Kultúra

2010.03.17. 05:38

Kassai Kefó Árpád kiállítása nyílt a Vitalitas Galériában

Kassai Kefó Árpád közel 200 kiállításának töredéke volt Magyarországon. A szombathelyi Vitalitas Galériában most látható művei a zen bölcseletének tartományában fogantak.

Merklin Tímea

- Habár a nap járása mindig keletről tart nyugatra, most fordítsunk ezen: nyugati példát vegyünk, hogy kelet felé fordulhassunk. Mert Kassai Kefó Árpádra igaz, ami a keresztény hagyományban állandósult az evangéliumi eredetű mondások közül, hogy "Senki nem lehet próféta a saját hazájában" - ütötte meg a hangot Tóth Csaba festőművész a Vitalitas Galéria tárlatmegnyitóján.

Kassai Kefó Árpád mindenütt ismertebb, mint itthon. Nyugat-Európa szinte valamennyi országában volt kiállítása a 90-es években: Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Svájcban. 2000- 2001-ben 12 nagyvárost érintő kiállítás-körútja volt Japánban. Szombathelyen utoljára 2005-ben volt tárlata.

- A zen-buddhizmus - aminek tartományában az itt látható művek fogantak - a legintellektuálisabb, legindividuálisabb, leglogikusabb bölcselet. Ráadásul Kassai Kefó Árpád logisztikai mérnök. Így olyan képi elemeket, szemléleteket kapcsol össze, amit "logisztikai agyjárás" nélkül soha nem tett volna - mondta Tóth Csaba. - Minden kép egy meditációs mező. A színes képen kívül is van egy színes mező, amibe beágyazódik a mű.

Kassai Radnóti Kovács Árpád tanítványa volt. A mester nélkül ez az életmű nem kapott volna ilyen színezetet. A klasszikus kezdet után Kassai érdeklődése kelet felé fordult. Amikor Ausztriába költözött, itthon megkezdett buddhista tanulmányait az innsbrucki teológiai egyetemen folytatta. A japán kardvívást a Muso-Si Ryu-Ha iskolában tanulta. 1995-ben I. dan mesterfokozatot szerzett, buddhista tanulmányaiban pedig tanítói fokozatot. 1998-ban II. dan, majd 2002-ben III. dan fokozatot érdemelt ki. Mindemellett fest.

- 1993-ban került képbe Kassai, mikor az Ars Savaria kötetet szerkesztettük. Akkor épp Ausztriában élt. Akkori képei azt mutatták, itt van egy izgalmas ember, nem öncélú művészet az övé, előlegezzük meg a bizalmat, hogy bekerüljön a "nagy művészek" közé - emlékezett vissza Tóth Csaba.

- A szimbolikus Trabantajtó fontos, üzenet értékű objekt volt, a keleti blokk ikonjává válhatott volna. Akkor még kereste azt a nyelvet, amit mára megtalált. A Kelet irányába tett első lépései voltak, amikor a Tibeti Halottaskönyvhöz készített egy sorozatot. A nyugati képiség eszköztárával egy komplex keleti filozófiai rendszert próbált megjeleníteni. Fokozatosan tisztultak le eszközei, melyekkel immár adekvátan fejezi ki a zen-buddhizmus szubjektív meditációs világát.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

- A zen-buddhizmus - aminek tartományában az itt látható művek fogantak - a legintellektuálisabb, legindividuálisabb, leglogikusabb bölcselet. Ráadásul Kassai Kefó Árpád logisztikai mérnök. Így olyan képi elemeket, szemléleteket kapcsol össze, amit "logisztikai agyjárás" nélkül soha nem tett volna - mondta Tóth Csaba. - Minden kép egy meditációs mező. A színes képen kívül is van egy színes mező, amibe beágyazódik a mű.

Kassai Radnóti Kovács Árpád tanítványa volt. A mester nélkül ez az életmű nem kapott volna ilyen színezetet. A klasszikus kezdet után Kassai érdeklődése kelet felé fordult. Amikor Ausztriába költözött, itthon megkezdett buddhista tanulmányait az innsbrucki teológiai egyetemen folytatta. A japán kardvívást a Muso-Si Ryu-Ha iskolában tanulta. 1995-ben I. dan mesterfokozatot szerzett, buddhista tanulmányaiban pedig tanítói fokozatot. 1998-ban II. dan, majd 2002-ben III. dan fokozatot érdemelt ki. Mindemellett fest.

