2006.07.31. 02:29
Kiváló minőség, kedvező árak
Sárvár (VN) - Augusztus 3-án a negyedik Vas megyei áruházát nyitja meg a Lidl. A sárvári áruház vezetőjével egyebek mellett a cég történetéről és filozófiájáról is szót váltottunk.
A Lidl Schwarz Élel- miszer Nagykereskedés az 1930-as években alakult Németországban. Később a vállalat tevékenysége több területre vált szét a diszkont élelmiszerüzlet-hálózat a Lidl cégnév alatt, a hipermarketek és az önkiszolgáló áruházak pedig Kaufland és Handelshof néven váltak ismertté. A Lidl ma a Schwarz Vállalatcsoport tagjaként a német élelmiszer-kiskereskedelem élvonalába tartozik.
Az áruházlánc 2004 óta van jelen Magyarországon. Augusztus harmadikán az 59. és a 60. áruházukat nyitják meg, Sárváron, illetve Szekszárdon, tudtuk meg Varga Zsolttól, aki május óta készül új feladatára ő lesz a sárvári üzlet boltvezetője.
A nagy kereskedelmi tapasztalattal rendelkező férfi szívesen és örömmel vállalkozott az új feladatra, 25 kollégájával együtt sok-sok hete készülnek arra, hogy a sárvári üzletbe betérő vásárlók mind a választékkal, mind a kiszolgálással elégedettek legyenek. A két szombathelyi és a körmendi áruház mellett immár a negyedik vasi Lidl-egységként megnyíló sárvári áruház 1300 négyzetméternyi, szellős és légkondicionált el-adóterében garantáltan jó minőségű élelmiszereket és non-food-termékeket találnak majd a vevők. A Lidl-üzletben dolgozó eladó-pénztárosok kényelmét öltöző, zuhanyzó és háztartási kisgépekkel felszerelt minikonyha szolgálja majd.Varga Zsolt megjegyezte azt is, hogy az áruház - főleg hétvégeken - előszeretettel alkalmaz részmunkaidős dolgozókat is.
A hamarosan megnyíló sárvári üzlet vezetője elmondta azt is, hogy a Lidl magyarországi népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy hetente két non-food akciót hirdetnek, és a vásárlók mindennap friss zöldség-, gyümölcs- és hűtött termékeket találhatnak a polcokon. A Lidl-üzletekbe naponta kétszer szállítanak friss pékárut. Az üzletvezető hangsúlyozta, hogy elsősorban a lakosság ellátásáról szeretnének gondoskodni, és nem céljuk a vállalkozók, a viszonteladók ki-szolgálása.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
A Lidl Schwarz Élel- miszer Nagykereskedés az 1930-as években alakult Németországban. Később a vállalat tevékenysége több területre vált szét a diszkont élelmiszerüzlet-hálózat a Lidl cégnév alatt, a hipermarketek és az önkiszolgáló áruházak pedig Kaufland és Handelshof néven váltak ismertté. A Lidl ma a Schwarz Vállalatcsoport tagjaként a német élelmiszer-kiskereskedelem élvonalába tartozik.
Az áruházlánc 2004 óta van jelen Magyarországon. Augusztus harmadikán az 59. és a 60. áruházukat nyitják meg, Sárváron, illetve Szekszárdon, tudtuk meg Varga Zsolttól, aki május óta készül új feladatára ő lesz a sárvári üzlet boltvezetője.
A nagy kereskedelmi tapasztalattal rendelkező férfi szívesen és örömmel vállalkozott az új feladatra, 25 kollégájával együtt sok-sok hete készülnek arra, hogy a sárvári üzletbe betérő vásárlók mind a választékkal, mind a kiszolgálással elégedettek legyenek. A két szombathelyi és a körmendi áruház mellett immár a negyedik vasi Lidl-egységként megnyíló sárvári áruház 1300 négyzetméternyi, szellős és légkondicionált el-adóterében garantáltan jó minőségű élelmiszereket és non-food-termékeket találnak majd a vevők. A Lidl-üzletben dolgozó eladó-pénztárosok kényelmét öltöző, zuhanyzó és háztartási kisgépekkel felszerelt minikonyha szolgálja majd.Varga Zsolt megjegyezte azt is, hogy az áruház - főleg hétvégeken - előszeretettel alkalmaz részmunkaidős dolgozókat is.
