CES 2022

2022.01.06. 14:49

Hámlasztó borotvát és űrmosószert fejlesztettek: a szépségipar megokosodik

Olyan élvonalbeli innovációkat mutat be a 2022-es CES kiállításon a P&G, amelyek azt ígérik, hogy nem csak a mindennapok, de még a világűr és a környezetvédelem kihívásaira is megoldásokat kínálnak.

A Procter & Gamble innovációk széles skáláját mutatja be, amelyek hatással vannak az emberek mindennapjaira a borotválkozástól egészen a mosásig, miközben fenntarthatóbb jövőt építenek olyan ikonikus márkákkal, mint a Gillette, az Oral-B, a blend-a-med és a Tide.


Ide kattintva elérhető a P&G virtuális kiállítása minden látogatónak, azoknak is, akik nem regisztráltak a CES 2022-re. Mit lehet látni ebben a virtuális környezetben?


A Tide bemutatja, hogyan képes csökkenteni a mosás környezetünkre gyakorolt hatását, és megismertet

az első űrmosószerrel, amelyet az űrhajósok idéntől a Nemzetközi Űrállomáson fognak használni.

A Tide a NASA-val együttműködve az űrkutatásból szerzett tapasztalatait olyan innovatív megoldások kidolgozásában kívánja hasznosítani, amelyek a Földön is használhatók a ruhaneműk környezeti hatásainak csökkentésére. Legutóbbi fejlesztésük egy teljesen lebomló mosószer, amelyet kifejezetten az űrben való használatra terveztek a rossz szag, a tisztaság és a folteltávolítási problémák megoldására, ugyanakkor alkalmas zárt rendszerű vízrendszerben való használatra is. Ez az innovatív megoldás teszi lehetővé a mosást olyan erőforrás-korlátozott környezetekben, mint a mélyűr vagy a bolygó vízhiányos területei.


A GilletteLabs a Bugatti Special Edition Heated Razorral rukkolt elő: a készülék melegíthető borotvafeje az arcápolási rutint élvezetes, korszerű felhasználói luxusélménnyé emeli. Az új GilletteLabs with Exfoliating Bar egy nyélbe épített hámlasztócsíkkal rendelkező borotva, amely eltávolítja a bőrről a szennyeződéseket és az elhalt hámsejteket, mielőtt a pengék a bőrrel találkoznának.


A szájápolási kategória virtuális kiállítóterme az Oral-B Series 4 és 5 intelligens fogkefékkel tér vissza, amelyek még több fogyasztó számára teszik lehetővé szájüregi egészségük javítását, valamint bepillantást enged az Oral-B iO 10 termék kulisszái mögé.


A P&G Beauty 2019 óta először tér vissza a CES-re a BeautySPHERE bemutatásával. A vállalat első virtuális világának portálja a P&G fenntartható szépségápolási törekvéseinek legújabb állomása, egy magával ragadó, innovatív metaverzum, amely a felelősségteljes szépségápolás egymással összefüggő értékeire helyezi a hangsúlyt, és a szépségnek a világban betöltött pozitív erejét hivatott bemutatni.


A LifeLab olyan új játékélményeket is kínál, ahol a látogatók megküzdhetnek a Crest Cavity Creeps szörnyekkel megküzdve menthetik meg Toothopolist, vagy olyan snowboardon utazhatnak, amely úgy siklik, mint a GilletteLabs szabadalmaztatott FlexDisc technológiája.


Borítóképünkön a Tide űrmosószere

Címkék#CES 2022
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!