Sport

2011.03.03. 14:53

Sörözéssel segthetnek csapatukon a magyar szurkolók

A Borsodi Sörgyár 40 millió forinttal támogat összesen 40 NB I-es és NB II-es labdarúgócsapatot, s a szurkolók révén tovább nőhet ez az összeg.

MTI

A kezdeményezés bejelentésének csütörtöki sajtótájékoztatóján elhangzott, a "Sörözz a csapatodért" elnevezésű akció március 16-tól május 31-ig tart. A drukkerek ez idő alatt a Borsodi és a Borsodi Friss sörök kupakjaiban és a nyitófülein található kód segítségével támogathatják kedvenc együttesüket úgy, hogy a gyár honlapján keresztül jóváírják a talált kódot.

"Minden jóváírt kód után tíz forintot kap a szurkoló által kiválasztott együttes - mondta Avvakumovits Edina, a cég marketing igazgatója. - Ha valaki egy korsó világos Borsodit iszik, az a rendelése mellé szintén kap kódot, amely jóváírható a honlapon."

Borbély Zoltán, a Magyar labdarúgó Szövetség (MLSZ) jogi- és sajtóirodájának vezetője azt mondta, a szervezet nem tudja és nem is támogathatja közvetlenül a futballklubokat, ezért nagy a jelentősége a sörgyár kezdeményezésének.

"Ahogyan az hétfőn, a Magyar Labdarúgás Fórumán is elhangzott, az MLSZ célja a közösségteremtés, ennek megvalósítására ez az akció is jó lehetőséget biztosít - fogalmazott Borbély. - Jelenleg az élvonalban és a másodosztályban 2800 az átlagos nézőszám, ezt mindenképpen növelni szeretné a szövetség, s úgy gondolom, a Borsodi kezdeményezése ebben a tekintetben is segítséget nyújt."

 Csehi István, az Újpest FC ügyvezető igazgatója szerint ez a fajta támogatás - amellett, hogy úttörő jellegű - példamutató lehet a magyarországi vállalkozások számára.

"A napi gondok között, miközben az egyesületek a nehéz gazdasági helyzetben az életben maradásért küzdenek, hatalmas jelentőséggel bír egy ilyen szponzorációs lehetőség" - mondta Csehi. 
 

Egy szurkoló egy nap alatt legfeljebb négy kódot írhat jóvá. A drukkerek között az akció időtartama alatt értékes nyereményeket sorsolnak ki.

Ezek is érdekelhetik