Szombathely

2009.06.17. 02:25

A vízről kérdezte a szolgáltató a bükieket

Bük - Ismét elégedettségi felmérést végzett ügyfelei körében a Bük és Térsége Vízmű Kft. Egy szerencsés válaszadót meg is ajándékoztak.

Tersztyánszky Krisztina

Tavaly végeztek először elégedettségi felmérést szolgáltatási területükön a Bük és Térsége Vízmű Kft. munkatársai. A közvélemény-kutatást az idén is elvégezték. Hogy a fogyasztóknak nagyobb kedvet csináljanak az akcióhoz, a válaszadók között egy értékes konyhai kisgépet is kisorsoltak.

A szolgáltatási körhöz tartozó tíz településre négyszáz kérdőívet küldtek ki. Ügyeltek arra, hogy minden utcába, sőt az utcának mindkét oldalára jusson az űrlapokból. A lakosságnak arról kellett osztályzatok formájában nyilatkoznia, hogy milyennek tartja a vezetékes ivóvíz minőségét, meg van-e elégedve a szolgáltatással, a számlázás, az ügyintézés módjával, a szolgáltató elérhetőségével. A fogyasztók szöveges javaslatokat is tehettek, s éltek is ezzel a lehetőséggel.

A kiküldött űrlapoknak körülbelül húsz százalékát küldték vissza a fogyasztók. Vojtkó Tibor, a kft. ügyvezetője elmondta, hogy kaptak pozitív és negatív visszajelzéseket egyaránt. A kérdőívek beküldési határideje a hónap közepén járt le, a vélemények részletes kielemzése még ez-után következik. Azt azonban már látni, hogy többen igényelnék a részletesebb számlákat és a szolgáltató elérhetőségén is javítanának. Ez azért különös, hiszen a Bük és Térsége Vízmű Kft. területén már ügyfélkapun keresztül is lehet óraállást bejelenteni, időpontot egyeztetni.

A felmérés célja természetesen az, hogy a szolgáltató könnyebben be tudja határolni, hol szorít a cipő, hol vannak azok a problémás területek, ahol szükséges javítani a szolgáltatás, az ivóvíz vagy a szennyvízelvezetés minőségén. A szolgáltató minden negatív visszajelzésre reagálni fog. Természetesen nem tudnak segíteni minden fogyasztónak, hiszen előfordul, hogy a probléma az ügyfél fogyasztási szokásaiból vagy a saját bekötési szakaszán meglévő hibákból ered.

Ahogy tavaly, úgy az idén is ajándékot sorsoltak ki azok között, akik az űrlap kitölté-sével segítették a szolgáltatás színvonalának emelését. A szerencsés nyertes ezúttal a vasszilvágyi Geller Antal lett. Az ügyvezető tegnap személyesen vitte el az ügyfél laká-sára az ajándékot, egy kenyérsütő gépet. Amikor a háziak itallal kínálták a vízmű vezetőjét, ő nem kért mást, mint egy pohár csapvizet. Bár most elégedett volt a minőséggel, elújságolhatta vendéglátóinak, hogy még a napokban megkezdődik az új vasszilvágyi vízműtelep kivitelezése, úgyhogy jövő nyárra már a mostaninál is egészségesebb ivóvíz folyik majd a csapból.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!