Egy üdítő jelenség - Két reklámfilmben is szerepelt a szombathelyi fiú

VN - Játéknak indult, némi pénzkereseti lehetőséggel. Néhány casting, és máris egy reklámfilmben találta magát Kőszegfalvi Csaba, becenevén Csacsu. Azóta elmondhatja magáról, hogy ő egy üdítő jelenség.

Nagy Ildikó

Bármilyen rövidnek is tűnik, bizony fáradságos munka a reklámfilm forgatás. Erről a huszonnégy éves Kőszegfalvi Csabának bizony bőven akad mesélnivalója. Két forgatáson is részt vett már, mindkettőben üdítőt kellett reklámoznia.


Csacsu: - Játéknak indult, némi pénzkereseti lehetőséggel
Fotó: VN

Budapesten tanult, s gondolta a főiskola mellett nem ártana valamit kezdenie magával. Na, és persze jól jönne egy kis zsebpénz is. Több modellügynökségnél is regisztrált. 
 
- Több castingon is voltam, de talán a legérdekesebb az volt, amikor egy üdítőreklám válogatásán vettem részt. Körülbelül ötszázan voltunk, fiúk, lányok vegyesen. A reklámfilmhez öt embert kerestek, négy fiút és egy lányt. Eleinte esélytelennek láttam a dolgot, pláne azt, hogy több száz ember közül pont engem fognak kiválasztani. S lám, egyik nap csörgött a telefonom. Beválogattak - emlékszik vissza Csacsu.
 
Eljött a forgatás napja, a fiú izgatottan ment a Hajógyári szigetre. A stúdióban egy vizes boowlingpályát alakítottak ki. Egy fiú egy gumimatracon csúszott végig, miközben a többiek az üdítőt kortyolgatták. 
  
Három napig tartott a forgatás. Végül is csak annyi dolgom volt, hogy üdítőt igyak. Ezalatt a három nap alatt körülbelül száz doboz kétdecis italt fogyasztottam el. Mondanom sem kell, hogy ennyit egész életemben nem nyeltem le ebből a cukros italból. Megérte ez a három nap, hiszen annyit kerestem a forgatással, mint amennyit más egy hónap alatt kap a munkahelyén - érvel a fiú.
  
- Óriási élmény volt a reklámfilm forgatás, örülök, hogy részt vehettem benne, bár ha őszinte akarok lenni, nagyon fárasztó volt. Mindenki csak velünk foglalkozott. Külön sminkesünk, fodrászunk és stylistunk volt. Volt olyan ember, akinek az volt a feladata, hogy vizet spricceljen az italosüvegre, hogy jeges hatású legyen - magyarázza a fiú, s közben hozzáteszi, hogy reggeltől estig pihenő nélkül készen állni a felvételre egy kicsit kimerítő, de életre szóló élmény volt.
 
A reklámfilmet magyar tévétársaságok is játszották. Amikor az ismerősei meglátták Csacsut a tévében, természetesen nem hagyták szó nélkül a dolgot. 
  
- Furcsa érzés volt látni magamat a televízióban és valószínűleg így voltak ezzel a barátaim és az ismerőseim is. Akkoriban akárhova mentünk szórakozni, mindenki ezt az üdítőt kérte nekem. Nem csodálkozom azon, hogy ráuntam az ízére. Volt olyan, hogy az egyik helyi pubban huszonöt üveggel kértünk ki ebből az italból. Két kocsmát vezetek, s mondanom sem kell, hogy nem tartok egyikben sem ebből az üdítőből - nevet fel a fiú. 
 
A sikeren felbuzdulva Csacsu részt vett még néhány castingon. Egy másik reklámfilmbe is beválogatták. Szintén egy üdítőt kellett reklámoznia, ám ezt a magyar televíziók nem sugározták. 
 
A mai napig kapok e-mailt, az ügynökségtől, ám sajnos ez már nem fér bele az időmbe. A reklámfilm forgatásoknál a rendezők mindig egy adott karaktert keresnek, így bárki bekerülhet  - mondja bíztatva Csacsu.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!