2018.04.23. 15:32
Még több magyar és nemzetközi tervező a BUDAPEST CENTRAL EUROPEAN FASHION WEEK divathéten
Közép-Európa egyik legnagyobb divateseménye, a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) ezúttal is rengeteg magyar és nemzetközi tervezőt, illetve fiatal tehetséget vonultat fel. A divat mellett idén tavasszal kiemelt szerepet kapnak Budapest turisztikai látványosságai is.
A divathét fő célkitűzése a tehetséges divattervezők segítése. A hazai tervezők összefogásán keresztül a divathét hatással lehet a hazai és külpiaci értékesítésre is: miközben kivételes alkalmat ad arra, hogy a hazai divattermékeket itthon még ismertebbé tegye, bemutatja a magyar dizájnereket a nemzetközi piacokon is. Felismerve a régiós összefogásban rejlő potenciált, a BCEFW a kelet-közép-európai országok közti szakmai kapcsolatokat is erősíteni kívánja, ezért a tervezők mellett a divatipar más szakembereit is vendégül látja.
Az előző évekhez hasonlóan a rendezvény fő szponzora a Mercedes-Benz, valamint kiemelt támogatóként jelenik meg a divathéten a MOL, melynek hozzájárulásával valósul meg a MOL Pop-up Store a belváros szívében lévő Ybl Palotában. A részletes program a bcefw.com oldalon érhető el.