f1

2016.06.10. 05:26

Hivatalos: Sörgyár a pálya szélén

A Kanadai Nagydíjon már láthatjuk a Heineken logóját és jellegzetes zöld színét feltűnni a dekorációban. A támogatás olyan hatalmas összegre rúg, hogy az idei olasz futamnak névadó szponzora is lesz a világ talán legismertebb sörgyára.

Szabó Bence

Korábban már megjelentek hírek a megállapodással kapcsolatban, miszerint a Formula 1 és a Heineken több évre szóló együttműködésről tárgyal, viszont tegnap Montreálban hivatalosan is bejelentették a dolgot. Az opcionálisan akár 2023-ig is kitartó szerződés értéke őrületes 250 millió dollárra, azaz nagyjából 70 milliárd forintra rúg.

Az egyezmény kimondja, hogy jövő évtől évi 3 nagydíj névadó szponzora lesz a Heineken, továbbá összesen 6 futamon látványos megjelenéshez jut a márka.

A Heineken kijelentette, hogy mindenképp szeretné szorosabbra vonni kapcsolatát a sportággal, ennek érdekében további tárgyalásokat folytatnak istállókkal is, de senkivel nem kötöttek szerződést. A sörmárka két tekintélyes nagykövete egyébként Sir Jackie Stewart és David Coulthard.

Természetesen a felelősségteljes alkoholfogyasztásra is felhívják mindenki figyelmét, és bíznak benne, hogy az F1 révén még több emberhez eljut az ideológia.

Tehát, a Johnnie Walker után újabb italgyártó terjeszti a Forma 1-ben, hogy:

„Soha ne igyál, ha vezetsz!”

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!