Hírek

2009.12.09. 03:28

Ki-ki a saját útján

A Rába-parti városban nyáron megrendezett nemzetközi művésztelepen készült alkotások a hét végéig láthatók a Szlovén Információs és Kulturális Központban (a Lipában).

Balla Emőke

Csuta György festő- és grafikusművész - aki maga is létrehozott művésztelepet Békés városában - immár negyedik alkalommal vett részt a gotthárdi művésztelep munkájában. Orfalui Madonnája (amely fára készült vegyes technikával) rabul ejti a nézőt. A szemlélődő rögzítheti: kisugárzása van a műnek, amelyen Mária ölében látható a kisded is. Ugyanakkor már előrevetítődik a keresztre feszítés is. Mi más igazi szerepe is lehet egy képnek (szobornak vagy akár egy hangversenynek, színi előadásnak), mintsem az: megemeli a lelkünket. Szóval az a bizonyos katarzis...

Vanyúr István szobrászművész a sok-sok porté mellett elkészítette a Párban című sárga homokkő plasztikát. A két ölelkező madár a szeretetet, az összetartozást, az egymáshoz való ragaszko-dást szimbolizálja. A látogató vissza-visszatér az alkotáshoz - akárcsak az Orfalui Madonnához -, mert bűvkörébe vonja. S persze önző (mert gyarló) is a szemlélődő; el tudná képzelni mindkettőt otthonában. Ugyanakkor meg természetesen az is be-bevillan: olyan minőségű alkotások ezek, amelyek leginkább arra predesztinálják azokat, hogy sokszor, sokan láthassák őket. Minél többen gazdagodhassanak általuk; azaz múzeumokba, nyilvános gyűjteményekbe lennének valók.

A szlovén Fulvia Zudic Táj (két részben) elnevezésű kompozíciója is el-elindít a halandóban valamit. Amiként dr. Szepes Lászlóné művészettörténész fogalmaz: A megfogalmazott táj sivárnak tűnik ugyan, de szinte érezzük pulzusát, lüktetését. A metaforikus festészet hatása érződik ki belőlük. Az izraeli Dan Reisinger két - első pillanatra - absztraktnak tűnő, ám mégis valóságos elemeket is tükröző festménye is megfogja az emberi bensőt. Azokon a bizonyos tengerparti településeken (ha tényleg azok) van valami furcsa zaklatottság, ugyanakkor mégis valami renddé összpontosító erő. Igencsak el lehet töprengeni.

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

Csuta György festő- és grafikusművész - aki maga is létrehozott művésztelepet Békés városában - immár negyedik alkalommal vett részt a gotthárdi művésztelep munkájában. Orfalui Madonnája (amely fára készült vegyes technikával) rabul ejti a nézőt. A szemlélődő rögzítheti: kisugárzása van a műnek, amelyen Mária ölében látható a kisded is. Ugyanakkor már előrevetítődik a keresztre feszítés is. Mi más igazi szerepe is lehet egy képnek (szobornak vagy akár egy hangversenynek, színi előadásnak), mintsem az: megemeli a lelkünket. Szóval az a bizonyos katarzis...

Vanyúr István szobrászművész a sok-sok porté mellett elkészítette a Párban című sárga homokkő plasztikát. A két ölelkező madár a szeretetet, az összetartozást, az egymáshoz való ragaszko-dást szimbolizálja. A látogató vissza-visszatér az alkotáshoz - akárcsak az Orfalui Madonnához -, mert bűvkörébe vonja. S persze önző (mert gyarló) is a szemlélődő; el tudná képzelni mindkettőt otthonában. Ugyanakkor meg természetesen az is be-bevillan: olyan minőségű alkotások ezek, amelyek leginkább arra predesztinálják azokat, hogy sokszor, sokan láthassák őket. Minél többen gazdagodhassanak általuk; azaz múzeumokba, nyilvános gyűjteményekbe lennének valók.

A szlovén Fulvia Zudic Táj (két részben) elnevezésű kompozíciója is el-elindít a halandóban valamit. Amiként dr. Szepes Lászlóné művészettörténész fogalmaz: A megfogalmazott táj sivárnak tűnik ugyan, de szinte érezzük pulzusát, lüktetését. A metaforikus festészet hatása érződik ki belőlük. Az izraeli Dan Reisinger két - első pillanatra - absztraktnak tűnő, ám mégis valóságos elemeket is tükröző festménye is megfogja az emberi bensőt. Azokon a bizonyos tengerparti településeken (ha tényleg azok) van valami furcsa zaklatottság, ugyanakkor mégis valami renddé összpontosító erő. Igencsak el lehet töprengeni.

