A két édesanya is elkísérte őket

2019.03.29. 08:00

Családi nyaralás lett Németh Kristófék nászútjából

Kristóf és a kedvese, Zita tavaly karácsonykor keltek egybe. A friss házasok azóta is élvezik a mézesheteiket, sőt nemrég értek haza egy feledhetetlen nászútról.

Forrás: Vasárnap Reggel / Hot!

A szerelmesek rendhagyó módon nem kettesben utaztak Thaiföldre megünnepelni a házasságkötésüket: velük tartott mindkettőjük édesanyja és a színész fia, a tizenegy éves Lóci is. Kristóf azzal magyarázza a döntésüket, hogy férjként és feleségként bőven lesz még alkalmuk utazni, most azonban szerették volna megosztani boldogságukat a számukra legfontosabbakkal – írta a Hot! című sztármagazinra hivatkozva a Vasárnap Reggel.

– Sem nekem, sem Zitának nem volt kérdés, hogy ezúttal az egész családdal vágunk neki a thaiföldi kalandnak. Nem tudhatjuk, hogy megadatik-e az életben még egy ilyen lehetőség; szerencsére mindkettőnk anyukája egészséges, kíváncsiak a világra, szeretnek kimozdulni. Örömmel áldoztuk a nászútra félretett pénzünket erre az útra. Elmehettünk volna kettesben a Maldív-szigetekre is, mi azonban ragaszkodtunk a közös nyaraláshoz – mondta az ifjú férj.

Lóci a nyaralás alatt is tanult

Kristófék legnagyobb meglepetésére mindkét anyuka azonnal rábólintott az ötletre, pedig már fel voltak készülve, hogy némi rábeszélésre lesz szükség.

Kis termetű elefántokkal is találkoztak a nászútjukon
Fotó: Vasárnap Reggel / Hot!

– Rögtön igent mondtak! Le voltam döbbenve édesanyámon, olyan lelkes lett, hogy a hírt követően már el is kezdtek pakolni! Aki ismeri, tudja, hogy megjárta a hadak útját, túl van egy stroke-on, mégis elképesztő, hogy mekkora kíváncsiság, életigenlés maradt benne. Ha ez lehetséges, ő is és Zita édesanyja is izgatottabbak voltak, mint mi. Nem tartottak a hosszú repülőúttól, az időeltolódástól, az idegen kultúrától.

Kalandból pedig bőven kijutott, még úgy is, hogy összességében a pihenésé volt a főszerep. A szállásukon minden adott volt, ami a kényelemhez kell, így egy kirándulással teli nap után felüdülés volt a hazaérkezés.

– Egy háromszobás apartmant vettünk ki, így mindenkinek megvolt a saját kuckója, de volt egy nagy közös tér is, na meg egy szuper amerikai konyha, ahol sürögtünk-forogtunk. Már a második napon beállt egy rutin az életünkben, az anyukák már hajnalok hajnalán felkeltek, megkávéztak a teraszon, és mire mi felébredtünk, reggelivel vártak. Majd kezdődhetett a nap, ami mindig tartogatott valami újat a számunkra. Természetesen csak azután, hogy Zita és a fiam tanultak – muszáj volt, hogy Lóci le ne maradjon a tananyaggal a két hét alatt.

Kristóf édesanyjának meggyűlt a baja a motorozással

Kristóf és Zita gondoskodtak a programokról, igyekeztek úgy összeállítani a látnivalók listáját, hogy a nagy hőségben az anyukák ne fáradjanak ki túlságosan, mégis maradandó élményekkel jöjjenek haza.

Fitt házaspár

Kristófék a nászút alatt egy dekát sem híztak, sőt jobb formában jöttek haza, mint amikor kimentek! – Könnyű volt megőrizni a súlyunkat. A thai ételek könnyűek, nem zsírosak. Rengeteg gyümölcsöt, salátát és még annál is több halat fogyasztottunk. Degeszre ettük magunkat tengeri herkentyűkkel. Emellett volt a szálláson konditerem, amit ugyan hébe-hóba használtunk, de inkább sokat úsztunk, labdáztunk – mesélte Zita.

– A Buddha-szobornál tett látogatásunkat sosem fogjuk elfelejteni. Mindannyian átszellemülve, egymásra pillantgatva álltunk előtte, és nem győztünk hálát adni azért, hogy vagyunk egymásnak. Ezután a szerzetesek felkötöttek a csuklónkra egy-egy megszentelt fonalat, édesanyámnak eközben potyogtak a könnyei. Ehhez képest egészen más érzelmi állapotba kerültünk a Majmok hegyén, ahol tényleg tucatjával rohangáltak körülöttünk a majmok. Szemtelenek voltak, lopkodtak, motorokat borogattak, amin mi jókat derültünk, egyedül Lóci tartott három lépés távolságot. Amikor azt hitte, megúszta atrocitás nélkül, egy majom kikapta a kezéből a narancslevet, és felszaladt vele egy fára.

A család kedvenc időtöltése az volt, amikor motorra pattanhattak, még úgy is, hogy Kristóf volt az egyedüli sofőr.

– A szállásunktól a tengerpartra én szállítottam a családot, logikusan egyesével. Így megspóroltam az idősebbeknek az oda-vissza négy kilométeres sétát naponta. Anyukám első alkalommal úgy kapaszkodott belém, hogy ott maradt az ujjlenyomata a vállamon – kacagott a Fórum Színház igazgatója.

Elküldték otthonról a családot, hogy kettesben legyenek

Kristófot és a feleségét kint érte a Valentin-nap, így elhatározták, hogy ezen a napon csak­ egymással foglalkoznak.

Sokat úsztak és egészségesen étkeztek
Fotó: Vasárnap Reggel / Hot!

– Napközben a szerelmemmel szabaddá tettük a lakást. Hogy kettesben maradhassunk, megszerveztük, hogy édesanyáméknak házon kívül legyen dolguk, Lócit pedig várta egy biliárdbajnokság. Este pedig, amikor mindenki hazajött, mi továbbálltunk. Felvettük mindketten a hófehér thai nászruhánkat, és egy csodálatosan szép estét töltöttünk egy tengerparti étteremben. A tenger nyaldosta a lábunkat, miközben vacsoráztuk. És bármennyire giccsesen hangzik is, az este végén közösen az égbe engedtünk egy kívánságlámpást. Tökéletes volt, mint ahogy maga az út is. Nemrég értünk haza, de a lelkünk egy darabja ott maradt. Ami viszont meglepetésként ért, hogy amikor leszálltunk itthon a reptéren, rájöttem, hogy nincs kit felhívnom, mert akik a legfontosabbak nekem, azok velem vannak.