2025.06.12. 17:36
Akadozik a RePont applikáció? - Bolti utalvány helyett többen kérnék a pénzt bankkártyára
A RePont applikáció sokak szerint hetek óta akadozik. Olvasóink is panaszkodnak: kijelentkezik, nem lehet újra belépni, QR-kódot nem olvas be.
Digitális korszak ide vagy oda, egy applikáció akkor jó, ha működik. A RePont alkalmazás célja, hogy egyszerűbbé tegye az üvegvisszaváltást – a felhasználók szerint azonban most inkább csak bosszúságot okoz. Az elmúlt hetekben többben panaszkodtak arra, hogy az app kilépteti őket, nem lehet újra belépni.

Forrás: VN-archív
Baj van a RePont applikációval?
„Kiléptetett, és nem tudok újra bejelentkezni. Teljesen használhatatlan lett az app” – így fakadt ki olvasónk, aki szerint már hetek óta lehetetlen normálisan használni a RePont applikációt.
Nem ő az egyetlen. A Google Play áruházban jelenleg 1,7 csillagon áll az alkalmazás, több mint hatezer értékelés alapján.
A legtöbb panasz a belépéssel kapcsolatos. „Kiléptetett, a bejelentkezés gomb meg sem nyílik. Gyakorlatilag dekorelem” – írja egy felhasználó a Google Play-en. Más azt sérelmezi, hogy hiába próbálkozik, semmire sem reagál az app. Többen is arról számolnak be, hogy automatikusan kijelentkezteti őket az alkalmazás, majd lehetetlen újra belépni – ezáltal QR-kódot sem tudnak generálni, tehát ily módon a visszaváltó automatákat sem tudják használni.
Mi a gond?
Egy hozzászóló szerint a hiba részben azzal függhet össze, hogy az app bejelentkezéskor böngészőt próbál megnyitni, és ha a telefon alapértelmezett böngészője nem a Chrome, egyszerűen elakad a folyamat. Egy másik komment egy konkrét gyártóra is utal: „A Xiaomi készülékeken a Dual apps funkció okozhatja a gondot – ezt érdemes kikapcsolni.”
Mindez azonban mit sem ér annak, aki nem informatikus – sok felhasználó teljesen jogosan várná el, hogy egy alapfunkció működjön gond nélkül. Ráadásul az applikáció frissítése sem hozott megoldást:
Frissítettem, erre kiléptetett, és semmire nem reagál azóta. Akkor mit frissítettek?
– kérdi valaki csalódottan. A hibákra adott válaszok általában annyiban merülnek ki, hogy „továbbítják a fejlesztőknek”.
A problémával kapcsolatos kérdéseinket elküldtük a rendszer működtetéséért felelős MOHU Zrt.-nek is, de cikkünk megjelenéséig nem érkezett válasz. Amint reagálnak, frissítjük a cikket.