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

Csuta György festő- és grafikusművész - aki maga is létrehozott művésztelepet Békés városában - immár negyedik alkalommal vett részt a gotthárdi művésztelep munkájában. Orfalui Madonnája (amely fára készült vegyes technikával) rabul ejti a nézőt. A szemlélődő rögzítheti: kisugárzása van a műnek, amelyen Mária ölében látható a kisded is. Ugyanakkor már előrevetítődik a keresztre feszítés is. Mi más igazi szerepe is lehet egy képnek (szobornak vagy akár egy hangversenynek, színi előadásnak), mintsem az: megemeli a lelkünket. Szóval az a bizonyos katarzis...

Vanyúr István szobrászművész a sok-sok porté mellett elkészítette a Párban című sárga homokkő plasztikát. A két ölelkező madár a szeretetet, az összetartozást, az egymáshoz való ragaszko-dást szimbolizálja. A látogató vissza-visszatér az alkotáshoz - akárcsak az Orfalui Madonnához -, mert bűvkörébe vonja. S persze önző (mert gyarló) is a szemlélődő; el tudná képzelni mindkettőt otthonában. Ugyanakkor meg természetesen az is be-bevillan: olyan minőségű alkotások ezek, amelyek leginkább arra predesztinálják azokat, hogy sokszor, sokan láthassák őket. Minél többen gazdagodhassanak általuk; azaz múzeumokba, nyilvános gyűjteményekbe lennének valók.

A szlovén Fulvia Zudic Táj (két részben) elnevezésű kompozíciója is el-elindít a halandóban valamit. Amiként dr. Szepes Lászlóné művészettörténész fogalmaz: A megfogalmazott táj sivárnak tűnik ugyan, de szinte érezzük pulzusát, lüktetését. A metaforikus festészet hatása érződik ki belőlük. Az izraeli Dan Reisinger két - első pillanatra - absztraktnak tűnő, ám mégis valóságos elemeket is tükröző festménye is megfogja az emberi bensőt. Azokon a bizonyos tengerparti településeken (ha tényleg azok) van valami furcsa zaklatottság, ugyanakkor mégis valami renddé összpontosító erő. Igencsak el lehet töprengeni.

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

Csuta György festő- és grafikusművész - aki maga is létrehozott művésztelepet Békés városában - immár negyedik alkalommal vett részt a gotthárdi művésztelep munkájában. Orfalui Madonnája (amely fára készült vegyes technikával) rabul ejti a nézőt. A szemlélődő rögzítheti: kisugárzása van a műnek, amelyen Mária ölében látható a kisded is. Ugyanakkor már előrevetítődik a keresztre feszítés is. Mi más igazi szerepe is lehet egy képnek (szobornak vagy akár egy hangversenynek, színi előadásnak), mintsem az: megemeli a lelkünket. Szóval az a bizonyos katarzis...

Vanyúr István szobrászművész a sok-sok porté mellett elkészítette a Párban című sárga homokkő plasztikát. A két ölelkező madár a szeretetet, az összetartozást, az egymáshoz való ragaszko-dást szimbolizálja. A látogató vissza-visszatér az alkotáshoz - akárcsak az Orfalui Madonnához -, mert bűvkörébe vonja. S persze önző (mert gyarló) is a szemlélődő; el tudná képzelni mindkettőt otthonában. Ugyanakkor meg természetesen az is be-bevillan: olyan minőségű alkotások ezek, amelyek leginkább arra predesztinálják azokat, hogy sokszor, sokan láthassák őket. Minél többen gazdagodhassanak általuk; azaz múzeumokba, nyilvános gyűjteményekbe lennének valók.

A szlovén Fulvia Zudic Táj (két részben) elnevezésű kompozíciója is el-elindít a halandóban valamit. Amiként dr. Szepes Lászlóné művészettörténész fogalmaz: A megfogalmazott táj sivárnak tűnik ugyan, de szinte érezzük pulzusát, lüktetését. A metaforikus festészet hatása érződik ki belőlük. Az izraeli Dan Reisinger két - első pillanatra - absztraktnak tűnő, ám mégis valóságos elemeket is tükröző festménye is megfogja az emberi bensőt. Azokon a bizonyos tengerparti településeken (ha tényleg azok) van valami furcsa zaklatottság, ugyanakkor mégis valami renddé összpontosító erő. Igencsak el lehet töprengeni.

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

Vanyúr István szobrászművész a sok-sok porté mellett elkészítette a Párban című sárga homokkő plasztikát. A két ölelkező madár a szeretetet, az összetartozást, az egymáshoz való ragaszko-dást szimbolizálja. A látogató vissza-visszatér az alkotáshoz - akárcsak az Orfalui Madonnához -, mert bűvkörébe vonja. S persze önző (mert gyarló) is a szemlélődő; el tudná képzelni mindkettőt otthonában. Ugyanakkor meg természetesen az is be-bevillan: olyan minőségű alkotások ezek, amelyek leginkább arra predesztinálják azokat, hogy sokszor, sokan láthassák őket. Minél többen gazdagodhassanak általuk; azaz múzeumokba, nyilvános gyűjteményekbe lennének valók.