A hamarosan megnyíló sárvári üzlet vezetője elmondta azt is, hogy a Lidl magyarországi népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy hetente két non-food akciót hirdetnek, és a vásárlók mindennap friss zöldség-, gyümölcs- és hűtött termékeket találhatnak a polcokon. A Lidl-üzletekbe naponta kétszer szállítanak friss pékárut. Az üzletvezető hangsúlyozta, hogy elsősorban a lakosság ellátásáról szeretnének gondoskodni, és nem céljuk a vállalkozók, a viszonteladók ki-szolgálása.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
Az áruházlánc 2004 óta van jelen Magyarországon. Augusztus harmadikán az 59. és a 60. áruházukat nyitják meg, Sárváron, illetve Szekszárdon, tudtuk meg Varga Zsolttól, aki május óta készül új feladatára ő lesz a sárvári üzlet boltvezetője.
A nagy kereskedelmi tapasztalattal rendelkező férfi szívesen és örömmel vállalkozott az új feladatra, 25 kollégájával együtt sok-sok hete készülnek arra, hogy a sárvári üzletbe betérő vásárlók mind a választékkal, mind a kiszolgálással elégedettek legyenek. A két szombathelyi és a körmendi áruház mellett immár a negyedik vasi Lidl-egységként megnyíló sárvári áruház 1300 négyzetméternyi, szellős és légkondicionált el-adóterében garantáltan jó minőségű élelmiszereket és non-food-termékeket találnak majd a vevők. A Lidl-üzletben dolgozó eladó-pénztárosok kényelmét öltöző, zuhanyzó és háztartási kisgépekkel felszerelt minikonyha szolgálja majd.Varga Zsolt megjegyezte azt is, hogy az áruház - főleg hétvégeken - előszeretettel alkalmaz részmunkaidős dolgozókat is.
A hamarosan megnyíló sárvári üzlet vezetője elmondta azt is, hogy a Lidl magyarországi népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy hetente két non-food akciót hirdetnek, és a vásárlók mindennap friss zöldség-, gyümölcs- és hűtött termékeket találhatnak a polcokon. A Lidl-üzletekbe naponta kétszer szállítanak friss pékárut. Az üzletvezető hangsúlyozta, hogy elsősorban a lakosság ellátásáról szeretnének gondoskodni, és nem céljuk a vállalkozók, a viszonteladók ki-szolgálása.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
Az áruházlánc 2004 óta van jelen Magyarországon. Augusztus harmadikán az 59. és a 60. áruházukat nyitják meg, Sárváron, illetve Szekszárdon, tudtuk meg Varga Zsolttól, aki május óta készül új feladatára ő lesz a sárvári üzlet boltvezetője.
A nagy kereskedelmi tapasztalattal rendelkező férfi szívesen és örömmel vállalkozott az új feladatra, 25 kollégájával együtt sok-sok hete készülnek arra, hogy a sárvári üzletbe betérő vásárlók mind a választékkal, mind a kiszolgálással elégedettek legyenek. A két szombathelyi és a körmendi áruház mellett immár a negyedik vasi Lidl-egységként megnyíló sárvári áruház 1300 négyzetméternyi, szellős és légkondicionált el-adóterében garantáltan jó minőségű élelmiszereket és non-food-termékeket találnak majd a vevők. A Lidl-üzletben dolgozó eladó-pénztárosok kényelmét öltöző, zuhanyzó és háztartási kisgépekkel felszerelt minikonyha szolgálja majd.Varga Zsolt megjegyezte azt is, hogy az áruház - főleg hétvégeken - előszeretettel alkalmaz részmunkaidős dolgozókat is.
A hamarosan megnyíló sárvári üzlet vezetője elmondta azt is, hogy a Lidl magyarországi népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy hetente két non-food akciót hirdetnek, és a vásárlók mindennap friss zöldség-, gyümölcs- és hűtött termékeket találhatnak a polcokon. A Lidl-üzletekbe naponta kétszer szállítanak friss pékárut. Az üzletvezető hangsúlyozta, hogy elsősorban a lakosság ellátásáról szeretnének gondoskodni, és nem céljuk a vállalkozók, a viszonteladók ki-szolgálása.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
A nagy kereskedelmi tapasztalattal rendelkező férfi szívesen és örömmel vállalkozott az új feladatra, 25 kollégájával együtt sok-sok hete készülnek arra, hogy a sárvári üzletbe betérő vásárlók mind a választékkal, mind a kiszolgálással elégedettek legyenek. A két szombathelyi és a körmendi áruház mellett immár a negyedik vasi Lidl-egységként megnyíló sárvári áruház 1300 négyzetméternyi, szellős és légkondicionált el-adóterében garantáltan jó minőségű élelmiszereket és non-food-termékeket találnak majd a vevők. A Lidl-üzletben dolgozó eladó-pénztárosok kényelmét öltöző, zuhanyzó és háztartási kisgépekkel felszerelt minikonyha szolgálja majd.Varga Zsolt megjegyezte azt is, hogy az áruház - főleg hétvégeken - előszeretettel alkalmaz részmunkaidős dolgozókat is.
A hamarosan megnyíló sárvári üzlet vezetője elmondta azt is, hogy a Lidl magyarországi népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy hetente két non-food akciót hirdetnek, és a vásárlók mindennap friss zöldség-, gyümölcs- és hűtött termékeket találhatnak a polcokon. A Lidl-üzletekbe naponta kétszer szállítanak friss pékárut. Az üzletvezető hangsúlyozta, hogy elsősorban a lakosság ellátásáról szeretnének gondoskodni, és nem céljuk a vállalkozók, a viszonteladók ki-szolgálása.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
A nagy kereskedelmi tapasztalattal rendelkező férfi szívesen és örömmel vállalkozott az új feladatra, 25 kollégájával együtt sok-sok hete készülnek arra, hogy a sárvári üzletbe betérő vásárlók mind a választékkal, mind a kiszolgálással elégedettek legyenek. A két szombathelyi és a körmendi áruház mellett immár a negyedik vasi Lidl-egységként megnyíló sárvári áruház 1300 négyzetméternyi, szellős és légkondicionált el-adóterében garantáltan jó minőségű élelmiszereket és non-food-termékeket találnak majd a vevők. A Lidl-üzletben dolgozó eladó-pénztárosok kényelmét öltöző, zuhanyzó és háztartási kisgépekkel felszerelt minikonyha szolgálja majd.Varga Zsolt megjegyezte azt is, hogy az áruház - főleg hétvégeken - előszeretettel alkalmaz részmunkaidős dolgozókat is.
A hamarosan megnyíló sárvári üzlet vezetője elmondta azt is, hogy a Lidl magyarországi népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy hetente két non-food akciót hirdetnek, és a vásárlók mindennap friss zöldség-, gyümölcs- és hűtött termékeket találhatnak a polcokon. A Lidl-üzletekbe naponta kétszer szállítanak friss pékárut. Az üzletvezető hangsúlyozta, hogy elsősorban a lakosság ellátásáról szeretnének gondoskodni, és nem céljuk a vállalkozók, a viszonteladók ki-szolgálása.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
A hamarosan megnyíló sárvári üzlet vezetője elmondta azt is, hogy a Lidl magyarországi népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy hetente két non-food akciót hirdetnek, és a vásárlók mindennap friss zöldség-, gyümölcs- és hűtött termékeket találhatnak a polcokon. A Lidl-üzletekbe naponta kétszer szállítanak friss pékárut. Az üzletvezető hangsúlyozta, hogy elsősorban a lakosság ellátásáról szeretnének gondoskodni, és nem céljuk a vállalkozók, a viszonteladók ki-szolgálása.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
A hamarosan megnyíló sárvári üzlet vezetője elmondta azt is, hogy a Lidl magyarországi népszerűsége nagyrészt annak köszönhető, hogy hetente két non-food akciót hirdetnek, és a vásárlók mindennap friss zöldség-, gyümölcs- és hűtött termékeket találhatnak a polcokon. A Lidl-üzletekbe naponta kétszer szállítanak friss pékárut. Az üzletvezető hangsúlyozta, hogy elsősorban a lakosság ellátásáról szeretnének gondoskodni, és nem céljuk a vállalkozók, a viszonteladók ki-szolgálása.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.
A sárvári Lidl áruházban 1400 féle termék közül válogathatnak majd a vásárlók. Varga Zsolt elárulta azt is, hogy különösen büszkék a zöldség- és gyümölcsrészlegükre, ahol garantáltan friss árukat kínálnak a vevőknek. Ami pedig a külföldi és a magyar termékek arányát illeti, ugyancsak örvendetes tény, hogy a friss húsáru és a mélyhűtött termékek palettáján, illetve a zöldségek és gyümölcsök között egyre több a kiváló minőségű ha-zai termék.