2016.06.10. 05:26
Hivatalos: Sörgyár a pálya szélén
A Kanadai Nagydíjon már láthatjuk a Heineken logóját és jellegzetes zöld színét feltűnni a dekorációban. A támogatás olyan hatalmas összegre rúg, hogy az idei olasz futamnak névadó szponzora is lesz a világ talán legismertebb sörgyára.
Korábban már megjelentek hírek a megállapodással kapcsolatban, miszerint a Formula 1 és a Heineken több évre szóló együttműködésről tárgyal, viszont tegnap Montreálban hivatalosan is bejelentették a dolgot. Az opcionálisan akár 2023-ig is kitartó szerződés értéke őrületes 250 millió dollárra, azaz nagyjából 70 milliárd forintra rúg.
Az egyezmény kimondja, hogy jövő évtől évi 3 nagydíj névadó szponzora lesz a Heineken, továbbá összesen 6 futamon látványos megjelenéshez jut a márka.
A Heineken kijelentette, hogy mindenképp szeretné szorosabbra vonni kapcsolatát a sportággal, ennek érdekében további tárgyalásokat folytatnak istállókkal is, de senkivel nem kötöttek szerződést. A sörmárka két tekintélyes nagykövete egyébként Sir Jackie Stewart és David Coulthard.
Természetesen a felelősségteljes alkoholfogyasztásra is felhívják mindenki figyelmét, és bíznak benne, hogy az F1 révén még több emberhez eljut az ideológia.
Tehát, a Johnnie Walker után újabb italgyártó terjeszti a Forma 1-ben, hogy:
„Soha ne igyál, ha vezetsz!”