2008.05.23. 02:29
Talmácsi a ringen
Ostffyasszonyfa (vas) - A gyorsasági motoros világbajnokság 125 kcm-es kategóriájának világbajnoki címvédője, Talmácsi Gábor tegnap a Pannónia-ringen járt.
Talmácsi Gábor egy kereskedelmi televízió filmforgatásán vett részt, majd tesztelt is a ringen öccsével, Talmácsi Gergővel egyetemben. A világbajnok nem spanyol csapatával érkezett Vas megyébe, hanem édesapjának, Talmácsi Istvánnak istállójával, a Talmácsi Motorsporttal. A magyar klasszis a jól megszokott, világoskék-fehér overállját öltötte magára, de nem a vb-n látható Apriliával körözött, hanem széria motor, egy 1000 kcm-s Honda nyergében ült, míg testvére egy feltuningolt Yamaha 600-ast kormányzott. A fordulók között készséggel állt a rajongók és az újságírók rendelkezésére, pedig korábban a Magyar Sportújságírók Szövetsége közleményben tudatta, hogy Talma menedzsmentje díjakat szabott meg a pilótával készült interjúkért. A szervezet nemcsak az indokolatlanul magas tarifákat sokallta, hanem példa nélkülinek nevezte, hogy egy magyar sportoló pénzért hajlandó csak szóba állni a sajtóval.
- Nagyon elfoglalt vagyok és nehéz minden kérésnek eleget tenni - mondta a kialakult helyzetről Talmácsi Gábor. - Ez a megoldás csak az időbeosztást teszi könnyebbé, mert a versenyhétvégén folyamatosan egyeztetünk a mérnökökkel a legjobb eredmény elérése érdekében. Ha lehetőségem van rá, akkor persze készséggel állok a sajtó rendelkezésére.
- Édesapám klubjában sok tehetséges versenyző van, ezért kihasználva az alkalmat megpróbáltam segítséget nyújtani a beállítások megtalálásához - folytatta a világbajnok. - Jó motorozni ezen a gyors pályán, és azt is megtudtam, hogy mennyit bír már a kezem. A múlt vasárnapi esésem után még most is fáj, de nem hiszem, hogy a következő versenyen - jövő hétvégén Olaszországban - gondot okozna. A világbajnokságot illetően pedig bizakodó vagyok, ledolgozható a ponthátrányom. Bár rosszul indult a szezon, már egyre jobb formában vagyok. A motor is jobban működik, az Aprilia gyártól minden segítséget - mérnököket és alkatrészeket - megkapok az eredményes szerepléshez. Már legutóbb, Franciaországban is rajtam múlt a dolog, ám jó helyzetben hibáztam és buktam.
Talmácsi Gergő a Supersport 600-ban versenyez, ami a Superbike világbajnokság kategóriája. A 22 éves versenyző a vb-n 600 kcm-s Hondával megy.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.
- Nagyon elfoglalt vagyok és nehéz minden kérésnek eleget tenni - mondta a kialakult helyzetről Talmácsi Gábor. - Ez a megoldás csak az időbeosztást teszi könnyebbé, mert a versenyhétvégén folyamatosan egyeztetünk a mérnökökkel a legjobb eredmény elérése érdekében. Ha lehetőségem van rá, akkor persze készséggel állok a sajtó rendelkezésére.
- Édesapám klubjában sok tehetséges versenyző van, ezért kihasználva az alkalmat megpróbáltam segítséget nyújtani a beállítások megtalálásához - folytatta a világbajnok. - Jó motorozni ezen a gyors pályán, és azt is megtudtam, hogy mennyit bír már a kezem. A múlt vasárnapi esésem után még most is fáj, de nem hiszem, hogy a következő versenyen - jövő hétvégén Olaszországban - gondot okozna. A világbajnokságot illetően pedig bizakodó vagyok, ledolgozható a ponthátrányom. Bár rosszul indult a szezon, már egyre jobb formában vagyok. A motor is jobban működik, az Aprilia gyártól minden segítséget - mérnököket és alkatrészeket - megkapok az eredményes szerepléshez. Már legutóbb, Franciaországban is rajtam múlt a dolog, ám jó helyzetben hibáztam és buktam.
Talmácsi Gergő a Supersport 600-ban versenyez, ami a Superbike világbajnokság kategóriája. A 22 éves versenyző a vb-n 600 kcm-s Hondával megy.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.
