Sport

2010.01.20. 03:29

Sárvári gokartbajnok

Az ifjú sárvári titán, Havasi József 2009-ben minden hazai gokartversenyt megnyert, de nemzetközi porondon is remekelt, így egy nagy nemzetközi cég a szárnyai alá vette.

Vastag Nándor

- Rengeteg gokartgyártó cég van, a többségük olasz. Az az érdekük, hogy megszerezzék a legjobb versenyzőket, ezért a fejvadászok egész évben járják a futamokat - tudtuk meg Havasi Balázstól, a főszponzor édesapától. - Olaszország és a világ legnagyobb gyártója, a Birel felfigyelt Jocikára, és novemberben hivatalos pilótának szerződtette. A cég mindenben támogatja: rengeteget tesztel- het, a legújabb fejlesztésű motorokat és vázakat kapja meg, valamint a tengerentúlon is versenyezhet.

A Havasi család nagy fájdalma, hogy fiuk hiába ér el külföldön is egyre jelentősebb sikereket, magyar támogatójuk nem akad.

- Idén már szeretnénk megnyerni az Eb-t és a világdöntőt is, a távlati cél pedig a forma autózás, annak 15 év az alsó korhatára. A hazai pályánkon, a Pannónia-ringen Jocika már tesztelt ilyen versenyautóval, és jó időket ment - folytatta az édesapa. - De kint magyarként rendkívül nehéz érvényesülni, míg itthonról semmi támogatást nem kapunk. Most például pályázatok útján próbálunk pénzt szerezni a február 7-én kezdődő versenyévadra. Testvére, Barbi is gokartozott, az osztrák-magyar közös bajnokságban 2008-ban bajnok is lett, de kénytelen volt abbahagyni, mert a kettőt nem tudtuk finanszírozni.

- Egy évben 30-32 verseny van, Jocika így közel 10 ezer kilométert gokartozik - mondta edzője és szerelője, a nicki Tóth Krisztián. (Rajta kívül még a szombathelyi menedzser, Horváth Takács Szabolcs is egyengeti a tehetség útját.) - Ha futamra megyünk, akkor szerdán utazunk, csütörtökön és pénteken a szabadedzések vannak, szombaton az időmérőt rendezik, vasárnap pedig versenyzünk, majd hazatérünk. Ahogy látom, Joci azért olyan sikeres, mert nagyon motivált, érdekli, amit csinál, illetve egyre több és szebb kupát szeretne szerezni.

- Rengeteg gokartgyártó cég van, a többségük olasz. Az az érdekük, hogy megszerezzék a legjobb versenyzőket, ezért a fejvadászok egész évben járják a futamokat - tudtuk meg Havasi Balázstól, a főszponzor édesapától. - Olaszország és a világ legnagyobb gyártója, a Birel felfigyelt Jocikára, és novemberben hivatalos pilótának szerződtette. A cég mindenben támogatja: rengeteget tesztel- het, a legújabb fejlesztésű motorokat és vázakat kapja meg, valamint a tengerentúlon is versenyezhet.

A Havasi család nagy fájdalma, hogy fiuk hiába ér el külföldön is egyre jelentősebb sikereket, magyar támogatójuk nem akad.

- Idén már szeretnénk megnyerni az Eb-t és a világdöntőt is, a távlati cél pedig a forma autózás, annak 15 év az alsó korhatára. A hazai pályánkon, a Pannónia-ringen Jocika már tesztelt ilyen versenyautóval, és jó időket ment - folytatta az édesapa. - De kint magyarként rendkívül nehéz érvényesülni, míg itthonról semmi támogatást nem kapunk. Most például pályázatok útján próbálunk pénzt szerezni a február 7-én kezdődő versenyévadra. Testvére, Barbi is gokartozott, az osztrák-magyar közös bajnokságban 2008-ban bajnok is lett, de kénytelen volt abbahagyni, mert a kettőt nem tudtuk finanszírozni.

