Gazdaság

2009.12.16. 03:29

Új elnök a Húscéh-nél

Októbertől új ember igazgatja a szakmailag egyre rangosabb Vállalkozó Húsiparosok és Húskereskedők Szövetségét, röviden a Húscéh-et. Az új főnök vasi, a körmendi üzem tulajdonosa, jelesül Babati Zoltán.

Kozma Gábor

Babati Zoltán újabban hetente többször autózik a fővárosba, hogy a Könyves Kálmán körúton levő székházban intézze a Húscéh ügyeit. A körmendi Babati és Társa feldolgozó üzem ügyvezető-igazgatójaként, tulajdonosaként már hosszú évek óta rálát a szakág dolgaira. Közéleti mentalitása folytán korábban sem rejtette véka alá véleményét, most sem. De ezt már a szervezet elnökeként teszi.

- Megtiszteltetés e poszt, de felelősség is. Azon vagyok, vagyunk, hogy tisztába tegyünk néhány nagyon fontos dolgot a szakágon belül. Most úgy látom, hogy a multinacionális cégekkel egyenrangú és feltételű kereskedelmet kell kiépítenünk. Ugyanis igaz az a tétel, miszerint a feldolgozóipar és a kereskedelem megfelelő együttműködése nélkülözhetetlen a magyar húsipar számára - fejtegeti Babati Zoltán.

- Az egyik legfontosabb feladatnak az információs rendszer kialakítását, teljessé tételét tartom. Csak ez segíthet hatékonyan kifehéríteni a feketegazdaságot. Az illegális termelés és vágás nagy zavart okoz a termékpálya teljes vertikumában, veszélyeztetve a tisztességesen működő feldolgozókat. Nemrég levelet írtam az egyik országos vezetőnek. Kifejtettem, hogy évente 6-800 ezer sertés tűnik el , nem szerepel a legális nyilvántartásban. Ezeket az állatokat feketén vágják le, ezzel mintegy 3-5 milliárd forintos évi áfa-veszteséget okozva az államnak. Ez ellen az eddiginél hatékonyabban kellene fellépni, a Húscéhben ezt is szorgalmazzuk. De más változtatásokra is gondol az elnök. Kiemelt szerepe lesz már a közeljövőben a minőség-ellenőrzésnek és minőségbiztosításnak. Szeretnék mielőbb bevezetni a Minőségi Magyar Termék, illetve a Minőségi Magyar Sertés védjegyet. A márkakialakítással, elterjesztésével a hazai piacokat védenénk. Babati Zoltán szerint a tudatos hazai vásárlói szokások átalakításával, a védjegyes termékek előállí- tásával jelentős minőségja- vulást érnének el a hazai piacon.

Mind a Húscéh, mind a Hússzövetség tagjai körében a teljes hazai nagyvállalati kör megtalálható (a Húscéhnek 70 vállalat a tagja). Ezért szorgalmazza az új elnök a naprakész információcserét, a két szervezet közötti találkozókat, egyeztetéseket.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

- Megtiszteltetés e poszt, de felelősség is. Azon vagyok, vagyunk, hogy tisztába tegyünk néhány nagyon fontos dolgot a szakágon belül. Most úgy látom, hogy a multinacionális cégekkel egyenrangú és feltételű kereskedelmet kell kiépítenünk. Ugyanis igaz az a tétel, miszerint a feldolgozóipar és a kereskedelem megfelelő együttműködése nélkülözhetetlen a magyar húsipar számára - fejtegeti Babati Zoltán.

