Kegyetlen meleg és fagyasztott kenyér a reggelihez - megérkezett a Haladás Karagandába

VN - Szerdán reggel, kazah idő szerint öt órakor megérkezett Karagandába a Szombathelyi Haladás együttesét szállító hetven fős különgép. Az utazásról és a körülményekről a csapatot elkísérő hat szurkoló egyike, Leidli Géza mesélt.

Ambrózai Zsuzsanna-Pum András

- Kedd délután fél ötkor indultunk a pozsonyi repülőtérről, és két alkalommal, az ukrajnai Donyeckben és a kazah fővárosban, Asztanában szállt le a gép tankolni - mondta Leidli Géza

- Az utazás ugyan fárasztónak és hosszúnak bizonyult, de miután sok üres hely volt a gépen, így egy játékos két ülést is elfoglalhatott, azaz a körülményekhez képest tudtak pihenni a játékosok. A focisták olvastak, beszélgettek, sétálgattak, de legfőképp aludtak a gépen. A két tranzitban - Donyeckban és Asztanában - egy-egy óránk volt, így ott egy kicsit kinyújtóztattuk elgémberedett tagjainkat, mindenki igyekezett felfrissülni.

Végül helyi idő szerint hajnali öt óra előtt szálltunk le a karagandai repülőtéren, ahonnan busz vitt minket a belvárosi szállodánkba. Útközben rengeteg lepukkant épületet láttunk, sok szétlőtt, valamint be nem fejezett ház árválkodott az út szélén.

A belvárosban aztán már jobb volt a helyzet. A szállodánkat még szocreál stílusban építették, ugyanakkor a szobák meglepően szépek és komfortosak. A reggeli viszont már jócskán hagyott kívánnivalót  maga után, szűk a választék, és például  nem is jutott mindenkinek kenyér.

A személyzet viszont segítőkésznek bizonyult, kaptunk még pékárut, szépséghiba, hogy fagyasztott kenyeret hoztak, aminek a közepe még nem olvadt fel...

Most itteni idő szerint délután három óra van, és bizony a reggelit követően nem mindenki tudott elaludni, sokan dvd-ztek, olvastak, egyelőre megviseli a fiúkat az utazás és az időeltolódás.

Fél négykor lesz ébresztő, aztán négykor ebéd - a vezetők igyekeznek az otthoni idő szerint alakítani az étkezést, itt ugyanis négy órával elõbbre járunk. Egyelőre kegyetlen meleg van, legalább  34-36 fokot tippelek. Este hét órakor, a holnapi derbi idõpontjában edz majd a csapat a karagandai stadionban - mi szurkolók is velük tartunk.

További híreket, érdekességeket a Haladásról itt talál.