Igazgatási szünet

2021.12.09. 09:55

Tájékoztatás az ünnepi időszakra vonatkozó hivatali ügyintézésről

Szombathely Megyei Jogú Város Polgármestere a 3/2021. (II.25.) Kgy. sz. határozatával Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában 2021. december 24. napjától 2022. január 2. napjáig terjedő időszakban igazgatási szünetet rendelt el.

Ezen időszakban a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.

 

Halaszthatatlan ügyekben (kizárólag szociális igazgatás és adóigazgatás területen) 2021. december 30. napján (csütörtök) ügyfélfogadási időben a személyes ügyintézés biztosított.

 

Az igazgatási szünet a Hatósági Osztály Közterület-felügyelet működését nem érinti, továbbá az anyakönyvi igazgatás (azon belül kizárólag a születés és haláleset anyakönyvezése) az igazgatási szünet ideje alatt 2021. december 27. (hétfő) napjától 2021. december 30. (csütörtök) napjáig működik.

 

Az igazgatási szünet utáni első munkanap: 2022. január 3. (hétfő)

 

Egyúttal tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatal 2021. december 11. napján (szombaton) zárva tart - közölte portálunkkal a városháza sajtóosztálya. 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!