2016.12.27. 17:13
Az F1 példát vehetne a Super Bowl-ról
A McLaren úgy ügyvezetője sokat vár a Liberty Mediától
Fotó: Tóth Zsombor
A Forma-1 sokat tanulhatna abból, ahogy az NFL promótálja a Super Bowlt, állítja a McLaren új ügyvezető igazgatója, Zak Brown.
Mielőtt a marketing guru szerződést kötött volna a McLarennel, arra is meg volt az esély, hogy a Liberty Mediához csatlakozik, hogy az egész Forma-1 marketingjét segítse.
"Kellene vetni egy pillantást a versenyhétvége formátumára, és hogy milyen közel tudjuk hozni a közönséget a csapatunkhoz és versenyzőinkhez." - mondta Brown. "Ellátogatunk ezekbe a városokba, és ennek hatalmas eseménynek kellene lennie."
"Véleményem szerint a Super Bowl kiváló munkát végez, elképesztő, mennyire ragaszkodóak már a rajongóik, egy héttel korábban már megérkeznek az adott városba, megtelnek a hotelek és a repterek."
"Nekünk pedig van 21 'Super Bowl-unk' (21 futam a naptárban), szerte a világon."
Brown abban is bízik, hogy a Liberty, melynek alapítója Chase Carey egyben a 21st Century Fox alelnöke, kiterjeszti majd a Forma-1 digitális megjelenését.
"A digitalizáció, melyről mindenki beszél, egy gyorsan, rohamosan változó üzleti terület... ami működtött tegnap, holnap talán már nem fog működni." - vélekedik Brown. "Szerintem az, hogy a Liberty ilyen média-centrikus háttérrel bír és Chase a média világából érkezik, arra adhat okot, hogy komoly dolgokat várjunk tőlünk a média-lehetőségek kiaknázása kapcsán."