2016.06.21. 18:55
Dupla gyémánt Cellnek
Celldömölk - Dupla Városmarketing Gyémánt-díjjal jutalmazta a Magyar Marketing Szövetség Celldömölköt. A szakmai kitüntetést Budapesten adták át a pályázóknak.
Kétszeres Városmarketing Gyémánt-díjas lett Celldömölk az országos városmarketing-pályázaton: az önkormányzat a Tulipán Fesztivállal, a Ság hegy Térsége Turisztikai Egyesület arculattervezéssel pályázott. Az Országos Városmarketing Díj-pályázatot a Magyar Marketing Szövetség alapította, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketingtevékenységre. Az idén 70 nevezés érkezett. Fehér László polgármester örömmel konstatálja, hogy Celldömölk nevének hallatán egyre többen gondolnak a tulipánra. A VulkánSág brand is egyre ismertebb. A rangos szakmai díjat Hinora Ferenctől, a MMSZ elnökétől és dr. Piskóti Istvántól, a szakmai zsűri elnökétől, az MMSZ elnökségi tagjától a celli turisztikai egyesület nevében Beni Judit elnök és Döméné Király Gabriella menedzser, az önkormányzat nevében Tulok Gabriella hivatali referens vette át. A díjjal járó gyémánt védjegyet egy évig használhatja a város.