2010.04.07. 02:27
A családsegítő szolgálat kísérleti programja Szentgotthárdon
Az iskolában megnyilvánuló agresszív magatartások egyre nagyobb számban fordulnak elő; országos szinten is hallhattunk ezekről a problémákról. Ezt Szentgotthárdon is fölismerték.
A Szolgálat drámapedagógiai, valamint mentálhigiénés módszerek széles körű alkalmazásával igyekszik megvalósítani a csoportfoglalkozásokat, melyeket heti rendszerességgel, játékos formában - az életkori sajátosságok figyelembe vételével - szerveznek meg. A különböző készségeket fejlesztik; önismeretet, társismeretet, csoportban való együttműködést, érzelmek megfelelő felismerését és kinyilvánítását, érték és értékrend kialakítását, feszültségoldást, empátiatanulást, megfelelő szociális viselkedési formák elsajátítását.
Az iskolai szociális és mentálhigiénés tevékenység célja a gyermekek, a pedagógusok, a szakemberek, és nem utolsósorban a szülők együttműködése. A négypólusú rendszer szoros és egymást támogató munkája nélkülözhetetlen a gyermekekkel való foglalkozások megvalósítása érdekében.
A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.
Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál
A Szolgálat drámapedagógiai, valamint mentálhigiénés módszerek széles körű alkalmazásával igyekszik megvalósítani a csoportfoglalkozásokat, melyeket heti rendszerességgel, játékos formában - az életkori sajátosságok figyelembe vételével - szerveznek meg. A különböző készségeket fejlesztik; önismeretet, társismeretet, csoportban való együttműködést, érzelmek megfelelő felismerését és kinyilvánítását, érték és értékrend kialakítását, feszültségoldást, empátiatanulást, megfelelő szociális viselkedési formák elsajátítását.
Az iskolai szociális és mentálhigiénés tevékenység célja a gyermekek, a pedagógusok, a szakemberek, és nem utolsósorban a szülők együttműködése. A négypólusú rendszer szoros és egymást támogató munkája nélkülözhetetlen a gyermekekkel való foglalkozások megvalósítása érdekében.
A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.
Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál
Az iskolai szociális és mentálhigiénés tevékenység célja a gyermekek, a pedagógusok, a szakemberek, és nem utolsósorban a szülők együttműködése. A négypólusú rendszer szoros és egymást támogató munkája nélkülözhetetlen a gyermekekkel való foglalkozások megvalósítása érdekében.
A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.
Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál
Az iskolai szociális és mentálhigiénés tevékenység célja a gyermekek, a pedagógusok, a szakemberek, és nem utolsósorban a szülők együttműködése. A négypólusú rendszer szoros és egymást támogató munkája nélkülözhetetlen a gyermekekkel való foglalkozások megvalósítása érdekében.
A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.
Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál
A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.
Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál
A Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai vallják: a készségfejlesztő foglalkozások hozzásegítik a gyerekeket, hogy egyre tudatosabb magatartásformákat sajátítsanak el. A kísérleti jellegű program azért is fontos, mert megmozgatja, felpezsdíti az iskola és a gyermekközösség életét.
Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál
Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál
Értékrend, beleérző képesség, tudatos magatartás. Ezek kialakítása nagyon fontos a diákoknál