- Egy évben 30-32 verseny van, Jocika így közel 10 ezer kilométert gokartozik - mondta edzője és szerelője, a nicki Tóth Krisztián. (Rajta kívül még a szombathelyi menedzser, Horváth Takács Szabolcs is egyengeti a tehetség útját.) - Ha futamra megyünk, akkor szerdán utazunk, csütörtökön és pénteken a szabadedzések vannak, szombaton az időmérőt rendezik, vasárnap pedig versenyzünk, majd hazatérünk. Ahogy látom, Joci azért olyan sikeres, mert nagyon motivált, érdekli, amit csinál, illetve egyre több és szebb kupát szeretne szerezni.

A Havasi család nagy fájdalma, hogy fiuk hiába ér el külföldön is egyre jelentősebb sikereket, magyar támogatójuk nem akad.

- Idén már szeretnénk megnyerni az Eb-t és a világdöntőt is, a távlati cél pedig a forma autózás, annak 15 év az alsó korhatára. A hazai pályánkon, a Pannónia-ringen Jocika már tesztelt ilyen versenyautóval, és jó időket ment - folytatta az édesapa. - De kint magyarként rendkívül nehéz érvényesülni, míg itthonról semmi támogatást nem kapunk. Most például pályázatok útján próbálunk pénzt szerezni a február 7-én kezdődő versenyévadra. Testvére, Barbi is gokartozott, az osztrák-magyar közös bajnokságban 2008-ban bajnok is lett, de kénytelen volt abbahagyni, mert a kettőt nem tudtuk finanszírozni.

- Egy évben 30-32 verseny van, Jocika így közel 10 ezer kilométert gokartozik - mondta edzője és szerelője, a nicki Tóth Krisztián. (Rajta kívül még a szombathelyi menedzser, Horváth Takács Szabolcs is egyengeti a tehetség útját.) - Ha futamra megyünk, akkor szerdán utazunk, csütörtökön és pénteken a szabadedzések vannak, szombaton az időmérőt rendezik, vasárnap pedig versenyzünk, majd hazatérünk. Ahogy látom, Joci azért olyan sikeres, mert nagyon motivált, érdekli, amit csinál, illetve egyre több és szebb kupát szeretne szerezni.

A Havasi család nagy fájdalma, hogy fiuk hiába ér el külföldön is egyre jelentősebb sikereket, magyar támogatójuk nem akad.

- Idén már szeretnénk megnyerni az Eb-t és a világdöntőt is, a távlati cél pedig a forma autózás, annak 15 év az alsó korhatára. A hazai pályánkon, a Pannónia-ringen Jocika már tesztelt ilyen versenyautóval, és jó időket ment - folytatta az édesapa. - De kint magyarként rendkívül nehéz érvényesülni, míg itthonról semmi támogatást nem kapunk. Most például pályázatok útján próbálunk pénzt szerezni a február 7-én kezdődő versenyévadra. Testvére, Barbi is gokartozott, az osztrák-magyar közös bajnokságban 2008-ban bajnok is lett, de kénytelen volt abbahagyni, mert a kettőt nem tudtuk finanszírozni.

- Egy évben 30-32 verseny van, Jocika így közel 10 ezer kilométert gokartozik - mondta edzője és szerelője, a nicki Tóth Krisztián. (Rajta kívül még a szombathelyi menedzser, Horváth Takács Szabolcs is egyengeti a tehetség útját.) - Ha futamra megyünk, akkor szerdán utazunk, csütörtökön és pénteken a szabadedzések vannak, szombaton az időmérőt rendezik, vasárnap pedig versenyzünk, majd hazatérünk. Ahogy látom, Joci azért olyan sikeres, mert nagyon motivált, érdekli, amit csinál, illetve egyre több és szebb kupát szeretne szerezni.

