2021. november 15-étől kötelező a maszkviselés a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálatain. Az ügyfélszolgálatok felkeresése helyett érdemes a NAV online szolgáltatásait használni.
Egyetlen általunk megkérdezett önkormányzatnál sem tették kötelezővé az oltást, a maszkhasználat azonban a legtöbb helyen visszatért az ügyfelek számára.
A július 24-28. közötti időszakra tervezett fejlesztés és a technikai átállás az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve mobil és vezetékes internet, valamint TV – szolgáltatásokat nem érinti, csak az online és személyes ügyintézés szünetel.
Este 8-ig lesznek elérhetők a személyi jövedelemadóval, a programok telepítésével, valamint a nyomtatványok elektronikus elküldésével kapcsolatos menüpontok május 20-áig, a NAV 1819-es Infóvonalán.
Az adóhivatal felhívja a figyelmet, hogy a személyes ügyintézés helyett célszerűbb otthonról (telefonról vagy interneten keresztül) kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival.