Mit tegyünk?

2018.09.11. 16:45

Fogyasztóvédelmi kiadvány segíti a közműszolgáltató-váltást

A „Panasza van? Segítünk!” sorozat újabb két része abban segíti a fogyasztókat, hogy ismerjék, mit kell tenniük a közművekhez csatlakozás, illetve kereskedőváltás során.

A kiadványokat kedden mutatták be a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) munkatársai Budapesten.

Az 5-ös számú fogyasztóvédelmi kiadvány célja, hogy segítse az eligazodást a felhasználókkal kapcsolatban álló energia- és közműszolgáltatók között.

A kiadvány röviden bemutatja a villamosenergia-, a földgáz-, a távhő- és a víziközmű-szolgáltatók működését, illetve tájékoztatást nyújt a földgáz- és villamosenergia-szolgáltatás esetén lehetséges kereskedőváltás folyamatáról.

A 6-os számú kiadvány azok számára hasznos, akik új közműcsatlakozást terveznek. Az információs füzet tájékoztat a szerződéskötés, illetve a csatlakozás folyamatáról.

Scherer Zsolt, a MEKH sajtófőnöke elmondta: a kiadványok a lakosságnak adnak hasznos tanácsokat a kapcsolattartásról a közművekkel. Fontos tudni, hogy a fogyasztóknak nemcsak a szolgáltatóval kell ügyeiket intézniük, hanem a gázt vagy a villamos áramot számukra eladó, illetve a hálózatot üzemeltető kereskedő céggel is – jelezte.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!