2010.08.17. 11:17
Egyre több nő vásárol az interneten
Az élelmiszerek, vegyi áruk, ruhák és játékok online értékesítése fokozatosan hozza meg a hölgyek kedvét az internetes vásárláshoz.
A jelenlegi folyamatok alapján 2012-re az internetes vásárlók fele már nő lesz Magyarországon - állapította meg a GKIeNet T-Mobile legfrissebb jelentésében.
A Jelentés az internetgazdaságról című kutatásból kiderül, hogy az elmúlt egy évben az interneten vásárlók száma hazánkban megközelítette az 1,1 millió főt.
A férfi online vásárlók aránya mindig is magasabb volt, de az élelmiszerek, vegyi áruk, ruhák és játékok online értékesítése fokozatosan hozza meg a hölgyek kedvét is az internetes vásárlás iránt, látványos változást eredményezve mind a megjelenésben, mind a jellemző fogyasztói kosár összetételében.