Hirdetés

2025.06.03. 08:00

Megújult az MBH Bank kőszegi fiókja – új szintre emelkedik az ügyfélélmény

Modern környezetben, segítőkész kollégákkal, teljes körű pénzügyi szolgáltatásokkal várja ügyfeleit az MBH Bank kőszegi fiókjában, amely a hitelintézet országos fiókmodernizációs programjának részeként átfogó felújításon esett át. A város lakói mostantól letisztult és ügyfélközpontú bankfiókban intézhetik mindennapi pénzügyeiket.

Megújult az MBH Bank kőszegi fiókja – új szintre emelkedik az ügyfélélmény

A csoportképen az MBH Bank dolgozói szerepelnek.

Fotó: Cseh Gábor

Kőszegen is modern környezetben fogadja ügyfeleit az MBH Bank bankfiókja: a város lakói immár egy teljeskörűen átalakított egységben vehetik igénybe a bank szolgáltatásait. A korszerűsített épület ünnepélyes átadására május 29-én került sor, ahol dr. Orosz András, a bank sztenderd hálózati értékesítés ügyvezető igazgatója személyesen köszöntötte az ügyfeleket és a helyi közösség képviselőit.

Fiókhálózatunk megújításával egy olyan egységes és korszerű banki környezet létrehozása a cél, amely minden ügyfél számára elérhetővé teszi a magas színvonalú kiszolgálást, függetlenül attól, hogy nagyvárosban vagy kisebb településen él. Örömmel nyitottuk meg Kőszegen is megújult fiókunkat, amely méltó módon képviseli az MBH Bank arculatát és jövőbe mutató szemléletét

 – mondta dr. Orosz András az átadón.

Dr. Orosz András – MBH Bank sztenderd hálózati értékesítés ügyvezető igazgató, Terplán Zoltán – alpolgármester, Kőszeg, Juhász Adrián – MBH Bank Észak-Nyugat Mo-i Régió régióvezető
Fotó: Cseh Gábor

Országos modernizáció, MBH értékek mentén

Az MBH Bank a legnagyobb fiókhálózattal rendelkező hazai hitelintézet. A kőszegi fiók átadása újabb mérföldkő országos szintű modernizációs programjában, amelynek célja, hogy a közel 400 fiókból álló hálózat minden egysége megfeleljen a 21. századi elvárásoknak. 

A letisztult belső terek, a természetes anyaghasználat, a tanácsadásra kialakított, diszkrét légkör és berendezés mind azt a célt szolgálják, hogy az ügyfelek kényelmes, átlátható és befogadó környezetben zökkenőmentesen intézhessék banki ügyeiket. A fejlesztés során kiemelt figyelmet kapott az ügyféligényekhez való alkalmazkodás, valamint a személyes és digitális kiszolgálás közötti egyensúly megteremtése. 

Az MBH Bank a jövőben is elkötelezetten folytatja fiókhálózatának megújítását, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a korszerű és ügyfélközpontú bankolást – mint ahogyan immár Kőszegen is.

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában