2006.09.20. 02:27
Elbontják a hidat
Szentgotthárd - Mint arról beszámoltunk, az át-építés alatt lévő Rába-híd kivitelezési munkálatait felfüggesztették. Tegnap feloldották a tilalmat, s hamarosan elindulhat a gyalogosforgalom.
Takáts József városi főmérnök elmondta: a munka leállítása után ellenőrző statikai számításokat végzett a híd tervezője, valamint a hídgerendák tervezője is. Az önkormányzat, mint beruházó független statikus állásfoglalását is kikérte a kialakult helyzet megoldásához.
- A továbbépíthetőség érdekében több alternatívát, megoldási javaslatot és ütemezést tárgyaltak meg a projektben érintettek - folytatta a főmérnök. - A döntés meghozatalakor két alapvető szempontot tartottak szem előtt: az igazolható, kockázatmentes használhatóságot és emellett a pénzügyileg is elfogadható, leggyorsabb megvalósíthatóságot.
A szakemberek statikus próbaterhelést végeztek az elkészült járda alatti, szélső feszített beton főtartó teherbírásának igazolására. A próbaterhelés eredménye igazolta az előzetesen elkészített független szakértői számítások eredményeit: a szerkezet megfelel a gyalogos teher által vele szemben támasztott statikai követelményeknek, a gyalogosforgalom számára az elkészült járda 1,60 méter szélességben kockázatmentesen megnyitható.
Takáts József hozzátette: A szükséges adminisztratív lépéseket követően azonnal megkezdődik a régi híd felszerkezetének elbontása, miközben elkészülnek a módosított kiviteli tervek, és folyamatosan épül az új köz-úti híd. A már elkészült járda és kerékpárút teherhordó szerkezetének végleges állapotra történő méretezését követően dől el, hogy milyen, a megerősítést szolgáló műszaki beavatkozások válnak még szükségessé.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
- A továbbépíthetőség érdekében több alternatívát, megoldási javaslatot és ütemezést tárgyaltak meg a projektben érintettek - folytatta a főmérnök. - A döntés meghozatalakor két alapvető szempontot tartottak szem előtt: az igazolható, kockázatmentes használhatóságot és emellett a pénzügyileg is elfogadható, leggyorsabb megvalósíthatóságot.
A szakemberek statikus próbaterhelést végeztek az elkészült járda alatti, szélső feszített beton főtartó teherbírásának igazolására. A próbaterhelés eredménye igazolta az előzetesen elkészített független szakértői számítások eredményeit: a szerkezet megfelel a gyalogos teher által vele szemben támasztott statikai követelményeknek, a gyalogosforgalom számára az elkészült járda 1,60 méter szélességben kockázatmentesen megnyitható.
Takáts József hozzátette: A szükséges adminisztratív lépéseket követően azonnal megkezdődik a régi híd felszerkezetének elbontása, miközben elkészülnek a módosított kiviteli tervek, és folyamatosan épül az új köz-úti híd. A már elkészült járda és kerékpárút teherhordó szerkezetének végleges állapotra történő méretezését követően dől el, hogy milyen, a megerősítést szolgáló műszaki beavatkozások válnak még szükségessé.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
- A továbbépíthetőség érdekében több alternatívát, megoldási javaslatot és ütemezést tárgyaltak meg a projektben érintettek - folytatta a főmérnök. - A döntés meghozatalakor két alapvető szempontot tartottak szem előtt: az igazolható, kockázatmentes használhatóságot és emellett a pénzügyileg is elfogadható, leggyorsabb megvalósíthatóságot.
A szakemberek statikus próbaterhelést végeztek az elkészült járda alatti, szélső feszített beton főtartó teherbírásának igazolására. A próbaterhelés eredménye igazolta az előzetesen elkészített független szakértői számítások eredményeit: a szerkezet megfelel a gyalogos teher által vele szemben támasztott statikai követelményeknek, a gyalogosforgalom számára az elkészült járda 1,60 méter szélességben kockázatmentesen megnyitható.
Takáts József hozzátette: A szükséges adminisztratív lépéseket követően azonnal megkezdődik a régi híd felszerkezetének elbontása, miközben elkészülnek a módosított kiviteli tervek, és folyamatosan épül az új köz-úti híd. A már elkészült járda és kerékpárút teherhordó szerkezetének végleges állapotra történő méretezését követően dől el, hogy milyen, a megerősítést szolgáló műszaki beavatkozások válnak még szükségessé.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
A szakemberek statikus próbaterhelést végeztek az elkészült járda alatti, szélső feszített beton főtartó teherbírásának igazolására. A próbaterhelés eredménye igazolta az előzetesen elkészített független szakértői számítások eredményeit: a szerkezet megfelel a gyalogos teher által vele szemben támasztott statikai követelményeknek, a gyalogosforgalom számára az elkészült járda 1,60 méter szélességben kockázatmentesen megnyitható.
