2016.11.18. 07:32
Elnézést kért Pereztől a napszemüveg márka
És mindenkitől, akit megsértettek
Fotó: Force India F1 Team
A napszemüvegmárka, mellyel Sergio Perez összerúgta a port, mert a márka képviselője viccesnek találta az új amerikai elnök, Donald Trump Mexikó ellenes politikáját, most jóvátenné a dolgot egy kis jótékonysággal.
A Hawkers kihúzta a gyufát Pereznél, egy nappal az után, hogy Trumpot megválasztották. Trump azt tervezi, hogy falat építtet a mexikói határra, hogy megakadályozza a bevándorlást, mire a szemüvegmárka azt a "poént" sütötte el, hogy a mexikóiak akkor most vegyenek gyorsan napszemüveget, hogy eltakarhassák "síró szemeiket holnap, mikor megépítik a falat". Perez azonnal megszüntette a kapcsolatot a céggel, pedig az már húszezer egyedi, "Perezes" szemüveget legyártott.
Hogy ezt jóvátegye, a Hawkers az El Universal napilapban egy egész oldalt bérelt, hogy bocsánatot kérjen és bejelentse, hogy 25 000 dollárt adományoz egy új alapítvány keretében, szegény gyerekeknek.
"Kedves Sergio, olykor hibázunk." - áll a reklámban. "Bár nem várjuk, hogy ezt a balesetet elfelejtsék, mindent megteszünk, hogy biztosak lehessünk abban, hogy nem fog újra megtörténni. Továbbra is veled vagyunk, és a mexikói emberekkel, és mindenkivel, aki diszkrimináció és rasszizmus áldozata a világon."