Gazdaság

2008.05.19. 02:29

Esélyek és lehetőségek

Szentgotthárd (kit) - A TPM japán elbírálóitól és még inkább a General Motors vezérkarától kapott elismerés is növeli a GM Powertrain-Magyarország Kft. esélyeit a negyedik generációs motorok gyártási projektjéért folyó cégen belüli versenyfutásban.

Kiss Tamás

A GM Powertrain-Magyarország Kft.-ről legutóbb február közepén adtunk hírt, amikor is gyárértekezleten ünnepelték, hogy a cégnél tízmillió fölé szökött a balesetmentes munkaórák száma. Megírtuk, mindez sokat jelenthet a gotthárdi vállalat számára, amely az anyacégen belül jó eséllyel, de közelsem egyedüliként pályázik a negyedik generációs motorok gyártási projektjének elnyerésére. Nos, eme versenyfutásban nemrégiben újabb két részeredményt is elért a gotthárdi egység, amely egyrészt elnyerte a legismertebb japán vállalatirányítási rendszer, a TPM díját, másrészt, s ez talán még ennél is fontosabb, az General Motors felső vezetésétől is elismerést kapott.

Az előbbi, a TPM második fokozatát jelentő díjat Paizer Andor, a GM Powertrain-Magyarország Kft. vezérigazgatója Japánban vehette át, érthető büszkeséggel, hiszen a GM leányvállalatai közül eddig még senkinek sem sikerült fellépnie eme magas lépcsőfokra.

- A díj egyrészt visszaigazolja vállalatunk minőség iránti elkötelezettségét, másrészt a dolgozók számára is jelzi, hogy érdemes aktívan részt venniük a karbantartási, veszteségcsökkentési és -megelőzési tevékenységben. A díj azért is fontos, hogy a GM Powertrain-Magyarország Kft. demonstrálni tudja, hogy érti a dolgát, sőt kiváló abban, amivel foglalkozik. Ezt pedig csak akkor hiszik el nekünk, ha azt minél elismertebb grémium, jelen esetben a TPM szülőhazájának nagy szaktekintélyű bírálói a JIPM (Japanese Institute for Plant Management) intézet tagjai tanúsítják. A GM Powertrain-Magyarország munkatársainak erőfeszítései, kiválóságra való törekvése tehát nem volt hiába, a díjjal ismét vállalatunkra irányíthatjuk a nemzetközi figyelmet - közölte a vezérigazgató, aki nemrégiben Orlandóban járt, és részt vett a General Motors négyévente esedékes globális vezetői konferenciáján, ahol is a megjelentek - lehettek vagy két és fél ezren - alaposan kivesézték az elmúlt, problémáktól sem mentes időszak történéseit. És persze a vállalatóriás jövőjéről is szó esett, s Paizer Andor szerint mindenképpen előremutató, hogy Rick Wagoner, a GM első számú vezetője minderről optimistán nyilatkozott, mondván, az idén 100 éves vállalat nem a múltjából akar megélni. Erre utal a környezetvédelmi kihívásokra választ adó fejlesztések sora, ugyanígy a szakszervezetekkel megkötött egyezség is növeli a cég versenyképességét. Paizer Andor szerint szintén bizakodásra ad okot, hogy a konferencián elvont stratégiák megalkotása helyett döntően konkrét fejlesztési és fejlődési irányokról szólt az eszmecsere, fontos üzenetként elhangzott például, hogy a GM még inkább szeretné kiaknázni a fejlődő - oroszországi, indiai és távol-keleti - piacok adta lehetőségeket.

- Mindez számunkra azt jelenti, hogy itt, Közép-Európában nagyon ügyesnek kell lennünk, hogy megtarthassuk, de legalábbis ne rontsuk a versenyhelyzetünket - fogalmazott Paizer Andor, aki Orlandóból sem tért haza díj nélkül: a szentgotthárdi vállalat ugyanis - a GM Powertrain európai egységei közül egyedüliként - kitüntetést kapott a gyártási területen mutatott rugalmasságáért, nevezetesen, hogy magasfokú szervezettségének köszönhetően a kapacitásait maximálisan kihasználva tudja kiszolgálni partnereit, érkezzenek a megrendelések akár Európából, Brazíliából vagy éppen Mexikóból.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

Az előbbi, a TPM második fokozatát jelentő díjat Paizer Andor, a GM Powertrain-Magyarország Kft. vezérigazgatója Japánban vehette át, érthető büszkeséggel, hiszen a GM leányvállalatai közül eddig még senkinek sem sikerült fellépnie eme magas lépcsőfokra.

