Szombathely

2010.06.16. 02:28

Kőszegi Dance Jam Tánccsoport: 20 éve a színpadon

Régi és jelenlegi táncosok, családtagjaik, barátok és számos érdeklődő ünnepelte együtt nemrégiben a kőszegi Dance Jam Tánccsoport 20 éves jubileumát. És ünnepelték a tánctanárnőt, Földesiné Németh Csillát is.

Némethy Mária

A tánccsoport alapítója, vezetője Földesiné Németh Csilla. Az ő köszöntője után a rendezvényt Huber László polgármester nyitotta meg. A csoportok szerepléseiről készült zenés filmvetítést táncos bemutatók követték. Megelevenedett egy csodálatos rózsakert, country zenére lóra pattant egy nagyszerű páros, rózsaszínű kádban lubickolt a közönség tapsára egy Európa-bajnokságot megjárt másik kiváló duó. A változatos gyermekkoreográfiák után a tánccsoport vezetőjének különleges produkcióját vastaps kísérte. A jókedvű bálozók élő zenére táncoltak hajnalig.

A bál ideje alatt folyamatosan diavetítés idézte fel a közös fellépések, együttlétek emlékét. A rendezvény sikeréhez hozzájárultak a program előkészítésében résztvevők, szülők, pedagógusok és Kőszeg Város Önkormányzata.

Földesiné Németh Csilla, a Béri Balog Ádám Általános Iskola modern tánc szakoktatója matematika-testnevelés-informatika szakos tanárnő.

Húsz évvel ezelőtt, egy ötödikes osztállyal indította el a táncoktatást, amely az idők során hivatásává vált. Ma már évek óta minden korosztály táncol az iskola rendezvényein. Sokat gyakorolnak, egymásnak segítenek, egymás sikereiért drukkolnak, s együtt örülnek.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

A tánccsoport alapítója, vezetője Földesiné Németh Csilla. Az ő köszöntője után a rendezvényt Huber László polgármester nyitotta meg. A csoportok szerepléseiről készült zenés filmvetítést táncos bemutatók követték. Megelevenedett egy csodálatos rózsakert, country zenére lóra pattant egy nagyszerű páros, rózsaszínű kádban lubickolt a közönség tapsára egy Európa-bajnokságot megjárt másik kiváló duó. A változatos gyermekkoreográfiák után a tánccsoport vezetőjének különleges produkcióját vastaps kísérte. A jókedvű bálozók élő zenére táncoltak hajnalig.

A bál ideje alatt folyamatosan diavetítés idézte fel a közös fellépések, együttlétek emlékét. A rendezvény sikeréhez hozzájárultak a program előkészítésében résztvevők, szülők, pedagógusok és Kőszeg Város Önkormányzata.

Földesiné Németh Csilla, a Béri Balog Ádám Általános Iskola modern tánc szakoktatója matematika-testnevelés-informatika szakos tanárnő.

Húsz évvel ezelőtt, egy ötödikes osztállyal indította el a táncoktatást, amely az idők során hivatásává vált. Ma már évek óta minden korosztály táncol az iskola rendezvényein. Sokat gyakorolnak, egymásnak segítenek, egymás sikereiért drukkolnak, s együtt örülnek.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

A bál ideje alatt folyamatosan diavetítés idézte fel a közös fellépések, együttlétek emlékét. A rendezvény sikeréhez hozzájárultak a program előkészítésében résztvevők, szülők, pedagógusok és Kőszeg Város Önkormányzata.

Földesiné Németh Csilla, a Béri Balog Ádám Általános Iskola modern tánc szakoktatója matematika-testnevelés-informatika szakos tanárnő.

Húsz évvel ezelőtt, egy ötödikes osztállyal indította el a táncoktatást, amely az idők során hivatásává vált. Ma már évek óta minden korosztály táncol az iskola rendezvényein. Sokat gyakorolnak, egymásnak segítenek, egymás sikereiért drukkolnak, s együtt örülnek.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

A bál ideje alatt folyamatosan diavetítés idézte fel a közös fellépések, együttlétek emlékét. A rendezvény sikeréhez hozzájárultak a program előkészítésében résztvevők, szülők, pedagógusok és Kőszeg Város Önkormányzata.

Földesiné Németh Csilla, a Béri Balog Ádám Általános Iskola modern tánc szakoktatója matematika-testnevelés-informatika szakos tanárnő.

Húsz évvel ezelőtt, egy ötödikes osztállyal indította el a táncoktatást, amely az idők során hivatásává vált. Ma már évek óta minden korosztály táncol az iskola rendezvényein. Sokat gyakorolnak, egymásnak segítenek, egymás sikereiért drukkolnak, s együtt örülnek.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

Földesiné Németh Csilla, a Béri Balog Ádám Általános Iskola modern tánc szakoktatója matematika-testnevelés-informatika szakos tanárnő.

Húsz évvel ezelőtt, egy ötödikes osztállyal indította el a táncoktatást, amely az idők során hivatásává vált. Ma már évek óta minden korosztály táncol az iskola rendezvényein. Sokat gyakorolnak, egymásnak segítenek, egymás sikereiért drukkolnak, s együtt örülnek.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

Földesiné Németh Csilla, a Béri Balog Ádám Általános Iskola modern tánc szakoktatója matematika-testnevelés-informatika szakos tanárnő.

Húsz évvel ezelőtt, egy ötödikes osztállyal indította el a táncoktatást, amely az idők során hivatásává vált. Ma már évek óta minden korosztály táncol az iskola rendezvényein. Sokat gyakorolnak, egymásnak segítenek, egymás sikereiért drukkolnak, s együtt örülnek.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

Húsz évvel ezelőtt, egy ötödikes osztállyal indította el a táncoktatást, amely az idők során hivatásává vált. Ma már évek óta minden korosztály táncol az iskola rendezvényein. Sokat gyakorolnak, egymásnak segítenek, egymás sikereiért drukkolnak, s együtt örülnek.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

Húsz évvel ezelőtt, egy ötödikes osztállyal indította el a táncoktatást, amely az idők során hivatásává vált. Ma már évek óta minden korosztály táncol az iskola rendezvényein. Sokat gyakorolnak, egymásnak segítenek, egymás sikereiért drukkolnak, s együtt örülnek.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

- A tánc nevelő, jellemfejlesztő hatása mellett segít a gátlások legyőzésében, az önkifejezésben. Aki táncol, megszokja a közönséget, a nyilvános szereplést, a reflektorfényt. A gyerekek rátermettebbek lesznek az élet minden területén. Mozgáskultúrájuk igényesebb, kifinomultabb, ezáltal a test és a lélek is egészségesebb. A mai lányok egy része túl férfias, néhány tánc az erőteljes mozgással, lépéstechnikával ezt még fokozza. Én húsz év óta a női lágyság, érzékenység, esztétikum előtérbe kerülésére helyezem a hangsúlyt. S erre, az igazi női eszmény, a női szerepek megtartására szerintem nagy szükség van.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

Arra a kérdésre, hogy a két évtized alatt hány diákot fertőzött meg a tánc szeretetével, így válaszol:

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

- Meg nem tudnám mondani. Remélem, sokat. Évente átlagban nyolc csoporttal dolgozom, körülbelül tizenöt fővel. De nem is a létszám a fontos. Az élmény, amit megélnek, magukkal visznek, az életszemlélet, ami által teljesebbé válnak.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

A táncosok sok országos és nemzetközi díjat nyertek, a tanárnő mégis arra a legbüszkébb: az iskola 400 diákjából minden második lány táncol.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!