f1

2016.11.18. 07:32

Elnézést kért Pereztől a napszemüveg márka

És mindenkitől, akit megsértettek

Motorsport Csatorna

Fotó: Force India F1 Team

A napszemüvegmárka, mellyel Sergio Perez összerúgta a port, mert a márka képviselője viccesnek találta az új amerikai elnök, Donald Trump Mexikó ellenes politikáját, most jóvátenné a dolgot egy kis jótékonysággal.

A Hawkers kihúzta a gyufát Pereznél, egy nappal az után, hogy Trumpot megválasztották. Trump azt tervezi, hogy falat építtet a mexikói határra, hogy megakadályozza a bevándorlást, mire a szemüvegmárka azt a "poént" sütötte el, hogy a mexikóiak akkor most vegyenek gyorsan napszemüveget, hogy eltakarhassák "síró szemeiket holnap, mikor megépítik a falat". Perez azonnal megszüntette a kapcsolatot a céggel, pedig az már húszezer egyedi, "Perezes" szemüveget legyártott.

Hogy ezt jóvátegye, a Hawkers az  El Universal napilapban egy egész oldalt bérelt, hogy bocsánatot kérjen és bejelentse, hogy 25 000 dollárt adományoz egy új alapítvány keretében, szegény gyerekeknek.

"Kedves Sergio, olykor hibázunk." - áll a reklámban. "Bár nem várjuk, hogy ezt a balesetet elfelejtsék, mindent megteszünk, hogy biztosak lehessünk abban, hogy nem fog újra megtörténni. Továbbra is veled vagyunk, és a mexikói emberekkel, és mindenkivel, aki diszkrimináció és rasszizmus áldozata a világon."

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!