A szlovén Fulvia Zudic Táj (két részben) elnevezésű kompozíciója is el-elindít a halandóban valamit. Amiként dr. Szepes Lászlóné művészettörténész fogalmaz: A megfogalmazott táj sivárnak tűnik ugyan, de szinte érezzük pulzusát, lüktetését. A metaforikus festészet hatása érződik ki belőlük. Az izraeli Dan Reisinger két - első pillanatra - absztraktnak tűnő, ám mégis valóságos elemeket is tükröző festménye is megfogja az emberi bensőt. Azokon a bizonyos tengerparti településeken (ha tényleg azok) van valami furcsa zaklatottság, ugyanakkor mégis valami renddé összpontosító erő. Igencsak el lehet töprengeni.

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

Vanyúr István szobrászművész a sok-sok porté mellett elkészítette a Párban című sárga homokkő plasztikát. A két ölelkező madár a szeretetet, az összetartozást, az egymáshoz való ragaszko-dást szimbolizálja. A látogató vissza-visszatér az alkotáshoz - akárcsak az Orfalui Madonnához -, mert bűvkörébe vonja. S persze önző (mert gyarló) is a szemlélődő; el tudná képzelni mindkettőt otthonában. Ugyanakkor meg természetesen az is be-bevillan: olyan minőségű alkotások ezek, amelyek leginkább arra predesztinálják azokat, hogy sokszor, sokan láthassák őket. Minél többen gazdagodhassanak általuk; azaz múzeumokba, nyilvános gyűjteményekbe lennének valók.

A szlovén Fulvia Zudic Táj (két részben) elnevezésű kompozíciója is el-elindít a halandóban valamit. Amiként dr. Szepes Lászlóné művészettörténész fogalmaz: A megfogalmazott táj sivárnak tűnik ugyan, de szinte érezzük pulzusát, lüktetését. A metaforikus festészet hatása érződik ki belőlük. Az izraeli Dan Reisinger két - első pillanatra - absztraktnak tűnő, ám mégis valóságos elemeket is tükröző festménye is megfogja az emberi bensőt. Azokon a bizonyos tengerparti településeken (ha tényleg azok) van valami furcsa zaklatottság, ugyanakkor mégis valami renddé összpontosító erő. Igencsak el lehet töprengeni.

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szlovén Fulvia Zudic Táj (két részben) elnevezésű kompozíciója is el-elindít a halandóban valamit. Amiként dr. Szepes Lászlóné művészettörténész fogalmaz: A megfogalmazott táj sivárnak tűnik ugyan, de szinte érezzük pulzusát, lüktetését. A metaforikus festészet hatása érződik ki belőlük. Az izraeli Dan Reisinger két - első pillanatra - absztraktnak tűnő, ám mégis valóságos elemeket is tükröző festménye is megfogja az emberi bensőt. Azokon a bizonyos tengerparti településeken (ha tényleg azok) van valami furcsa zaklatottság, ugyanakkor mégis valami renddé összpontosító erő. Igencsak el lehet töprengeni.

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szlovén Fulvia Zudic Táj (két részben) elnevezésű kompozíciója is el-elindít a halandóban valamit. Amiként dr. Szepes Lászlóné művészettörténész fogalmaz: A megfogalmazott táj sivárnak tűnik ugyan, de szinte érezzük pulzusát, lüktetését. A metaforikus festészet hatása érződik ki belőlük. Az izraeli Dan Reisinger két - első pillanatra - absztraktnak tűnő, ám mégis valóságos elemeket is tükröző festménye is megfogja az emberi bensőt. Azokon a bizonyos tengerparti településeken (ha tényleg azok) van valami furcsa zaklatottság, ugyanakkor mégis valami renddé összpontosító erő. Igencsak el lehet töprengeni.

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szlovákiai Németh Géza Szerelem című linómetszete előtt is el lehet filózni ; akkor most hogy is van ez? Földi és földöntúli erők valahogy mégis azt sugallják: nehéz, de érdemes megszenvedni egy nemes érzelemért. A Siklóson élő Kovács Ferenc (vegyes technikával vászonra készített) művei - Fészek I. és II. - több dimenzióba visznek el. Elgondolkodtatóak.

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A szentgotthárdi Karácsony Kata (talán nem haragszik meg érte, ha eláruljuk a korát: 21 éves) Pávaszemek és Elveszett ékességek című műve (olaj-vászon) érzékenységről, kifinomult ízlésről árulkodnak. Rajta múlik, milyen mélységekig, illetve mekkora magasságokig jut majd el. A szlovéniai Nikolaj Beer Mező sínek mellett, il-letve cím nélküli festménye (olaj-vászon) nagy talány. Bravúrosan elkészítettek, de nem kevés idő kell (e sorok írójának legalábbis) a mondandó megfejtéséhez.

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

A tárlat december 13-áig tekinthető meg. 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!