Hírek

2010.04.07. 02:27

A családsegítő szolgálat kísérleti programja Szentgotthárdon

Az iskolában megnyilvánuló agresszív magatartások egyre nagyobb számban fordulnak elő; országos szinten is hallhattunk ezekről a problémákról. Ezt Szentgotthárdon is fölismerték.

Szenkovits Péter

A Szolgálat drámapedagógiai, valamint mentálhigiénés módszerek széles körű alkalmazásával igyekszik megvalósítani a csoportfoglalkozásokat, melyeket heti rendszerességgel, játékos formában - az életkori sajátosságok figyelembe vételével - szerveznek meg. A különböző készségeket fejlesztik; önismeretet, társismeretet, csoportban való együttműködést, érzelmek megfelelő felismerését és kinyilvánítását, érték és értékrend kialakítását, feszültségoldást, empátiatanulást, megfelelő szociális viselkedési formák elsajátítását.

Az iskolai szociális és mentálhigiénés tevékenység célja a gyermekek, a pedagógusok, a szakemberek, és nem utolsósorban a szülők együttműködése. A négypólusú rendszer szoros és egymást támogató munkája nélkülözhetetlen a gyermekekkel való foglalkozások megvalósítása érdekében.

A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.

Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál

A Szolgálat drámapedagógiai, valamint mentálhigiénés módszerek széles körű alkalmazásával igyekszik megvalósítani a csoportfoglalkozásokat, melyeket heti rendszerességgel, játékos formában - az életkori sajátosságok figyelembe vételével - szerveznek meg. A különböző készségeket fejlesztik; önismeretet, társismeretet, csoportban való együttműködést, érzelmek megfelelő felismerését és kinyilvánítását, érték és értékrend kialakítását, feszültségoldást, empátiatanulást, megfelelő szociális viselkedési formák elsajátítását.

Az iskolai szociális és mentálhigiénés tevékenység célja a gyermekek, a pedagógusok, a szakemberek, és nem utolsósorban a szülők együttműködése. A négypólusú rendszer szoros és egymást támogató munkája nélkülözhetetlen a gyermekekkel való foglalkozások megvalósítása érdekében.

A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.

Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál

Az iskolai szociális és mentálhigiénés tevékenység célja a gyermekek, a pedagógusok, a szakemberek, és nem utolsósorban a szülők együttműködése. A négypólusú rendszer szoros és egymást támogató munkája nélkülözhetetlen a gyermekekkel való foglalkozások megvalósítása érdekében.

A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.

Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál

Az iskolai szociális és mentálhigiénés tevékenység célja a gyermekek, a pedagógusok, a szakemberek, és nem utolsósorban a szülők együttműködése. A négypólusú rendszer szoros és egymást támogató munkája nélkülözhetetlen a gyermekekkel való foglalkozások megvalósítása érdekében.

A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.

Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál

A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.

Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál

A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.

Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál

Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál

Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!