Sport

2007.07.23. 02:26

A Veszprém-ralit is Benik nyerte

Veszprém (vas) - A Veszprém-ralit a címvédő Benik Balázs nyerte, a vasi párosok közül Magyar Miklós az N4-es géposztályban a hatodik, Cseri József a nyolcadik helyen ért célba.

Vastag Nándor

A Szombathely-rali után az országos bajnokság ötödik futamát, a Veszprém-ralit is a bajnoki címvédő Benik Balázs (Ford Focus WRC) nyerte. Ezzel a hátrányát öt ponttal csökkentette a pontverseny élén álló Turi Tamással (Skoda Fabia WRC) szemben. A harmadik helyezett Aschenbrenner György (Mitsubishi Lancer Evo 6) lett. A kánikula rendkívül megnehezítette minden induló dolgát a mintegy 140 kilométeres száguldáson, ám legrosszabbul Ollé Sándor és navigátora, Kerék Balázs járt. A szombati ötödik gyorsaságin eltört a Suzuki Swiftjük kipufogója, a kocsi kigyulladt, a tüzet háromnegyed óra után sikerült eloltani. A versenyzőknek nem lett bajuk, de az autó porig égett.

A két szombathelyi pilóta Mitsubishi Evo 9-essel pontszerző helyen fejezte be a Veszprém-ralit az N4-es géposztályban, de nem lehet teljesen elégedett egyikük sem. A Pacotti Motorsport, illetve a Magyar Autó- és Motorsport pilótája, Magyar Miklós, és társa, Kiss Patrik egy büntetés miatt végzett a 6., valamint az összetettbeli 20. helyen.

- Óvatosan, biztonságra törekedve kezdtünk, ennek ellenére az N-csoportban ötödikként álltunk az első három gyorsasági után - fogalmazott Magyar Miklós. - A szervizparkban azonban nagy hibát követtünk el, egy perccel korábban értünk be, ezért kétperces büntetést kaptunk. Vasárnap a tizedik pozícióból kapaszkodtunk fel a hatodikra. Nem vagyok teljesen elégedetlen, mert erősödött összetettben az ezüst, de bosszankodom is, hiszen a dobogó elérhető lehetett volna, ha nincs a fölöslegesen begyűjtött hátrány.

Cseri József és Nagy Dénes (Autófókusz Rali Team) szereplését technikai problémák akadályozták, így az N4-ben a nyolcadik, valamint abszolútban a 24. helyezéssel kellett beérniük. Annak azért örülhetnek, hogy első pontjaikat - rögtön hármat - szerezték.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

A két szombathelyi pilóta Mitsubishi Evo 9-essel pontszerző helyen fejezte be a Veszprém-ralit az N4-es géposztályban, de nem lehet teljesen elégedett egyikük sem. A Pacotti Motorsport, illetve a Magyar Autó- és Motorsport pilótája, Magyar Miklós, és társa, Kiss Patrik egy büntetés miatt végzett a 6., valamint az összetettbeli 20. helyen.

- Óvatosan, biztonságra törekedve kezdtünk, ennek ellenére az N-csoportban ötödikként álltunk az első három gyorsasági után - fogalmazott Magyar Miklós. - A szervizparkban azonban nagy hibát követtünk el, egy perccel korábban értünk be, ezért kétperces büntetést kaptunk. Vasárnap a tizedik pozícióból kapaszkodtunk fel a hatodikra. Nem vagyok teljesen elégedetlen, mert erősödött összetettben az ezüst, de bosszankodom is, hiszen a dobogó elérhető lehetett volna, ha nincs a fölöslegesen begyűjtött hátrány.

Cseri József és Nagy Dénes (Autófókusz Rali Team) szereplését technikai problémák akadályozták, így az N4-ben a nyolcadik, valamint abszolútban a 24. helyezéssel kellett beérniük. Annak azért örülhetnek, hogy első pontjaikat - rögtön hármat - szerezték.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

A két szombathelyi pilóta Mitsubishi Evo 9-essel pontszerző helyen fejezte be a Veszprém-ralit az N4-es géposztályban, de nem lehet teljesen elégedett egyikük sem. A Pacotti Motorsport, illetve a Magyar Autó- és Motorsport pilótája, Magyar Miklós, és társa, Kiss Patrik egy büntetés miatt végzett a 6., valamint az összetettbeli 20. helyen.