- Idén már szeretnénk megnyerni az Eb-t és a világdöntőt is, a távlati cél pedig a forma autózás, annak 15 év az alsó korhatára. A hazai pályánkon, a Pannónia-ringen Jocika már tesztelt ilyen versenyautóval, és jó időket ment - folytatta az édesapa. - De kint magyarként rendkívül nehéz érvényesülni, míg itthonról semmi támogatást nem kapunk. Most például pályázatok útján próbálunk pénzt szerezni a február 7-én kezdődő versenyévadra. Testvére, Barbi is gokartozott, az osztrák-magyar közös bajnokságban 2008-ban bajnok is lett, de kénytelen volt abbahagyni, mert a kettőt nem tudtuk finanszírozni.

- Egy évben 30-32 verseny van, Jocika így közel 10 ezer kilométert gokartozik - mondta edzője és szerelője, a nicki Tóth Krisztián. (Rajta kívül még a szombathelyi menedzser, Horváth Takács Szabolcs is egyengeti a tehetség útját.) - Ha futamra megyünk, akkor szerdán utazunk, csütörtökön és pénteken a szabadedzések vannak, szombaton az időmérőt rendezik, vasárnap pedig versenyzünk, majd hazatérünk. Ahogy látom, Joci azért olyan sikeres, mert nagyon motivált, érdekli, amit csinál, illetve egyre több és szebb kupát szeretne szerezni.

- Idén már szeretnénk megnyerni az Eb-t és a világdöntőt is, a távlati cél pedig a forma autózás, annak 15 év az alsó korhatára. A hazai pályánkon, a Pannónia-ringen Jocika már tesztelt ilyen versenyautóval, és jó időket ment - folytatta az édesapa. - De kint magyarként rendkívül nehéz érvényesülni, míg itthonról semmi támogatást nem kapunk. Most például pályázatok útján próbálunk pénzt szerezni a február 7-én kezdődő versenyévadra. Testvére, Barbi is gokartozott, az osztrák-magyar közös bajnokságban 2008-ban bajnok is lett, de kénytelen volt abbahagyni, mert a kettőt nem tudtuk finanszírozni.

- Egy évben 30-32 verseny van, Jocika így közel 10 ezer kilométert gokartozik - mondta edzője és szerelője, a nicki Tóth Krisztián. (Rajta kívül még a szombathelyi menedzser, Horváth Takács Szabolcs is egyengeti a tehetség útját.) - Ha futamra megyünk, akkor szerdán utazunk, csütörtökön és pénteken a szabadedzések vannak, szombaton az időmérőt rendezik, vasárnap pedig versenyzünk, majd hazatérünk. Ahogy látom, Joci azért olyan sikeres, mert nagyon motivált, érdekli, amit csinál, illetve egyre több és szebb kupát szeretne szerezni.

- Egy évben 30-32 verseny van, Jocika így közel 10 ezer kilométert gokartozik - mondta edzője és szerelője, a nicki Tóth Krisztián. (Rajta kívül még a szombathelyi menedzser, Horváth Takács Szabolcs is egyengeti a tehetség útját.) - Ha futamra megyünk, akkor szerdán utazunk, csütörtökön és pénteken a szabadedzések vannak, szombaton az időmérőt rendezik, vasárnap pedig versenyzünk, majd hazatérünk. Ahogy látom, Joci azért olyan sikeres, mert nagyon motivált, érdekli, amit csinál, illetve egyre több és szebb kupát szeretne szerezni.

- Egy évben 30-32 verseny van, Jocika így közel 10 ezer kilométert gokartozik - mondta edzője és szerelője, a nicki Tóth Krisztián. (Rajta kívül még a szombathelyi menedzser, Horváth Takács Szabolcs is egyengeti a tehetség útját.) - Ha futamra megyünk, akkor szerdán utazunk, csütörtökön és pénteken a szabadedzések vannak, szombaton az időmérőt rendezik, vasárnap pedig versenyzünk, majd hazatérünk. Ahogy látom, Joci azért olyan sikeres, mert nagyon motivált, érdekli, amit csinál, illetve egyre több és szebb kupát szeretne szerezni.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!