- A díj egyrészt visszaigazolja vállalatunk minőség iránti elkötelezettségét, másrészt a dolgozók számára is jelzi, hogy érdemes aktívan részt venniük a karbantartási, veszteségcsökkentési és -megelőzési tevékenységben. A díj azért is fontos, hogy a GM Powertrain-Magyarország Kft. demonstrálni tudja, hogy érti a dolgát, sőt kiváló abban, amivel foglalkozik. Ezt pedig csak akkor hiszik el nekünk, ha azt minél elismertebb grémium, jelen esetben a TPM szülőhazájának nagy szaktekintélyű bírálói a JIPM (Japanese Institute for Plant Management) intézet tagjai tanúsítják. A GM Powertrain-Magyarország munkatársainak erőfeszítései, kiválóságra való törekvése tehát nem volt hiába, a díjjal ismét vállalatunkra irányíthatjuk a nemzetközi figyelmet - közölte a vezérigazgató, aki nemrégiben Orlandóban járt, és részt vett a General Motors négyévente esedékes globális vezetői konferenciáján, ahol is a megjelentek - lehettek vagy két és fél ezren - alaposan kivesézték az elmúlt, problémáktól sem mentes időszak történéseit. És persze a vállalatóriás jövőjéről is szó esett, s Paizer Andor szerint mindenképpen előremutató, hogy Rick Wagoner, a GM első számú vezetője minderről optimistán nyilatkozott, mondván, az idén 100 éves vállalat nem a múltjából akar megélni. Erre utal a környezetvédelmi kihívásokra választ adó fejlesztések sora, ugyanígy a szakszervezetekkel megkötött egyezség is növeli a cég versenyképességét. Paizer Andor szerint szintén bizakodásra ad okot, hogy a konferencián elvont stratégiák megalkotása helyett döntően konkrét fejlesztési és fejlődési irányokról szólt az eszmecsere, fontos üzenetként elhangzott például, hogy a GM még inkább szeretné kiaknázni a fejlődő - oroszországi, indiai és távol-keleti - piacok adta lehetőségeket.

- Mindez számunkra azt jelenti, hogy itt, Közép-Európában nagyon ügyesnek kell lennünk, hogy megtarthassuk, de legalábbis ne rontsuk a versenyhelyzetünket - fogalmazott Paizer Andor, aki Orlandóból sem tért haza díj nélkül: a szentgotthárdi vállalat ugyanis - a GM Powertrain európai egységei közül egyedüliként - kitüntetést kapott a gyártási területen mutatott rugalmasságáért, nevezetesen, hogy magasfokú szervezettségének köszönhetően a kapacitásait maximálisan kihasználva tudja kiszolgálni partnereit, érkezzenek a megrendelések akár Európából, Brazíliából vagy éppen Mexikóból.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

Az előbbi, a TPM második fokozatát jelentő díjat Paizer Andor, a GM Powertrain-Magyarország Kft. vezérigazgatója Japánban vehette át, érthető büszkeséggel, hiszen a GM leányvállalatai közül eddig még senkinek sem sikerült fellépnie eme magas lépcsőfokra.

- A díj egyrészt visszaigazolja vállalatunk minőség iránti elkötelezettségét, másrészt a dolgozók számára is jelzi, hogy érdemes aktívan részt venniük a karbantartási, veszteségcsökkentési és -megelőzési tevékenységben. A díj azért is fontos, hogy a GM Powertrain-Magyarország Kft. demonstrálni tudja, hogy érti a dolgát, sőt kiváló abban, amivel foglalkozik. Ezt pedig csak akkor hiszik el nekünk, ha azt minél elismertebb grémium, jelen esetben a TPM szülőhazájának nagy szaktekintélyű bírálói a JIPM (Japanese Institute for Plant Management) intézet tagjai tanúsítják. A GM Powertrain-Magyarország munkatársainak erőfeszítései, kiválóságra való törekvése tehát nem volt hiába, a díjjal ismét vállalatunkra irányíthatjuk a nemzetközi figyelmet - közölte a vezérigazgató, aki nemrégiben Orlandóban járt, és részt vett a General Motors négyévente esedékes globális vezetői konferenciáján, ahol is a megjelentek - lehettek vagy két és fél ezren - alaposan kivesézték az elmúlt, problémáktól sem mentes időszak történéseit. És persze a vállalatóriás jövőjéről is szó esett, s Paizer Andor szerint mindenképpen előremutató, hogy Rick Wagoner, a GM első számú vezetője minderről optimistán nyilatkozott, mondván, az idén 100 éves vállalat nem a múltjából akar megélni. Erre utal a környezetvédelmi kihívásokra választ adó fejlesztések sora, ugyanígy a szakszervezetekkel megkötött egyezség is növeli a cég versenyképességét. Paizer Andor szerint szintén bizakodásra ad okot, hogy a konferencián elvont stratégiák megalkotása helyett döntően konkrét fejlesztési és fejlődési irányokról szólt az eszmecsere, fontos üzenetként elhangzott például, hogy a GM még inkább szeretné kiaknázni a fejlődő - oroszországi, indiai és távol-keleti - piacok adta lehetőségeket.