- Nagyon elfoglalt vagyok és nehéz minden kérésnek eleget tenni - mondta a kialakult helyzetről Talmácsi Gábor. - Ez a megoldás csak az időbeosztást teszi könnyebbé, mert a versenyhétvégén folyamatosan egyeztetünk a mérnökökkel a legjobb eredmény elérése érdekében. Ha lehetőségem van rá, akkor persze készséggel állok a sajtó rendelkezésére.
- Édesapám klubjában sok tehetséges versenyző van, ezért kihasználva az alkalmat megpróbáltam segítséget nyújtani a beállítások megtalálásához - folytatta a világbajnok. - Jó motorozni ezen a gyors pályán, és azt is megtudtam, hogy mennyit bír már a kezem. A múlt vasárnapi esésem után még most is fáj, de nem hiszem, hogy a következő versenyen - jövő hétvégén Olaszországban - gondot okozna. A világbajnokságot illetően pedig bizakodó vagyok, ledolgozható a ponthátrányom. Bár rosszul indult a szezon, már egyre jobb formában vagyok. A motor is jobban működik, az Aprilia gyártól minden segítséget - mérnököket és alkatrészeket - megkapok az eredményes szerepléshez. Már legutóbb, Franciaországban is rajtam múlt a dolog, ám jó helyzetben hibáztam és buktam.
Talmácsi Gergő a Supersport 600-ban versenyez, ami a Superbike világbajnokság kategóriája. A 22 éves versenyző a vb-n 600 kcm-s Hondával megy.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.
- Édesapám klubjában sok tehetséges versenyző van, ezért kihasználva az alkalmat megpróbáltam segítséget nyújtani a beállítások megtalálásához - folytatta a világbajnok. - Jó motorozni ezen a gyors pályán, és azt is megtudtam, hogy mennyit bír már a kezem. A múlt vasárnapi esésem után még most is fáj, de nem hiszem, hogy a következő versenyen - jövő hétvégén Olaszországban - gondot okozna. A világbajnokságot illetően pedig bizakodó vagyok, ledolgozható a ponthátrányom. Bár rosszul indult a szezon, már egyre jobb formában vagyok. A motor is jobban működik, az Aprilia gyártól minden segítséget - mérnököket és alkatrészeket - megkapok az eredményes szerepléshez. Már legutóbb, Franciaországban is rajtam múlt a dolog, ám jó helyzetben hibáztam és buktam.
Talmácsi Gergő a Supersport 600-ban versenyez, ami a Superbike világbajnokság kategóriája. A 22 éves versenyző a vb-n 600 kcm-s Hondával megy.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.
- Édesapám klubjában sok tehetséges versenyző van, ezért kihasználva az alkalmat megpróbáltam segítséget nyújtani a beállítások megtalálásához - folytatta a világbajnok. - Jó motorozni ezen a gyors pályán, és azt is megtudtam, hogy mennyit bír már a kezem. A múlt vasárnapi esésem után még most is fáj, de nem hiszem, hogy a következő versenyen - jövő hétvégén Olaszországban - gondot okozna. A világbajnokságot illetően pedig bizakodó vagyok, ledolgozható a ponthátrányom. Bár rosszul indult a szezon, már egyre jobb formában vagyok. A motor is jobban működik, az Aprilia gyártól minden segítséget - mérnököket és alkatrészeket - megkapok az eredményes szerepléshez. Már legutóbb, Franciaországban is rajtam múlt a dolog, ám jó helyzetben hibáztam és buktam.
Talmácsi Gergő a Supersport 600-ban versenyez, ami a Superbike világbajnokság kategóriája. A 22 éves versenyző a vb-n 600 kcm-s Hondával megy.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.
Talmácsi Gergő a Supersport 600-ban versenyez, ami a Superbike világbajnokság kategóriája. A 22 éves versenyző a vb-n 600 kcm-s Hondával megy.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.
Talmácsi Gergő a Supersport 600-ban versenyez, ami a Superbike világbajnokság kategóriája. A 22 éves versenyző a vb-n 600 kcm-s Hondával megy.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.
- Kizárólag a motorozás a célom, mert új alkatrészeket próbálok ki - tudtuk meg a pilótától. - Az idő nem fontos, ráadásul nincs is tapadás a pályán, biztosan az elmúlt napok esőzései miatt. Elképzelhető, hogy a hétvégi versenyen rajthoz állok, itt is a Supersport 600-as kategóriában. Gyakorlásnak biztosan jó lenne, de ez még sok minden függvénye, többek között a jó időjárásé is.