- Óvatosan, biztonságra törekedve kezdtünk, ennek ellenére az N-csoportban ötödikként álltunk az első három gyorsasági után - fogalmazott Magyar Miklós. - A szervizparkban azonban nagy hibát követtünk el, egy perccel korábban értünk be, ezért kétperces büntetést kaptunk. Vasárnap a tizedik pozícióból kapaszkodtunk fel a hatodikra. Nem vagyok teljesen elégedetlen, mert erősödött összetettben az ezüst, de bosszankodom is, hiszen a dobogó elérhető lehetett volna, ha nincs a fölöslegesen begyűjtött hátrány.

Cseri József és Nagy Dénes (Autófókusz Rali Team) szereplését technikai problémák akadályozták, így az N4-ben a nyolcadik, valamint abszolútban a 24. helyezéssel kellett beérniük. Annak azért örülhetnek, hogy első pontjaikat - rögtön hármat - szerezték.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

- Óvatosan, biztonságra törekedve kezdtünk, ennek ellenére az N-csoportban ötödikként álltunk az első három gyorsasági után - fogalmazott Magyar Miklós. - A szervizparkban azonban nagy hibát követtünk el, egy perccel korábban értünk be, ezért kétperces büntetést kaptunk. Vasárnap a tizedik pozícióból kapaszkodtunk fel a hatodikra. Nem vagyok teljesen elégedetlen, mert erősödött összetettben az ezüst, de bosszankodom is, hiszen a dobogó elérhető lehetett volna, ha nincs a fölöslegesen begyűjtött hátrány.

Cseri József és Nagy Dénes (Autófókusz Rali Team) szereplését technikai problémák akadályozták, így az N4-ben a nyolcadik, valamint abszolútban a 24. helyezéssel kellett beérniük. Annak azért örülhetnek, hogy első pontjaikat - rögtön hármat - szerezték.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

- Óvatosan, biztonságra törekedve kezdtünk, ennek ellenére az N-csoportban ötödikként álltunk az első három gyorsasági után - fogalmazott Magyar Miklós. - A szervizparkban azonban nagy hibát követtünk el, egy perccel korábban értünk be, ezért kétperces büntetést kaptunk. Vasárnap a tizedik pozícióból kapaszkodtunk fel a hatodikra. Nem vagyok teljesen elégedetlen, mert erősödött összetettben az ezüst, de bosszankodom is, hiszen a dobogó elérhető lehetett volna, ha nincs a fölöslegesen begyűjtött hátrány.

Cseri József és Nagy Dénes (Autófókusz Rali Team) szereplését technikai problémák akadályozták, így az N4-ben a nyolcadik, valamint abszolútban a 24. helyezéssel kellett beérniük. Annak azért örülhetnek, hogy első pontjaikat - rögtön hármat - szerezték.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

Cseri József és Nagy Dénes (Autófókusz Rali Team) szereplését technikai problémák akadályozták, így az N4-ben a nyolcadik, valamint abszolútban a 24. helyezéssel kellett beérniük. Annak azért örülhetnek, hogy első pontjaikat - rögtön hármat - szerezték.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

Cseri József és Nagy Dénes (Autófókusz Rali Team) szereplését technikai problémák akadályozták, így az N4-ben a nyolcadik, valamint abszolútban a 24. helyezéssel kellett beérniük. Annak azért örülhetnek, hogy első pontjaikat - rögtön hármat - szerezték.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

- Már a csütörtöki teszten is több gondunk volt a futóműbeállítással, de az első napunk szerencsére jól sikerült, az N-csoportban az élbolyban zártunk. A másodikon a hajtást vezérlő számítógépes rendszer csak csökkentett módban működött, ezért sok időt és pozíciót veszítettünk. A célkitűzésünket a pontszerzéssel elértük, de ha a technika nem hátráltat minket, akkor előrébb végeztünk volna - zárta szavait a pilóta.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

Az ob következő futama Pécsen lesz több mint egy hónap múlva: szeptember 14-16-án.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

A Veszprém-rali végeredménye: 1. Benik Balázs-Varga István, Ford Focus WRC, 1:25:56,0, 2. Turi Tamás-Tóth Imre, Skoda Fabia WRC, 56 másodperc hátrány, 3. Aschenbrenner György-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Evo Lancer 6, 03:05,3 p. hátrány, 20. Magyar Miklós-Kiss Patrik, Mitsubishi Lancer Evo 09, 9:30,0 p. h., 24. Cseri József-Nagy Dénes, Mitsubishi Lancer Evo 9, 14:46,2 p. h.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

A pontverseny állása, összetett: 1. Turi Tamás 104 pont, 2. Benik Balázs 95, 3. Aschenbrenner György 54. N-csoport: 1. Elek István- Budai Annamária, Mitsubishi Evo 9, 85, 2. Magyar Miklós 50, 3. Szíjj Zsolt-Magyar Gábor, Mitsubishi Evo 9, 26.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!