2008.04.18. 02:28
Rajt a Hungaroringen
Szombathely (gz) - Szombaton és vasárnap az első két fordulóval a Hungaroringen rajtol az autós gyorsasági szak-ágon belül a legerősebb futam, a Seat Leon Szuperkupa.
A hétvégén ismét motorbőgéstől lesz hangos a Hungaroring, és benzingőzzel lesz tele a levegő: rajtol az autós gyorsasági szakág tavaly útjára indított legerősebb futama, a Seat Leon Szuperkupa. Soraiban azzal a szombathelyi Kiss Norberttel, aki amióta betette a lábát ebbe a sportágba, mindent besöpört. Három éve az év újoncának választották, tavalyelőtt a Clio, tavaly a Seat Leon Szuperkupa összetett pontversenyének győztese lett.
- És természetesen az idén sem szeretném alább adni - szögezte le mintjárt beszélgetésünk elején Kiss Norbert, a Proex Motorsport kiváló pilótája. - A gyár által kiadott 2008-as fejlesztések (hűtés, sebességváltó stb.) már be lesznek építve az autókba. Ezáltal alkalmasak lesznek az Európa-kupán való indulásra. A váltás valamennyiünk számára kötelező volt, így helyzeti előnyt nem élvez senki. Annyi időnk sem volt, hogy teszteljük őket, így a Hungaroringen, élesben lesz majd a próba. Ami a versenyt illeti: a nagy riválisok száma is nőtt eggyel. Wéber Gábor és Hatvani Bálint mellé csatlakozott a tavalyi Clio-kupa győztese, Michelisz Norbert, aki szintén kemény pilóta. Ami felettébb örömteli, hogy hazánk is bekapcsolódik az Európa-kupa versenysorozatba. Igaz, egyelőre csak annyi biztos, hogy az első fordulóban - ami a spanyolországi Valenciában lesz május 15-18-áig - rajthoz állhat egy háromfős magyar csapat, amelynek Wéber és Hatvani mellett én is tagja vagyok. Bizonyára nagy élmény lesz számunkra Európa legjobbjaival menni.
- És természetesen az idén sem szeretném alább adni - szögezte le mintjárt beszélgetésünk elején Kiss Norbert, a Proex Motorsport kiváló pilótája. - A gyár által kiadott 2008-as fejlesztések (hűtés, sebességváltó stb.) már be lesznek építve az autókba. Ezáltal alkalmasak lesznek az Európa-kupán való indulásra. A váltás valamennyiünk számára kötelező volt, így helyzeti előnyt nem élvez senki. Annyi időnk sem volt, hogy teszteljük őket, így a Hungaroringen, élesben lesz majd a próba. Ami a versenyt illeti: a nagy riválisok száma is nőtt eggyel. Wéber Gábor és Hatvani Bálint mellé csatlakozott a tavalyi Clio-kupa győztese, Michelisz Norbert, aki szintén kemény pilóta. Ami felettébb örömteli, hogy hazánk is bekapcsolódik az Európa-kupa versenysorozatba. Igaz, egyelőre csak annyi biztos, hogy az első fordulóban - ami a spanyolországi Valenciában lesz május 15-18-áig - rajthoz állhat egy háromfős magyar csapat, amelynek Wéber és Hatvani mellett én is tagja vagyok. Bizonyára nagy élmény lesz számunkra Európa legjobbjaival menni.
- És természetesen az idén sem szeretném alább adni - szögezte le mintjárt beszélgetésünk elején Kiss Norbert, a Proex Motorsport kiváló pilótája. - A gyár által kiadott 2008-as fejlesztések (hűtés, sebességváltó stb.) már be lesznek építve az autókba. Ezáltal alkalmasak lesznek az Európa-kupán való indulásra. A váltás valamennyiünk számára kötelező volt, így helyzeti előnyt nem élvez senki. Annyi időnk sem volt, hogy teszteljük őket, így a Hungaroringen, élesben lesz majd a próba. Ami a versenyt illeti: a nagy riválisok száma is nőtt eggyel. Wéber Gábor és Hatvani Bálint mellé csatlakozott a tavalyi Clio-kupa győztese, Michelisz Norbert, aki szintén kemény pilóta. Ami felettébb örömteli, hogy hazánk is bekapcsolódik az Európa-kupa versenysorozatba. Igaz, egyelőre csak annyi biztos, hogy az első fordulóban - ami a spanyolországi Valenciában lesz május 15-18-áig - rajthoz állhat egy háromfős magyar csapat, amelynek Wéber és Hatvani mellett én is tagja vagyok. Bizonyára nagy élmény lesz számunkra Európa legjobbjaival menni.