2010.11.04. 10:29
Kóla újratöltve
Megszokhattuk már, hogy a legnagyobb üdítőgyártő cég időről időre kreatív reklámokkal és akciókkal jelentkezik. Most neves divattervezőket kértek fel arra, hogy az ital cukormentes változatát új köntösbe öltöztessék.
Ezt a szokatlan feladatot mindannyian kihívásnak tekintették, amely meg is látszik az elkészült termékeken. A limitált példányszámban kapható palackok valószínűleg csupán a gyűjtők vitrinjeiben kapnak majd helyet, hiszen áruk meglehetősen borsos.
Gianfranco Ferré vitathatatlanul a divatvilág élvonalába tartozik, s ehhez hűen a neves üdítőitalnak is álomkülsőt tervezett. Van köztük arany, krokodilbőrre hasonlító a nőknek, masnis a fiatal lányoknak, szedecses-bőrszíjas az agresszívabb designt kedvelőknek vagy nyakkendős az agglegényeknek.
Karl Lagerfeld a minimal art stílust helyezte előtérbe, s saját sziluettjét varázsolta rá a flaskára. A palack mindössze három színben díszeleg: az alap a fehér, a minta fekete, a felirat valamint a kupak pink színt kapott.
A cipőguru Manolo Blahnik természetesen apró lábbelikkel ékesített design-t készített. Ő is három színt - fehéret, ezüstöt és vöröset - alkalmazott, s a végeredmény egy kellemes összhatású, érdekes kreáció lett.
Natalie Rykiel - Sonja Rykiel lánya - édesanyja nyomdokaiba lépve sokmindent tervezett már, de üdítőspalack-design-t még nem. Kreációja - mind a színek, mind a felhasznált formák tekintetében - erősen retro-hatást sugall.
Roberto Cavalli a ma oly treni zebra-, tigris-, illetve leopárdmintás ruhába bújtatta a kis üvegcséket. Tulajdonképpen három alapötletet fejlesztett tovább, így összesen hat produktumot készített el.
Az biztos, hogy a tervezők kitettek magukért, de talán jobb lett volna, ha cég marketingesei "fogyasztóbarátra" tervezik ezt a rendhagyó kollekciót, így nekünk nem csak a képek maradtak volna.
(Forrás: www.highsnobiety.com)