Takáts József hozzátette: A szükséges adminisztratív lépéseket követően azonnal megkezdődik a régi híd felszerkezetének elbontása, miközben elkészülnek a módosított kiviteli tervek, és folyamatosan épül az új köz-úti híd. A már elkészült járda és kerékpárút teherhordó szerkezetének végleges állapotra történő méretezését követően dől el, hogy milyen, a megerősítést szolgáló műszaki beavatkozások válnak még szükségessé.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
A szakemberek statikus próbaterhelést végeztek az elkészült járda alatti, szélső feszített beton főtartó teherbírásának igazolására. A próbaterhelés eredménye igazolta az előzetesen elkészített független szakértői számítások eredményeit: a szerkezet megfelel a gyalogos teher által vele szemben támasztott statikai követelményeknek, a gyalogosforgalom számára az elkészült járda 1,60 méter szélességben kockázatmentesen megnyitható.
Takáts József hozzátette: A szükséges adminisztratív lépéseket követően azonnal megkezdődik a régi híd felszerkezetének elbontása, miközben elkészülnek a módosított kiviteli tervek, és folyamatosan épül az új köz-úti híd. A már elkészült járda és kerékpárút teherhordó szerkezetének végleges állapotra történő méretezését követően dől el, hogy milyen, a megerősítést szolgáló műszaki beavatkozások válnak még szükségessé.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
Takáts József hozzátette: A szükséges adminisztratív lépéseket követően azonnal megkezdődik a régi híd felszerkezetének elbontása, miközben elkészülnek a módosított kiviteli tervek, és folyamatosan épül az új köz-úti híd. A már elkészült járda és kerékpárút teherhordó szerkezetének végleges állapotra történő méretezését követően dől el, hogy milyen, a megerősítést szolgáló műszaki beavatkozások válnak még szükségessé.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
Takáts József hozzátette: A szükséges adminisztratív lépéseket követően azonnal megkezdődik a régi híd felszerkezetének elbontása, miközben elkészülnek a módosított kiviteli tervek, és folyamatosan épül az új köz-úti híd. A már elkészült járda és kerékpárút teherhordó szerkezetének végleges állapotra történő méretezését követően dől el, hogy milyen, a megerősítést szolgáló műszaki beavatkozások válnak még szükségessé.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere elmondta, a statikusokkal megtalálták a megfelelő műszaki megoldást, és azon dolgoznak, hogy lehetővé tegyék a pénzügyi elszámolást, hiszen az európai uniós pályázatot októberben le kell zárni. A polgármester elmondta: vizsgálatot indítanak annak megállapítására, hogy származik-e az önkormányzatnak kára a hídnál kialakult helyzet miatt, s ha igen, annak ki a felelőse. Ha ez bebizonyosodik, akkor az önkormányzat kártérítésre tart igényt.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
Károsi János, az Utiber Kft. munkatársa elmondta: cége a Hunyadi úti beruházás műszaki ellenőre, lebonyolítója. Károsi János tegnap nem tudott arról, hogy a Hunyadi út környékén három napja nincs elektromos áram, és szerinte ez nem is lehet összefüggésben a rekonstrukcióval, ilyen jellegű munkálatokat ugyanis nem végeztek a napokban. Arra a lakossági kifogásra, miszerint a térburkoló elemeket nem megfelelő minőségben tette le a kivitelező, azt válaszolta: az utolsó napokban újra végjárják a helyszínt, és összeírják a kifogásolható hibákat. A beruházás műszaki átadásának időpontja szeptember 28-a.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
A híddal kapcsolatban Károsi János azt mondta: egyeztetésre hívták Kusztor Sándort, a híd tervezőjét, a közlekedésfelügyelet, az önkormányzat és a kivitelezésben részt vevő cégek képviselőit. A tárgyaláson tisztázni akarták, mi lehet az oka a tartógerenda túlzott alakváltozásának, és mi a teendő. Végül arról egyeztek meg, hogy az önkormányzat ajánlatot kér a híd felszerkezetének áttervezésére, s ez az új terv orvosolja majd a problémát.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.
Károsi János elmondta: tegnap feloldotta a hídra vonatkozó tilalmat, s a napokban megindulhat a gyalogosforgalom. Károsi János kijelentette: október végéig a pénzügyi elszámolás miatt be kell fejezni a beruházást.