- Az egyik legfontosabb feladatnak az információs rendszer kialakítását, teljessé tételét tartom. Csak ez segíthet hatékonyan kifehéríteni a feketegazdaságot. Az illegális termelés és vágás nagy zavart okoz a termékpálya teljes vertikumában, veszélyeztetve a tisztességesen működő feldolgozókat. Nemrég levelet írtam az egyik országos vezetőnek. Kifejtettem, hogy évente 6-800 ezer sertés tűnik el , nem szerepel a legális nyilvántartásban. Ezeket az állatokat feketén vágják le, ezzel mintegy 3-5 milliárd forintos évi áfa-veszteséget okozva az államnak. Ez ellen az eddiginél hatékonyabban kellene fellépni, a Húscéhben ezt is szorgalmazzuk. De más változtatásokra is gondol az elnök. Kiemelt szerepe lesz már a közeljövőben a minőség-ellenőrzésnek és minőségbiztosításnak. Szeretnék mielőbb bevezetni a Minőségi Magyar Termék, illetve a Minőségi Magyar Sertés védjegyet. A márkakialakítással, elterjesztésével a hazai piacokat védenénk. Babati Zoltán szerint a tudatos hazai vásárlói szokások átalakításával, a védjegyes termékek előállí- tásával jelentős minőségja- vulást érnének el a hazai piacon.

Mind a Húscéh, mind a Hússzövetség tagjai körében a teljes hazai nagyvállalati kör megtalálható (a Húscéhnek 70 vállalat a tagja). Ezért szorgalmazza az új elnök a naprakész információcserét, a két szervezet közötti találkozókat, egyeztetéseket.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

- Megtiszteltetés e poszt, de felelősség is. Azon vagyok, vagyunk, hogy tisztába tegyünk néhány nagyon fontos dolgot a szakágon belül. Most úgy látom, hogy a multinacionális cégekkel egyenrangú és feltételű kereskedelmet kell kiépítenünk. Ugyanis igaz az a tétel, miszerint a feldolgozóipar és a kereskedelem megfelelő együttműködése nélkülözhetetlen a magyar húsipar számára - fejtegeti Babati Zoltán.

- Az egyik legfontosabb feladatnak az információs rendszer kialakítását, teljessé tételét tartom. Csak ez segíthet hatékonyan kifehéríteni a feketegazdaságot. Az illegális termelés és vágás nagy zavart okoz a termékpálya teljes vertikumában, veszélyeztetve a tisztességesen működő feldolgozókat. Nemrég levelet írtam az egyik országos vezetőnek. Kifejtettem, hogy évente 6-800 ezer sertés tűnik el , nem szerepel a legális nyilvántartásban. Ezeket az állatokat feketén vágják le, ezzel mintegy 3-5 milliárd forintos évi áfa-veszteséget okozva az államnak. Ez ellen az eddiginél hatékonyabban kellene fellépni, a Húscéhben ezt is szorgalmazzuk. De más változtatásokra is gondol az elnök. Kiemelt szerepe lesz már a közeljövőben a minőség-ellenőrzésnek és minőségbiztosításnak. Szeretnék mielőbb bevezetni a Minőségi Magyar Termék, illetve a Minőségi Magyar Sertés védjegyet. A márkakialakítással, elterjesztésével a hazai piacokat védenénk. Babati Zoltán szerint a tudatos hazai vásárlói szokások átalakításával, a védjegyes termékek előállí- tásával jelentős minőségja- vulást érnének el a hazai piacon.

Mind a Húscéh, mind a Hússzövetség tagjai körében a teljes hazai nagyvállalati kör megtalálható (a Húscéhnek 70 vállalat a tagja). Ezért szorgalmazza az új elnök a naprakész információcserét, a két szervezet közötti találkozókat, egyeztetéseket.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

- Az egyik legfontosabb feladatnak az információs rendszer kialakítását, teljessé tételét tartom. Csak ez segíthet hatékonyan kifehéríteni a feketegazdaságot. Az illegális termelés és vágás nagy zavart okoz a termékpálya teljes vertikumában, veszélyeztetve a tisztességesen működő feldolgozókat. Nemrég levelet írtam az egyik országos vezetőnek. Kifejtettem, hogy évente 6-800 ezer sertés tűnik el , nem szerepel a legális nyilvántartásban. Ezeket az állatokat feketén vágják le, ezzel mintegy 3-5 milliárd forintos évi áfa-veszteséget okozva az államnak. Ez ellen az eddiginél hatékonyabban kellene fellépni, a Húscéhben ezt is szorgalmazzuk. De más változtatásokra is gondol az elnök. Kiemelt szerepe lesz már a közeljövőben a minőség-ellenőrzésnek és minőségbiztosításnak. Szeretnék mielőbb bevezetni a Minőségi Magyar Termék, illetve a Minőségi Magyar Sertés védjegyet. A márkakialakítással, elterjesztésével a hazai piacokat védenénk. Babati Zoltán szerint a tudatos hazai vásárlói szokások átalakításával, a védjegyes termékek előállí- tásával jelentős minőségja- vulást érnének el a hazai piacon.

