Sport

2011.06.07. 02:29

Kiss Norbert tarolt a Maseratival is

A WTCC túraautós világbajnokság hungaroringi betétfutamán, a Maserati Kupában mindkét versenyt megnyerte a szombathelyi Kiss Norbert.

Vastag Nándor

- Magyar pilótát kerestek a Maserati Kupába, és a szponzoráció is összeállt a Proex Motorsport csapatvezetőjének, Szabolcs Róbertnak a segítségével, így tudtam indulni a versenyeken - mondta Kiss Norbert. - Ebben a sorozatban nincsenek csapatok, egy szervizben kezelik az összes autót, amikhez egy mérnök és egy szerelő tartozik. Mivel mindenki ugyanazokkal a beállításokkal megy, így az esélyek nagyon egyenlőek. Nem tagadom, erősebb mezőnyre számítottam, de a pályaismeret is nagy előnyt jelentett az időmérőkön. A futamokon aztán igyekeztem stabil, állandó köröket futni, ennek köszönhető a nagy előnyöm. A cél egyébként az volt, hogy a túraautó vb-n szereplő döntéshozók, mint a szponzorok és a csapatvezetők lássanak, ami még jól jöhet a jövőben. A hangulat pedig remek volt a Hungaroringen, rengetegen szurkoltak Michelisz Norbinak, és természetesen nekem is. A rajtrácson állva hallottuk is a közönség buzdítását, ami nagyon jó érzés volt.

A Zengő Dension csapatban BMW-t kormányzó Michelisznek - aki a Pannónia-ringen tesztelt egy héttel korábban - is jól sikerült a verseny, a túraautó-vb első futamán másodikként ért célba. Csak halkan jegyezzük meg, a két Norbi 2008-ban még a magyar SEAT-Leon Kupában csatázott, és akkor a szombathelyi pilóta szerezte meg a bajnoki címet. Persze, mint tudjuk, ez olyan sportág, ahol a pénzügyi háttér duplán számít.

- Magyar pilótát kerestek a Maserati Kupába, és a szponzoráció is összeállt a Proex Motorsport csapatvezetőjének, Szabolcs Róbertnak a segítségével, így tudtam indulni a versenyeken - mondta Kiss Norbert. - Ebben a sorozatban nincsenek csapatok, egy szervizben kezelik az összes autót, amikhez egy mérnök és egy szerelő tartozik. Mivel mindenki ugyanazokkal a beállításokkal megy, így az esélyek nagyon egyenlőek. Nem tagadom, erősebb mezőnyre számítottam, de a pályaismeret is nagy előnyt jelentett az időmérőkön. A futamokon aztán igyekeztem stabil, állandó köröket futni, ennek köszönhető a nagy előnyöm. A cél egyébként az volt, hogy a túraautó vb-n szereplő döntéshozók, mint a szponzorok és a csapatvezetők lássanak, ami még jól jöhet a jövőben. A hangulat pedig remek volt a Hungaroringen, rengetegen szurkoltak Michelisz Norbinak, és természetesen nekem is. A rajtrácson állva hallottuk is a közönség buzdítását, ami nagyon jó érzés volt.

A Zengő Dension csapatban BMW-t kormányzó Michelisznek - aki a Pannónia-ringen tesztelt egy héttel korábban - is jól sikerült a verseny, a túraautó-vb első futamán másodikként ért célba. Csak halkan jegyezzük meg, a két Norbi 2008-ban még a magyar SEAT-Leon Kupában csatázott, és akkor a szombathelyi pilóta szerezte meg a bajnoki címet. Persze, mint tudjuk, ez olyan sportág, ahol a pénzügyi háttér duplán számít.

A Zengő Dension csapatban BMW-t kormányzó Michelisznek - aki a Pannónia-ringen tesztelt egy héttel korábban - is jól sikerült a verseny, a túraautó-vb első futamán másodikként ért célba. Csak halkan jegyezzük meg, a két Norbi 2008-ban még a magyar SEAT-Leon Kupában csatázott, és akkor a szombathelyi pilóta szerezte meg a bajnoki címet. Persze, mint tudjuk, ez olyan sportág, ahol a pénzügyi háttér duplán számít.

A Zengő Dension csapatban BMW-t kormányzó Michelisznek - aki a Pannónia-ringen tesztelt egy héttel korábban - is jól sikerült a verseny, a túraautó-vb első futamán másodikként ért célba. Csak halkan jegyezzük meg, a két Norbi 2008-ban még a magyar SEAT-Leon Kupában csatázott, és akkor a szombathelyi pilóta szerezte meg a bajnoki címet. Persze, mint tudjuk, ez olyan sportág, ahol a pénzügyi háttér duplán számít.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!