Az élelmiszerek, háztartási cikkek és drogériai termékek internetes értékesítési forgalma csaknem 45 százalékkal nőtt Magyarországon tavaly az első kilenc hónapban.
Az egyedülállók napja alkalmából tartott kiárusítás 2018 óta rendre meghaladja az Egyesült Államokban karácsony előtt megrendezett „fekete péntek” és az azt követő „kiberhétfő” bevásárlónapjain elért együttes árbevételt.
Az e-kereskedelem végérvényesen a mindennapjaink része lett, szinte nincs olyan élethelyzet, amiben ne rendeltünk volna a netről: az e-vásárló magyarok több mint fele rendelt már online ágyában fekve vagy tévénézés közben, 23 százalékuk tömegközlekedés, 3
2019-ig minden olyan egyszerű volt, aztán jöttek a 2020-as események, és fenekestől felforgatták nemcsak egy-egy ország, de az egész világ életét. Persze enyhén túlzó az iménti kijelentés, ám az igazság az, hogy az idei esztendő „főszereplője”, a koronaví
Háromszor több webáruház és 30 százalékkal nagyobb látogatottság volt az első hullámban 2019 azonos időszakához képest. Megismétlődhet a netes szárnyalás?