Mind a Húscéh, mind a Hússzövetség tagjai körében a teljes hazai nagyvállalati kör megtalálható (a Húscéhnek 70 vállalat a tagja). Ezért szorgalmazza az új elnök a naprakész információcserét, a két szervezet közötti találkozókat, egyeztetéseket.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

- Az egyik legfontosabb feladatnak az információs rendszer kialakítását, teljessé tételét tartom. Csak ez segíthet hatékonyan kifehéríteni a feketegazdaságot. Az illegális termelés és vágás nagy zavart okoz a termékpálya teljes vertikumában, veszélyeztetve a tisztességesen működő feldolgozókat. Nemrég levelet írtam az egyik országos vezetőnek. Kifejtettem, hogy évente 6-800 ezer sertés tűnik el , nem szerepel a legális nyilvántartásban. Ezeket az állatokat feketén vágják le, ezzel mintegy 3-5 milliárd forintos évi áfa-veszteséget okozva az államnak. Ez ellen az eddiginél hatékonyabban kellene fellépni, a Húscéhben ezt is szorgalmazzuk. De más változtatásokra is gondol az elnök. Kiemelt szerepe lesz már a közeljövőben a minőség-ellenőrzésnek és minőségbiztosításnak. Szeretnék mielőbb bevezetni a Minőségi Magyar Termék, illetve a Minőségi Magyar Sertés védjegyet. A márkakialakítással, elterjesztésével a hazai piacokat védenénk. Babati Zoltán szerint a tudatos hazai vásárlói szokások átalakításával, a védjegyes termékek előállí- tásával jelentős minőségja- vulást érnének el a hazai piacon.

Mind a Húscéh, mind a Hússzövetség tagjai körében a teljes hazai nagyvállalati kör megtalálható (a Húscéhnek 70 vállalat a tagja). Ezért szorgalmazza az új elnök a naprakész információcserét, a két szervezet közötti találkozókat, egyeztetéseket.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

Mind a Húscéh, mind a Hússzövetség tagjai körében a teljes hazai nagyvállalati kör megtalálható (a Húscéhnek 70 vállalat a tagja). Ezért szorgalmazza az új elnök a naprakész információcserét, a két szervezet közötti találkozókat, egyeztetéseket.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

Mind a Húscéh, mind a Hússzövetség tagjai körében a teljes hazai nagyvállalati kör megtalálható (a Húscéhnek 70 vállalat a tagja). Ezért szorgalmazza az új elnök a naprakész információcserét, a két szervezet közötti találkozókat, egyeztetéseket.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

- A Húscéh elindult a nemzedékváltás útján. Új arcokra, szakemberekre, technikákra van szükség ahhoz, hogy kilábaljunk a sokszor reménytelennek tűnő helyzetből. Ezért új oktatási formákat alkalmazunk - fogalmazott az elnök. Aki városában, Körmenden nagyfoglalkoztatónak számít, biztos munkahelyet garantál. Mecénás is, s ezt a sokak számára jó szokását a jövőben sem kívánja feladni.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

Babati Zoltán szerint itt az ideje a magyar húsipar karakteres megjelenítésének. Ez egyenrangúságot feltételez a multikkal és olyan belső piac létrehozását, amely hiteles, minőségi és vásárlóbarát. A vevők szívesen vásárolnak bejáratott hazai termékeket, de sokszor a feketepiac szállítja még az árut. Ez ellen küzdenek.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!