Gazdaság

2006.06.30. 02:29

Nyílt piaci megmérettetés

A helyi munkaerő immár 15 éves szakmai tapasztalatára építő tevékenység beindításához még múlt év végén szerezte meg a vállalatcsoport jóváhagyását a ...

Mórocz Zsolt

A helyi munkaerő immár 15 éves szakmai tapasztalatára építő tevékenység beindításához még múlt év végén szerezte meg a vállalatcsoport jóváhagyását a szentgotthárdi cég. Jelenleg egy váltócsalád kilenc variánsát újítják fel, de a terveknek megfelelően még az idei év során két további manuális váltótípussal is elkezdik a munkát, amely akár több száz váltóvariánst is jelenthet.

Az új tevékenység tizenhat - eddig a gyár egyéb területein dolgozó, nagy gyártási, illetve szerelési tapasztalattal rendelkező - munkatárs ré-szére biztosít majd folyamatos munkalehetőséget, akiket a gyáregységek (motor- és hengerfejgyár, valamint Allison váltóműgyár) pótolnak.

A váltófelújítási tevékenység elindításához a gyárban meglévő gépeket, eszközöket alakították át, illetve használták fel, így a beruházást a cég versenyképes szinten tudta tartani.

A váltófelújítás folyamatáról megtudtuk amennyiben a márkakereskedésbe, szervizbe vitt problémás sebességváltót az ottani szakember cserére ítéli, a kiszerelt alkatrészt - mely lehet garanciális hibás, vagy "csak" öreg váltó - egy gyűjtőközpontba küldik, s a kézi kapcsolású (manuális) Opel/Vauxhall/Saab váltókat innen irányítják Szentgotthárdra. A felújítási tevékenység során feltárják a hiba okát, a kötelezően cserélendő alkatrészeket pedig gyári alkatrésszel helyettesítik. Mindemellett az adott váltókat a típus legfrissebb műszaki tartalma szerint újítja fel a vállalat, így a vevőszolgálat raktárába nemcsak egy megjavított, hanem szó szerint egy felújított váltó kerül vissza. Amennyiben egy kereskedésben az adott típusú váltóra lenne szükség, akkor a vásárló választhat, hogy új, vagy felújított váltót kér a cserés alkatrész helyett.

A hagyományosan külső partnerrel végeztetett üzletágba való bekapcsolódással a szengotthárdi vállalat kilépett a klasszikus piaci szereplők közé, versenybe kerülve a magánszervizekkel és az erre szakosodott javítóműhelyekkel. A gyárban eme új helyzetben is bizakodóan tekintenek előre. Mint Paizer Andor gyárigazgató elmondta a szentgotthárdi General Motors gyár mindig elismert volt a kiváló minőségben gyártott termékeiről.

- Az új tevékenység végzséhez kiváló szakembereket sikerült átcsoportosítani, a versenyképes munkához adottak a technikai feltételek, előnyös helyzetben vagyunk, mivel közvetlenül kapcsolatot tudunk létesíteni a kereskedésekkel, és nem utolsó- sorban gyári pótalkatrészeket építünk be, a legfrissebb műszaki tartalom szerint. Ezek olyan feltételek, melyek azt garantálják, hogy megálljuk a helyünket a nyílt versenyben is - közölte a gyárigazgató.

Végül arról, hogy a csaknem 700 főt foglalkoztató szentgotthárdi egység árbevétele a tavalyi évben 143,811 milliárd forintra (568 millió euróra) rúgott, és ugyancsak beszédes adat, hogy az anyacég, a General Motors eddig immár 688 millió euró értékben hajtott végre beruházást a gyárban.

Az új tevékenység tizenhat - eddig a gyár egyéb területein dolgozó, nagy gyártási, illetve szerelési tapasztalattal rendelkező - munkatárs ré-szére biztosít majd folyamatos munkalehetőséget, akiket a gyáregységek (motor- és hengerfejgyár, valamint Allison váltóműgyár) pótolnak.

A váltófelújítási tevékenység elindításához a gyárban meglévő gépeket, eszközöket alakították át, illetve használták fel, így a beruházást a cég versenyképes szinten tudta tartani.

A váltófelújítás folyamatáról megtudtuk amennyiben a márkakereskedésbe, szervizbe vitt problémás sebességváltót az ottani szakember cserére ítéli, a kiszerelt alkatrészt - mely lehet garanciális hibás, vagy "csak" öreg váltó - egy gyűjtőközpontba küldik, s a kézi kapcsolású (manuális) Opel/Vauxhall/Saab váltókat innen irányítják Szentgotthárdra. A felújítási tevékenység során feltárják a hiba okát, a kötelezően cserélendő alkatrészeket pedig gyári alkatrésszel helyettesítik. Mindemellett az adott váltókat a típus legfrissebb műszaki tartalma szerint újítja fel a vállalat, így a vevőszolgálat raktárába nemcsak egy megjavított, hanem szó szerint egy felújított váltó kerül vissza. Amennyiben egy kereskedésben az adott típusú váltóra lenne szükség, akkor a vásárló választhat, hogy új, vagy felújított váltót kér a cserés alkatrész helyett.

A hagyományosan külső partnerrel végeztetett üzletágba való bekapcsolódással a szengotthárdi vállalat kilépett a klasszikus piaci szereplők közé, versenybe kerülve a magánszervizekkel és az erre szakosodott javítóműhelyekkel. A gyárban eme új helyzetben is bizakodóan tekintenek előre. Mint Paizer Andor gyárigazgató elmondta a szentgotthárdi General Motors gyár mindig elismert volt a kiváló minőségben gyártott termékeiről.

- Az új tevékenység végzséhez kiváló szakembereket sikerült átcsoportosítani, a versenyképes munkához adottak a technikai feltételek, előnyös helyzetben vagyunk, mivel közvetlenül kapcsolatot tudunk létesíteni a kereskedésekkel, és nem utolsó- sorban gyári pótalkatrészeket építünk be, a legfrissebb műszaki tartalom szerint. Ezek olyan feltételek, melyek azt garantálják, hogy megálljuk a helyünket a nyílt versenyben is - közölte a gyárigazgató.

Végül arról, hogy a csaknem 700 főt foglalkoztató szentgotthárdi egység árbevétele a tavalyi évben 143,811 milliárd forintra (568 millió euróra) rúgott, és ugyancsak beszédes adat, hogy az anyacég, a General Motors eddig immár 688 millió euró értékben hajtott végre beruházást a gyárban.

A váltófelújítási tevékenység elindításához a gyárban meglévő gépeket, eszközöket alakították át, illetve használták fel, így a beruházást a cég versenyképes szinten tudta tartani.

A váltófelújítás folyamatáról megtudtuk amennyiben a márkakereskedésbe, szervizbe vitt problémás sebességváltót az ottani szakember cserére ítéli, a kiszerelt alkatrészt - mely lehet garanciális hibás, vagy "csak" öreg váltó - egy gyűjtőközpontba küldik, s a kézi kapcsolású (manuális) Opel/Vauxhall/Saab váltókat innen irányítják Szentgotthárdra. A felújítási tevékenység során feltárják a hiba okát, a kötelezően cserélendő alkatrészeket pedig gyári alkatrésszel helyettesítik. Mindemellett az adott váltókat a típus legfrissebb műszaki tartalma szerint újítja fel a vállalat, így a vevőszolgálat raktárába nemcsak egy megjavított, hanem szó szerint egy felújított váltó kerül vissza. Amennyiben egy kereskedésben az adott típusú váltóra lenne szükség, akkor a vásárló választhat, hogy új, vagy felújított váltót kér a cserés alkatrész helyett.

A hagyományosan külső partnerrel végeztetett üzletágba való bekapcsolódással a szengotthárdi vállalat kilépett a klasszikus piaci szereplők közé, versenybe kerülve a magánszervizekkel és az erre szakosodott javítóműhelyekkel. A gyárban eme új helyzetben is bizakodóan tekintenek előre. Mint Paizer Andor gyárigazgató elmondta a szentgotthárdi General Motors gyár mindig elismert volt a kiváló minőségben gyártott termékeiről.

- Az új tevékenység végzséhez kiváló szakembereket sikerült átcsoportosítani, a versenyképes munkához adottak a technikai feltételek, előnyös helyzetben vagyunk, mivel közvetlenül kapcsolatot tudunk létesíteni a kereskedésekkel, és nem utolsó- sorban gyári pótalkatrészeket építünk be, a legfrissebb műszaki tartalom szerint. Ezek olyan feltételek, melyek azt garantálják, hogy megálljuk a helyünket a nyílt versenyben is - közölte a gyárigazgató.

Végül arról, hogy a csaknem 700 főt foglalkoztató szentgotthárdi egység árbevétele a tavalyi évben 143,811 milliárd forintra (568 millió euróra) rúgott, és ugyancsak beszédes adat, hogy az anyacég, a General Motors eddig immár 688 millió euró értékben hajtott végre beruházást a gyárban.

A váltófelújítás folyamatáról megtudtuk amennyiben a márkakereskedésbe, szervizbe vitt problémás sebességváltót az ottani szakember cserére ítéli, a kiszerelt alkatrészt - mely lehet garanciális hibás, vagy "csak" öreg váltó - egy gyűjtőközpontba küldik, s a kézi kapcsolású (manuális) Opel/Vauxhall/Saab váltókat innen irányítják Szentgotthárdra. A felújítási tevékenység során feltárják a hiba okát, a kötelezően cserélendő alkatrészeket pedig gyári alkatrésszel helyettesítik. Mindemellett az adott váltókat a típus legfrissebb műszaki tartalma szerint újítja fel a vállalat, így a vevőszolgálat raktárába nemcsak egy megjavított, hanem szó szerint egy felújított váltó kerül vissza. Amennyiben egy kereskedésben az adott típusú váltóra lenne szükség, akkor a vásárló választhat, hogy új, vagy felújított váltót kér a cserés alkatrész helyett.

A hagyományosan külső partnerrel végeztetett üzletágba való bekapcsolódással a szengotthárdi vállalat kilépett a klasszikus piaci szereplők közé, versenybe kerülve a magánszervizekkel és az erre szakosodott javítóműhelyekkel. A gyárban eme új helyzetben is bizakodóan tekintenek előre. Mint Paizer Andor gyárigazgató elmondta a szentgotthárdi General Motors gyár mindig elismert volt a kiváló minőségben gyártott termékeiről.

- Az új tevékenység végzséhez kiváló szakembereket sikerült átcsoportosítani, a versenyképes munkához adottak a technikai feltételek, előnyös helyzetben vagyunk, mivel közvetlenül kapcsolatot tudunk létesíteni a kereskedésekkel, és nem utolsó- sorban gyári pótalkatrészeket építünk be, a legfrissebb műszaki tartalom szerint. Ezek olyan feltételek, melyek azt garantálják, hogy megálljuk a helyünket a nyílt versenyben is - közölte a gyárigazgató.

Végül arról, hogy a csaknem 700 főt foglalkoztató szentgotthárdi egység árbevétele a tavalyi évben 143,811 milliárd forintra (568 millió euróra) rúgott, és ugyancsak beszédes adat, hogy az anyacég, a General Motors eddig immár 688 millió euró értékben hajtott végre beruházást a gyárban.

A hagyományosan külső partnerrel végeztetett üzletágba való bekapcsolódással a szengotthárdi vállalat kilépett a klasszikus piaci szereplők közé, versenybe kerülve a magánszervizekkel és az erre szakosodott javítóműhelyekkel. A gyárban eme új helyzetben is bizakodóan tekintenek előre. Mint Paizer Andor gyárigazgató elmondta a szentgotthárdi General Motors gyár mindig elismert volt a kiváló minőségben gyártott termékeiről.

- Az új tevékenység végzséhez kiváló szakembereket sikerült átcsoportosítani, a versenyképes munkához adottak a technikai feltételek, előnyös helyzetben vagyunk, mivel közvetlenül kapcsolatot tudunk létesíteni a kereskedésekkel, és nem utolsó- sorban gyári pótalkatrészeket építünk be, a legfrissebb műszaki tartalom szerint. Ezek olyan feltételek, melyek azt garantálják, hogy megálljuk a helyünket a nyílt versenyben is - közölte a gyárigazgató.

Végül arról, hogy a csaknem 700 főt foglalkoztató szentgotthárdi egység árbevétele a tavalyi évben 143,811 milliárd forintra (568 millió euróra) rúgott, és ugyancsak beszédes adat, hogy az anyacég, a General Motors eddig immár 688 millió euró értékben hajtott végre beruházást a gyárban.

- Az új tevékenység végzséhez kiváló szakembereket sikerült átcsoportosítani, a versenyképes munkához adottak a technikai feltételek, előnyös helyzetben vagyunk, mivel közvetlenül kapcsolatot tudunk létesíteni a kereskedésekkel, és nem utolsó- sorban gyári pótalkatrészeket építünk be, a legfrissebb műszaki tartalom szerint. Ezek olyan feltételek, melyek azt garantálják, hogy megálljuk a helyünket a nyílt versenyben is - közölte a gyárigazgató.

Végül arról, hogy a csaknem 700 főt foglalkoztató szentgotthárdi egység árbevétele a tavalyi évben 143,811 milliárd forintra (568 millió euróra) rúgott, és ugyancsak beszédes adat, hogy az anyacég, a General Motors eddig immár 688 millió euró értékben hajtott végre beruházást a gyárban.

Végül arról, hogy a csaknem 700 főt foglalkoztató szentgotthárdi egység árbevétele a tavalyi évben 143,811 milliárd forintra (568 millió euróra) rúgott, és ugyancsak beszédes adat, hogy az anyacég, a General Motors eddig immár 688 millió euró értékben hajtott végre beruházást a gyárban.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!