- 1993-ban került képbe Kassai, mikor az Ars Savaria kötetet szerkesztettük. Akkor épp Ausztriában élt. Akkori képei azt mutatták, itt van egy izgalmas ember, nem öncélú művészet az övé, előlegezzük meg a bizalmat, hogy bekerüljön a "nagy művészek" közé - emlékezett vissza Tóth Csaba.

- A szimbolikus Trabantajtó fontos, üzenet értékű objekt volt, a keleti blokk ikonjává válhatott volna. Akkor még kereste azt a nyelvet, amit mára megtalált. A Kelet irányába tett első lépései voltak, amikor a Tibeti Halottaskönyvhöz készített egy sorozatot. A nyugati képiség eszköztárával egy komplex keleti filozófiai rendszert próbált megjeleníteni. Fokozatosan tisztultak le eszközei, melyekkel immár adekvátan fejezi ki a zen-buddhizmus szubjektív meditációs világát.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

- A zen-buddhizmus - aminek tartományában az itt látható művek fogantak - a legintellektuálisabb, legindividuálisabb, leglogikusabb bölcselet. Ráadásul Kassai Kefó Árpád logisztikai mérnök. Így olyan képi elemeket, szemléleteket kapcsol össze, amit "logisztikai agyjárás" nélkül soha nem tett volna - mondta Tóth Csaba. - Minden kép egy meditációs mező. A színes képen kívül is van egy színes mező, amibe beágyazódik a mű.

Kassai Radnóti Kovács Árpád tanítványa volt. A mester nélkül ez az életmű nem kapott volna ilyen színezetet. A klasszikus kezdet után Kassai érdeklődése kelet felé fordult. Amikor Ausztriába költözött, itthon megkezdett buddhista tanulmányait az innsbrucki teológiai egyetemen folytatta. A japán kardvívást a Muso-Si Ryu-Ha iskolában tanulta. 1995-ben I. dan mesterfokozatot szerzett, buddhista tanulmányaiban pedig tanítói fokozatot. 1998-ban II. dan, majd 2002-ben III. dan fokozatot érdemelt ki. Mindemellett fest.

- 1993-ban került képbe Kassai, mikor az Ars Savaria kötetet szerkesztettük. Akkor épp Ausztriában élt. Akkori képei azt mutatták, itt van egy izgalmas ember, nem öncélú művészet az övé, előlegezzük meg a bizalmat, hogy bekerüljön a "nagy művészek" közé - emlékezett vissza Tóth Csaba.

- A szimbolikus Trabantajtó fontos, üzenet értékű objekt volt, a keleti blokk ikonjává válhatott volna. Akkor még kereste azt a nyelvet, amit mára megtalált. A Kelet irányába tett első lépései voltak, amikor a Tibeti Halottaskönyvhöz készített egy sorozatot. A nyugati képiség eszköztárával egy komplex keleti filozófiai rendszert próbált megjeleníteni. Fokozatosan tisztultak le eszközei, melyekkel immár adekvátan fejezi ki a zen-buddhizmus szubjektív meditációs világát.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Kassai Radnóti Kovács Árpád tanítványa volt. A mester nélkül ez az életmű nem kapott volna ilyen színezetet. A klasszikus kezdet után Kassai érdeklődése kelet felé fordult. Amikor Ausztriába költözött, itthon megkezdett buddhista tanulmányait az innsbrucki teológiai egyetemen folytatta. A japán kardvívást a Muso-Si Ryu-Ha iskolában tanulta. 1995-ben I. dan mesterfokozatot szerzett, buddhista tanulmányaiban pedig tanítói fokozatot. 1998-ban II. dan, majd 2002-ben III. dan fokozatot érdemelt ki. Mindemellett fest.

- 1993-ban került képbe Kassai, mikor az Ars Savaria kötetet szerkesztettük. Akkor épp Ausztriában élt. Akkori képei azt mutatták, itt van egy izgalmas ember, nem öncélú művészet az övé, előlegezzük meg a bizalmat, hogy bekerüljön a "nagy művészek" közé - emlékezett vissza Tóth Csaba.

- A szimbolikus Trabantajtó fontos, üzenet értékű objekt volt, a keleti blokk ikonjává válhatott volna. Akkor még kereste azt a nyelvet, amit mára megtalált. A Kelet irányába tett első lépései voltak, amikor a Tibeti Halottaskönyvhöz készített egy sorozatot. A nyugati képiség eszköztárával egy komplex keleti filozófiai rendszert próbált megjeleníteni. Fokozatosan tisztultak le eszközei, melyekkel immár adekvátan fejezi ki a zen-buddhizmus szubjektív meditációs világát.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Kassai Radnóti Kovács Árpád tanítványa volt. A mester nélkül ez az életmű nem kapott volna ilyen színezetet. A klasszikus kezdet után Kassai érdeklődése kelet felé fordult. Amikor Ausztriába költözött, itthon megkezdett buddhista tanulmányait az innsbrucki teológiai egyetemen folytatta. A japán kardvívást a Muso-Si Ryu-Ha iskolában tanulta. 1995-ben I. dan mesterfokozatot szerzett, buddhista tanulmányaiban pedig tanítói fokozatot. 1998-ban II. dan, majd 2002-ben III. dan fokozatot érdemelt ki. Mindemellett fest.

- 1993-ban került képbe Kassai, mikor az Ars Savaria kötetet szerkesztettük. Akkor épp Ausztriában élt. Akkori képei azt mutatták, itt van egy izgalmas ember, nem öncélú művészet az övé, előlegezzük meg a bizalmat, hogy bekerüljön a "nagy művészek" közé - emlékezett vissza Tóth Csaba.

- A szimbolikus Trabantajtó fontos, üzenet értékű objekt volt, a keleti blokk ikonjává válhatott volna. Akkor még kereste azt a nyelvet, amit mára megtalált. A Kelet irányába tett első lépései voltak, amikor a Tibeti Halottaskönyvhöz készített egy sorozatot. A nyugati képiség eszköztárával egy komplex keleti filozófiai rendszert próbált megjeleníteni. Fokozatosan tisztultak le eszközei, melyekkel immár adekvátan fejezi ki a zen-buddhizmus szubjektív meditációs világát.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

- 1993-ban került képbe Kassai, mikor az Ars Savaria kötetet szerkesztettük. Akkor épp Ausztriában élt. Akkori képei azt mutatták, itt van egy izgalmas ember, nem öncélú művészet az övé, előlegezzük meg a bizalmat, hogy bekerüljön a "nagy művészek" közé - emlékezett vissza Tóth Csaba.

- A szimbolikus Trabantajtó fontos, üzenet értékű objekt volt, a keleti blokk ikonjává válhatott volna. Akkor még kereste azt a nyelvet, amit mára megtalált. A Kelet irányába tett első lépései voltak, amikor a Tibeti Halottaskönyvhöz készített egy sorozatot. A nyugati képiség eszköztárával egy komplex keleti filozófiai rendszert próbált megjeleníteni. Fokozatosan tisztultak le eszközei, melyekkel immár adekvátan fejezi ki a zen-buddhizmus szubjektív meditációs világát.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

- 1993-ban került képbe Kassai, mikor az Ars Savaria kötetet szerkesztettük. Akkor épp Ausztriában élt. Akkori képei azt mutatták, itt van egy izgalmas ember, nem öncélú művészet az övé, előlegezzük meg a bizalmat, hogy bekerüljön a "nagy művészek" közé - emlékezett vissza Tóth Csaba.

- A szimbolikus Trabantajtó fontos, üzenet értékű objekt volt, a keleti blokk ikonjává válhatott volna. Akkor még kereste azt a nyelvet, amit mára megtalált. A Kelet irányába tett első lépései voltak, amikor a Tibeti Halottaskönyvhöz készített egy sorozatot. A nyugati képiség eszköztárával egy komplex keleti filozófiai rendszert próbált megjeleníteni. Fokozatosan tisztultak le eszközei, melyekkel immár adekvátan fejezi ki a zen-buddhizmus szubjektív meditációs világát.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Ilyen kérdésekkel találkozunk: "Minden fa más, minden fa egyforma." Mind emberformájúak vagyunk, de mindannyian mások. Hogyan kapcsolódunk a Földhöz, az életet adó természethez, a matériához? A függőleges pontrendszerek a transzcendens (felfelé) kapcsolódás szimbólumai.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Tóth Csaba, hogy "beágyazza" Kassai Kefó Árpád munkáit a hazai művészetbe, kortárs magyar analógiákat sorolt.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

- Leglíraibb hangja Egyed László grafikai tevékenységéhez hasonlítható. Rusztikus alkotásai Molnár Sándor festőművész munkáival rokoníthatók. Plasztikus képeket ide a Vitalitas Galériába nem hozott, de azok Földi Péter festőművész műveihez foghatók.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Kassainak a képi megnyilvánulásokkal szemben magas elvárása van. A képnek feladata van: hozzon megnyugvást, nyisson meg a transzcendens felé. Kassai szerény művész, soha nem hivalkodott, nyughatatlankodott mulandó dolgokért. Vas megye 21. századi képzőművészete nélküle elképzelhetetlen.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!