szponzorált tartalom

2020.09.14. 10:36

Netflixszel hasít szeptembertől a Vodafone TV

Újabb szórakoztató innovációval robbannak be a tévés piacra.

Szeptember 14-től a Netflix streaminggel bővíti szolgáltatásai körét a Vodafone. A népszerű szórakoztató applikációt a Vodafone TV set-top-boxon keresztül teszik elérhetővé, ez mellett a Netflix havidíját akár 3 hónapig is átvállalják. Egy kézből, egyetlen gombnyomással válnak hozzáférhetővé a szórakoztató tartalmak.

2020. szeptember 14-től a Vodafone a hazai telekommunikációs vállalatok közül elsőként adja hozzá portfóliójához a Netflixet. A szolgáltató minden eddiginél kedvezményesebben kínálja a streaming felület tartalmait. (A streaming olyan adatátviteli megoldás, aminél filmet vagy zenét anélkül is elkezdhet valaki lejátszani, hogy teljesen letöltené azt.) Amennyiben a Vodafone TV-vel és havidíjas mobilelőfizetéssel is rendelkező ügyfeleik december 13-áig a társaságnál vásárolnak Netflix előfizetést, mobilcsomagjuktól függően 2 vagy 3 hónapig élvezhetik a promóciós időszakot – ez alatt a Netflix havidíját a Vodafone állja.

A Netflix streaming tartalomszolgáltató felületén reklámok és megszakítás nélkül élvezhetők többek közt olyan díjnyertes filmek, sorozatok, tv-műsorok és dokumentumfilmek, mint A nagy pénzrablás, a Narcos, a Stranger Things, a Vaják vagy Az ír.

A Vodafone folyamatosan azon dolgozik, hogy minél szélesebb körű, ugyanakkor személyre szabott, könnyen kereshető és biztonságos tartalmakat nyújthasson. Az ügyfelek otthonaiban a népszerű streaming felület tartalmai a megszokott eszközökön túl (okostévé, okostelefon, tablet, laptop, asztali számítógép, játékkonzol) közvetlenül a Vodafone TV menüjéből is elérhetőek lesznek. Így nemcsak az előfizetéssel kapcsolatos adminisztráció, de maga a böngészés is egyszerű és felhasználóbarát.

Újdonság az is, hogy a Netflix használatához a Vodafone TV előfizetőinek már okostévére vagy átjátszó eszközre sincs szükségük, bármilyen televíziókészüléken egyetlen gombnyomással elérhetik az alkalmazást.

– Küldetésünknek tekintjük, hogy minden ügyféligényt kielégítő, széles körű portfóliót hozzunk létre. Folyamatosan dolgozunk szolgáltatásaink és csomagjaink fejlesztésén, a következő nagy lépés pedig a hagyományos és modern tévézési élmény egyesítése, hogy a család minden tagjának személyre szabott tartalmat kínáljunk – mondta el Lennert Márton.

A Vodafone Magyarország lakossági termékmarketingért és tartalomért felelős igazgatója hozzátette, a Netflix integrációjával sikeresen teljesítik annak az útnak egy újabb mérföldkövét, amely hozzájárul az internetalapú tévé stratégiájuk megvalósításához. Ezzel is biztosítva a legszélesebb körű tartalmak elérhetőségét előfizetőik számára.

– A Netflix egy olyan stratégiai partner, mely több mint 190 országban, 32 nyelven kínál szórakozást az egész családnak, műsorok széles választékát kínálva bárhol, bármikor, bármilyen internetkapcsolattal rendelkező eszközön. Ezzel a Vodafone elsőként tölt be valódi tartalomaggregátor szerepet a piacon: könnyen, egyetlen központi felületről tesszük elérhetővé a személyre szabott lineáris és streaming tartalmakat. Ugyanakkor az ügyfél a különböző előfizetéseivel kapcsolatos adminisztrációs teendőket, például a számlafizetést egy helyen, gyorsan és egyszerűen tudja intézni – hangsúlyozza Lennert Márton.

(x)

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában