2007.02.14. 03:29
Stabil a működés
Szombathely (kit) - A General Motors Powertrain-Magyarország az előző évben stabilan működött, nem beszélve arról, hogy ugyancsak 2006-ban jelentős szakmai sikereket is elért a szentgotthárdi multicég.
Na, de menjünk sorjában, főként, hogy a vállalatnál az év elejétől készültek a váltó-felújítási tevékenység elindítására, melyre aztán júniusban került sor. E tevékenység teljesen új a gyár számára, nem beszélve arról, hogy beindításával a vállalat belépett a nyílt piaci szereplők közé. Méghozzá sikeresen, legalábbis erre utal, hogy tavaly mintegy 420 váltó felújítását végezték el, idén már négy-ötezer darabbal számolnak.
A június egy másik okból is mérföldkővé lett a GM Powertrain-Magyarország számára, ekkor érkezett ugyanis célegyenesbe az Európai Minőségi Díj pályázatuk elbírálása. A márciusban leadott írásos anyagot a nyár elején egy helyszíni szemle egészí- tette ki, hogy aztán őszre kiderüljön: a vállalat sikerrel pályázott az Európai Minőségi Díjra, melyet november 7-én Budapesten, az EFQM fórumán kapta meg.
Na, de visszatérve a termeléshez: e téren szintén akadt ünnepelni való a cégnél, a nyáron ugyanis az ötmilliomodik motor is elkészült a gyárban. Ugyancsak fontos történés, hogy az ősz végén az újonnan fejlesztett motorok gyártása is beindult.
(És, hogy el ne felejtsük: szinte ezzel egy időben a vállalatnál a 9 milliomodik balesetmentes munkaóra ledolgozását is bejelentették, nevezetesen, hogy 2001 januárja óta nem történt munkanapkieséssel járó baleset a szentgotthárdi GM-nél!)
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
A június egy másik okból is mérföldkővé lett a GM Powertrain-Magyarország számára, ekkor érkezett ugyanis célegyenesbe az Európai Minőségi Díj pályázatuk elbírálása. A márciusban leadott írásos anyagot a nyár elején egy helyszíni szemle egészí- tette ki, hogy aztán őszre kiderüljön: a vállalat sikerrel pályázott az Európai Minőségi Díjra, melyet november 7-én Budapesten, az EFQM fórumán kapta meg.
Na, de visszatérve a termeléshez: e téren szintén akadt ünnepelni való a cégnél, a nyáron ugyanis az ötmilliomodik motor is elkészült a gyárban. Ugyancsak fontos történés, hogy az ősz végén az újonnan fejlesztett motorok gyártása is beindult.
(És, hogy el ne felejtsük: szinte ezzel egy időben a vállalatnál a 9 milliomodik balesetmentes munkaóra ledolgozását is bejelentették, nevezetesen, hogy 2001 januárja óta nem történt munkanapkieséssel járó baleset a szentgotthárdi GM-nél!)
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
A június egy másik okból is mérföldkővé lett a GM Powertrain-Magyarország számára, ekkor érkezett ugyanis célegyenesbe az Európai Minőségi Díj pályázatuk elbírálása. A márciusban leadott írásos anyagot a nyár elején egy helyszíni szemle egészí- tette ki, hogy aztán őszre kiderüljön: a vállalat sikerrel pályázott az Európai Minőségi Díjra, melyet november 7-én Budapesten, az EFQM fórumán kapta meg.
Na, de visszatérve a termeléshez: e téren szintén akadt ünnepelni való a cégnél, a nyáron ugyanis az ötmilliomodik motor is elkészült a gyárban. Ugyancsak fontos történés, hogy az ősz végén az újonnan fejlesztett motorok gyártása is beindult.
(És, hogy el ne felejtsük: szinte ezzel egy időben a vállalatnál a 9 milliomodik balesetmentes munkaóra ledolgozását is bejelentették, nevezetesen, hogy 2001 januárja óta nem történt munkanapkieséssel járó baleset a szentgotthárdi GM-nél!)
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
Na, de visszatérve a termeléshez: e téren szintén akadt ünnepelni való a cégnél, a nyáron ugyanis az ötmilliomodik motor is elkészült a gyárban. Ugyancsak fontos történés, hogy az ősz végén az újonnan fejlesztett motorok gyártása is beindult.
(És, hogy el ne felejtsük: szinte ezzel egy időben a vállalatnál a 9 milliomodik balesetmentes munkaóra ledolgozását is bejelentették, nevezetesen, hogy 2001 januárja óta nem történt munkanapkieséssel járó baleset a szentgotthárdi GM-nél!)
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
Na, de visszatérve a termeléshez: e téren szintén akadt ünnepelni való a cégnél, a nyáron ugyanis az ötmilliomodik motor is elkészült a gyárban. Ugyancsak fontos történés, hogy az ősz végén az újonnan fejlesztett motorok gyártása is beindult.
(És, hogy el ne felejtsük: szinte ezzel egy időben a vállalatnál a 9 milliomodik balesetmentes munkaóra ledolgozását is bejelentették, nevezetesen, hogy 2001 januárja óta nem történt munkanapkieséssel járó baleset a szentgotthárdi GM-nél!)
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
(És, hogy el ne felejtsük: szinte ezzel egy időben a vállalatnál a 9 milliomodik balesetmentes munkaóra ledolgozását is bejelentették, nevezetesen, hogy 2001 januárja óta nem történt munkanapkieséssel járó baleset a szentgotthárdi GM-nél!)
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
(És, hogy el ne felejtsük: szinte ezzel egy időben a vállalatnál a 9 milliomodik balesetmentes munkaóra ledolgozását is bejelentették, nevezetesen, hogy 2001 januárja óta nem történt munkanapkieséssel járó baleset a szentgotthárdi GM-nél!)
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
És, ha már a számoknál tartunk: tavaly 442 ezer motor és 461 ezer hengerfej készült a gyárban. Az Allison tehergépjármű-váltókat szerelő üzemben a felfutó darabszám-igény miatt a második műszakot is bevezették, ennek köszönhetően az elmúlt évben összesen 21 100 váltót szereltek össze, és továbbítottak a világ számos pontjára. Megnyitása óta ezzel a legmagasabb éves darabszámot érte el a gyár, s mint megtudtuk: további növekedés várható.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
Mint Paizer Andor gyárigazgatótól megtudtuk, mindeközben társadalmi kapcsolatait is igyekezett fejleszteni a GM Powertrain-Magyarország, ennek okán a korábbinál hangsúlyosabban vett részt mind Szentgotthárd, mind a régió életében.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
- Egy kiváló vállalatnak a környezete iránt is vannak kötelezettségei. Ennek szellemében vettük fel a kapcsolatot a Polus Fejlesztési Programmal, bővítettük kapcsolatainkat a régió oktatási intézményeivel és igyekeztünk részt venni a régió fejlesztését szolgáló társadalmi fórumokon is - közölte a gyárigazgató, hozzátéve: a 2007-es tervek is a sikeres üzletvitel megtartását célozzák.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.
- Amint az üzletemberek mondják, aki megáll, az lemarad, tehát a megtartás esetünkben további fejlesztéseket jelent. Készülünk mind a termékek, mind a géppark korszerűsítésére, fejlesztésére, melyhez igénybe szeretnénk venni a magyar egyetemek kutatás-fejlesztési kapacitását is. Ami az idei gyártási terveinket illeti, hasonló nagyságrendű megrendelésre számítunk, mint a 2006. évi termelésünk volt - informált Paizer Andor.