2015.05.14. 17:08
A Ferrari hosszabbított a Philip Morrisszal
Szépen, csendben, de továbbra is partnerek maradnak
Fotó: Scuderia Ferrari
A dohányipari óriás Philip Morris csöndben meghosszabbította szponzori szerződését a Ferrarival, számolt be róla a Bloomberg hírügynökség.
Annak ellenére, hogy cigaretta reklám már évek óta nem szerepelhet a sportban, így régóta nem látni már a Marlboro feliratot a Ferrarikon, a szponzorkapcsolat továbbra is él. Olyannyira, hogy azt meg is hosszabbították további három évre.
A Bloomberg szerint Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke, és a Marlboro korábbi vezetője meg is erősítette a hírt, mi szerint a megállapodás már egy éve megtörtént, bár nem volt hivatalos bejelentés.
Egy üzleti stratégia szakártő azt mondta: "Az együttműködés kimondatlan és nem promótált, de attól még van. Az, hogy a márkát eltüntetik, még nem jelenti azt, hogy az emberek nem látják a kapcsolatot."