- Mindez számunkra azt jelenti, hogy itt, Közép-Európában nagyon ügyesnek kell lennünk, hogy megtarthassuk, de legalábbis ne rontsuk a versenyhelyzetünket - fogalmazott Paizer Andor, aki Orlandóból sem tért haza díj nélkül: a szentgotthárdi vállalat ugyanis - a GM Powertrain európai egységei közül egyedüliként - kitüntetést kapott a gyártási területen mutatott rugalmasságáért, nevezetesen, hogy magasfokú szervezettségének köszönhetően a kapacitásait maximálisan kihasználva tudja kiszolgálni partnereit, érkezzenek a megrendelések akár Európából, Brazíliából vagy éppen Mexikóból.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

- A díj egyrészt visszaigazolja vállalatunk minőség iránti elkötelezettségét, másrészt a dolgozók számára is jelzi, hogy érdemes aktívan részt venniük a karbantartási, veszteségcsökkentési és -megelőzési tevékenységben. A díj azért is fontos, hogy a GM Powertrain-Magyarország Kft. demonstrálni tudja, hogy érti a dolgát, sőt kiváló abban, amivel foglalkozik. Ezt pedig csak akkor hiszik el nekünk, ha azt minél elismertebb grémium, jelen esetben a TPM szülőhazájának nagy szaktekintélyű bírálói a JIPM (Japanese Institute for Plant Management) intézet tagjai tanúsítják. A GM Powertrain-Magyarország munkatársainak erőfeszítései, kiválóságra való törekvése tehát nem volt hiába, a díjjal ismét vállalatunkra irányíthatjuk a nemzetközi figyelmet - közölte a vezérigazgató, aki nemrégiben Orlandóban járt, és részt vett a General Motors négyévente esedékes globális vezetői konferenciáján, ahol is a megjelentek - lehettek vagy két és fél ezren - alaposan kivesézték az elmúlt, problémáktól sem mentes időszak történéseit. És persze a vállalatóriás jövőjéről is szó esett, s Paizer Andor szerint mindenképpen előremutató, hogy Rick Wagoner, a GM első számú vezetője minderről optimistán nyilatkozott, mondván, az idén 100 éves vállalat nem a múltjából akar megélni. Erre utal a környezetvédelmi kihívásokra választ adó fejlesztések sora, ugyanígy a szakszervezetekkel megkötött egyezség is növeli a cég versenyképességét. Paizer Andor szerint szintén bizakodásra ad okot, hogy a konferencián elvont stratégiák megalkotása helyett döntően konkrét fejlesztési és fejlődési irányokról szólt az eszmecsere, fontos üzenetként elhangzott például, hogy a GM még inkább szeretné kiaknázni a fejlődő - oroszországi, indiai és távol-keleti - piacok adta lehetőségeket.

- Mindez számunkra azt jelenti, hogy itt, Közép-Európában nagyon ügyesnek kell lennünk, hogy megtarthassuk, de legalábbis ne rontsuk a versenyhelyzetünket - fogalmazott Paizer Andor, aki Orlandóból sem tért haza díj nélkül: a szentgotthárdi vállalat ugyanis - a GM Powertrain európai egységei közül egyedüliként - kitüntetést kapott a gyártási területen mutatott rugalmasságáért, nevezetesen, hogy magasfokú szervezettségének köszönhetően a kapacitásait maximálisan kihasználva tudja kiszolgálni partnereit, érkezzenek a megrendelések akár Európából, Brazíliából vagy éppen Mexikóból.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

