f1

2015.05.06. 16:00

Végre itt a közösségi F1!

A Forma-1 nyitott a közösségi médiára, ezt már bizonyára mindenki érzékelte.

Tajthi Andrea

Fotó: Sahara Force India

Mindenkinek van véleménye, kinek pozitív, kinek negatív, de abban mindenki egyet ért, hogy az F1 kommunikációja javult tavalyhoz képest.

Függetlenül a Forma-1 köztudott és rejtett problémáitól, a 2015-ös szezon jól indult. Valamint egy dolgot mindenképp jól csinált az F1: bár Ecclestone mindig is ellene volt, de belátta, hogy lépni kell, így átfogó közösségi oldalakon való megjelenéssel kimozdították a szériát annak őrkövületi állapotából, és kommunikálni kezdtek a rajongókkal.

Persze a versenyzők és a csapatok már régóta kihasználják a social média lehetőségeit. Mindez nem csak azt teszi lehetővé, hogy reklámozzák magukat, hanem azt is, hogy a rajongók véleményt formálhassanak, hallathassák hangjukat.

2014 vége óta a Forma-1, mint széria is nyitottá vált és megjelent a különböző közösségi oldalakon, a posztok nagy népszerűségnek örvendenek, és ez minden bizonnyal még tovább fog fokozódni.

Az F1 többek között YouTube csatornát is létrehozott, melyre eddig nem látott felvételek is felkerültek a korábbi évekből.

Mi már csak azt várjuk, hogy maga Bernie Ecclestone is Twitterezni kezdjen, biztosan lenne pár velős és szórakoztató megjegyzése.

Íme a hivatalos F1 oldalak:
www.f1.com
">twitter.com/f1
youtube.com/user/Formula1/videos
instagram.com/f1/

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!