a szerződéses iskolai és gyári járatokat, a nemzetközi buszokat, valamint a különjáratokat is rendben közlekedtették.

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Feltűnően kevés utas vette igénybe tegnap a sztrájk alatt az autóbuszokat, aki csak tehette, az személykocsival közelítette meg munkahelyét, iskoláját.

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Kihalt vasútállomások fogadták az utasokat a pályaudvarokon tegnap reggel hattól délig. A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Vasutasok Szakszervezete sztrájkfelhívására Papp Zoltán területi szakszervezeti ügyvivő elmondása szerint a szakszervezeti tagok kilencven százaléka vállalta a munkabeszüntetést, de nem szakszervezeti tagok is sztrájkoltak, továbbra is a szárnyvonalak megmentése a cél.

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Álltak a személyvonatok, nem közlekedtek a tehervonatok sem. A szombathelyi pályaudvaron a javítóműhelyekben is megállt az élet. A gépészeten a villanyszerelők műhelyében többen várakoznak, van aki olvas, más nézeget, többen kártyázással ütötték el az időt, közben beszélgettek. Szabó Mihály, a sztrájkőrség tagja azt mondja, fegyelmezetten betartották a szabályokat és a törvényi előírásokat. Valamennyien féltik a munkahelyüket, jól tudják, ha kevesebb a vasúti szárnyvonal, akkor a fővonalakon is kevesebben fognak jegyet váltani. Talán elmozdulnak a tárgyalásokon az álláspontok. A Volánnál elég gyorsan, a MÁV-nál lassabban állt helyre a menetrendes közlekedés. A bozsoki autóbuszjáraton rosszul lett a pilóta, mentesítőt kellett küldeni

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!