külső-belső megújulás

2017.11.05. 11:22

Legyen szebb bőre alig öt nap alatt!

Minimális ráfordítással látványos hatás: a következő szépségápolási programtól rövid időn belül újra ragyogni fog!

Az ünnepek előtti hajszában mindenkire ráfér egy kis kényeztetés. A Fanny magazin ötnapos programját élvezet végigcsinálni.

1.nap: Helyes táplálkozás, sok folyadék

Méregtelenítse a szervezetét, és töltse fel a vitaminraktárait! Fogyasszon sok nyers ételt, zöldséget, gyümölcsöt, főleg répát, spenótot, brokkolit és fejes salátát, valamint tonhalat és májat – ezek mind segítik az új sejtek képződését, így a bőr gyorsabban tud megújulni. Ettől a naptól kezdve csökkentse a savmegkötő hatású, fakó bőrszínt eredményező alkohol és kávé mennyiségét, illetve próbáljon meg lemondani az édességekről. A sok folyadék fogyasztása különösen fontos, a legjobb, ha naponta legalább 2 liter vizet vagy teát iszik. Ettől eltűnnek majd a szárazság okozta ráncocskák!

2. nap: Tisztítás és hámlasztás

Indítsa a napot egy lágy zselés vagy krémes tisztítással, majd radírozza át a bőrét. 30-35 év felett a gyümölcssavas hámlasztó az ideális, mert ez kíméletesebb, mint a durva szemcsés radírozó, hatékonyságát tekintve azonban ugyanolyan jó: a szürke arcbőr üde rózsaszínné válik tőle. Ráadásul a radírozást követően a bőr hatékonyabban képes felvenni a nedvességpótló krém hatóanyagait, kenje hát be vele bőségesen!

3. nap: Pihenés alatti ápolás

Ezen az estén kerül sor a bőrkényeztető programra. Ehhez a szokásos tisztítás után tegyen nedvességpótló pakolást az arcára. Miközben hat, helyezze magát kényelembe a fotelben, és hallgassa a kedvenc zenéjét. Az is jó, ha a kádban pihen, ez szintén ugyanolyan kellemes perceket okoz! Komoly szépítő hatással bír az is, ha olyan korán fekszik le, hogy legalább kilenc órát tudjon aludni. Számos modellnek ez a szépségtitka, hiszen a test többi részéhez hasonlóan a bőr is éjjel regenerálódik!

4. nap: Sport, szauna és friss levegő

Juttassa a bőrét extra adag oxigénhez! Iktasson be kb. 30 perc aktív mozgást, például sétáljon, fusson, vagy biciklizzen. A friss levegővel együtt rengeteg oxigén is kerül a tüdőbe, amely a légzéssel a bőrbe jut. Az eredményt ön is ismeri: friss, üde, rózsaszín bőr – ráadásként pedig ott vannak a felszabaduló boldogsághormonok. Szintén hatékony a szaunázás, amely megkönnyíti a salakanyagok távozását.

5. nap: Kényeztetés masszázzsal

Az arc masszírozásától javul a bőr vérkeringése, és eltűnnek a fáradtság jelei. A legjobb, ha rögtön a tisztítás és a hidratáló krém felvitele után elvégzi a következő gyakorlatsort!

1. Simogassa a bőrét a tenyerével az orrától az arcán át a fülei irányába.

2. Masszírozza végig a homlokát a mutató-, a középső és a gyűrűsujjával, az orrnyeregtől a hajtő felé haladva.

3. Írjon le félköröket a középső és a gyűrűsujjával a szája környékén.

4. Egy határozott, ám gyengéd mozdulattal simítsa végig a bőrét az arccsonttól a nyak irányába.

Borítókép: Rido / Shutterstock.com

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!