- A díj egyrészt visszaigazolja vállalatunk minőség iránti elkötelezettségét, másrészt a dolgozók számára is jelzi, hogy érdemes aktívan részt venniük a karbantartási, veszteségcsökkentési és -megelőzési tevékenységben. A díj azért is fontos, hogy a GM Powertrain-Magyarország Kft. demonstrálni tudja, hogy érti a dolgát, sőt kiváló abban, amivel foglalkozik. Ezt pedig csak akkor hiszik el nekünk, ha azt minél elismertebb grémium, jelen esetben a TPM szülőhazájának nagy szaktekintélyű bírálói a JIPM (Japanese Institute for Plant Management) intézet tagjai tanúsítják. A GM Powertrain-Magyarország munkatársainak erőfeszítései, kiválóságra való törekvése tehát nem volt hiába, a díjjal ismét vállalatunkra irányíthatjuk a nemzetközi figyelmet - közölte a vezérigazgató, aki nemrégiben Orlandóban járt, és részt vett a General Motors négyévente esedékes globális vezetői konferenciáján, ahol is a megjelentek - lehettek vagy két és fél ezren - alaposan kivesézték az elmúlt, problémáktól sem mentes időszak történéseit. És persze a vállalatóriás jövőjéről is szó esett, s Paizer Andor szerint mindenképpen előremutató, hogy Rick Wagoner, a GM első számú vezetője minderről optimistán nyilatkozott, mondván, az idén 100 éves vállalat nem a múltjából akar megélni. Erre utal a környezetvédelmi kihívásokra választ adó fejlesztések sora, ugyanígy a szakszervezetekkel megkötött egyezség is növeli a cég versenyképességét. Paizer Andor szerint szintén bizakodásra ad okot, hogy a konferencián elvont stratégiák megalkotása helyett döntően konkrét fejlesztési és fejlődési irányokról szólt az eszmecsere, fontos üzenetként elhangzott például, hogy a GM még inkább szeretné kiaknázni a fejlődő - oroszországi, indiai és távol-keleti - piacok adta lehetőségeket.

- Mindez számunkra azt jelenti, hogy itt, Közép-Európában nagyon ügyesnek kell lennünk, hogy megtarthassuk, de legalábbis ne rontsuk a versenyhelyzetünket - fogalmazott Paizer Andor, aki Orlandóból sem tért haza díj nélkül: a szentgotthárdi vállalat ugyanis - a GM Powertrain európai egységei közül egyedüliként - kitüntetést kapott a gyártási területen mutatott rugalmasságáért, nevezetesen, hogy magasfokú szervezettségének köszönhetően a kapacitásait maximálisan kihasználva tudja kiszolgálni partnereit, érkezzenek a megrendelések akár Európából, Brazíliából vagy éppen Mexikóból.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

- Mindez számunkra azt jelenti, hogy itt, Közép-Európában nagyon ügyesnek kell lennünk, hogy megtarthassuk, de legalábbis ne rontsuk a versenyhelyzetünket - fogalmazott Paizer Andor, aki Orlandóból sem tért haza díj nélkül: a szentgotthárdi vállalat ugyanis - a GM Powertrain európai egységei közül egyedüliként - kitüntetést kapott a gyártási területen mutatott rugalmasságáért, nevezetesen, hogy magasfokú szervezettségének köszönhetően a kapacitásait maximálisan kihasználva tudja kiszolgálni partnereit, érkezzenek a megrendelések akár Európából, Brazíliából vagy éppen Mexikóból.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

- Mindez számunkra azt jelenti, hogy itt, Közép-Európában nagyon ügyesnek kell lennünk, hogy megtarthassuk, de legalábbis ne rontsuk a versenyhelyzetünket - fogalmazott Paizer Andor, aki Orlandóból sem tért haza díj nélkül: a szentgotthárdi vállalat ugyanis - a GM Powertrain európai egységei közül egyedüliként - kitüntetést kapott a gyártási területen mutatott rugalmasságáért, nevezetesen, hogy magasfokú szervezettségének köszönhetően a kapacitásait maximálisan kihasználva tudja kiszolgálni partnereit, érkezzenek a megrendelések akár Európából, Brazíliából vagy éppen Mexikóból.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

- Az új gyártási projekt elnyerése szempontjából rendkívül fontos ez a díj, ezzel ugyanis a General Motors felső vezetése ismerte el a kiválóságunkat - fogalmazott Paizer Andor, aki úgy tudja, a negyedik generációs motor gyártási helyéről a negyedik negyedévben születik meg a döntés.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

Végül arról, hogy amerikai körútja során a vezérigazgató Indianapolisba, az Allison Transmission központjába is ellátogatott, s találkozott a váltógyár új tulajdonosaival.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

(A GM kötelékéből tavaly júliusban a Carlyle és Orex csoportokhoz került az Allison Transmission, amely számára a GM Powertarin-Magyarország Kft.-nél is készülnek sebességváltók.)

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

- A tárgyalások során tájékoztatást adtam a munkánkról, illetve elmondtam, hogy alkatrészgyártási munkákra is felkészültnek érezzük magunkat. Most jó esélyünk van arra, hogy régi álmunkat megvalósítva, megmunkálással is foglalkozhassunk. Ez egyrészt szakmai és létszámbeli előrelépést is jelentene a gyár számára - zárta mondandóját Paizer Andor.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!