2010.11.10. 03:26
Toronyi iskola: digitális segítség az oktatáshoz
Jelentős felújítások történtek a toronyi általános iskolában: a digitális táblák felszerelése mellett az iskola épülete is megújult.
- A táblák elhelyezése után a pedagógusok számára továbbképzést is tartottak az interaktív eszközök használatáról. A táblák - kreatív, könnyen értelmezhető és megoldható feladataikkal - minden tantárgy oktatásához nagy segítséget nyújtanak. Az elsőtől a nyolcadik osztályos tanulókig minden évfolyam nagy örömmel használja őket - emeli ki Fülöp István igazgató. Az iskola vezetőjétől azt is megtudtuk, hogy a digitális táblák kezeléséhez minden pedagógus laptopot kapott, ami az eszközhasználat terén nagy könnyebbséget jelent. A tantermekben levő, Internet-hozzáféréssel ellátott számítógépek pedig a gyors információszerzést segítik elő.
Eközben az iskola épülete is megújult, hiszen kilenc és fél millió forint összértékben valósították meg az intézmény homlokzati részének renoválását, a nyílászárók komplett cseréjét, valamint a vizesblokkok felújítását is. A folyosók járólapozása pedig két munkafázisban - a téli és a tavaszi szünet ideje alatt - a tanév végére készül el.
A harmadik fontos fejlesztés - a világítótestek cseréje - körülbelül egymillió forint értékben a helyi alapítvány és a szülői közösség segítségével valósulhat meg.
- A táblák elhelyezése után a pedagógusok számára továbbképzést is tartottak az interaktív eszközök használatáról. A táblák - kreatív, könnyen értelmezhető és megoldható feladataikkal - minden tantárgy oktatásához nagy segítséget nyújtanak. Az elsőtől a nyolcadik osztályos tanulókig minden évfolyam nagy örömmel használja őket - emeli ki Fülöp István igazgató. Az iskola vezetőjétől azt is megtudtuk, hogy a digitális táblák kezeléséhez minden pedagógus laptopot kapott, ami az eszközhasználat terén nagy könnyebbséget jelent. A tantermekben levő, Internet-hozzáféréssel ellátott számítógépek pedig a gyors információszerzést segítik elő.
Eközben az iskola épülete is megújult, hiszen kilenc és fél millió forint összértékben valósították meg az intézmény homlokzati részének renoválását, a nyílászárók komplett cseréjét, valamint a vizesblokkok felújítását is. A folyosók járólapozása pedig két munkafázisban - a téli és a tavaszi szünet ideje alatt - a tanév végére készül el.
A harmadik fontos fejlesztés - a világítótestek cseréje - körülbelül egymillió forint értékben a helyi alapítvány és a szülői közösség segítségével valósulhat meg.
Eközben az iskola épülete is megújult, hiszen kilenc és fél millió forint összértékben valósították meg az intézmény homlokzati részének renoválását, a nyílászárók komplett cseréjét, valamint a vizesblokkok felújítását is. A folyosók járólapozása pedig két munkafázisban - a téli és a tavaszi szünet ideje alatt - a tanév végére készül el.
A harmadik fontos fejlesztés - a világítótestek cseréje - körülbelül egymillió forint értékben a helyi alapítvány és a szülői közösség segítségével valósulhat meg.
Eközben az iskola épülete is megújult, hiszen kilenc és fél millió forint összértékben valósították meg az intézmény homlokzati részének renoválását, a nyílászárók komplett cseréjét, valamint a vizesblokkok felújítását is. A folyosók járólapozása pedig két munkafázisban - a téli és a tavaszi szünet ideje alatt - a tanév végére készül el.
A harmadik fontos fejlesztés - a világítótestek cseréje - körülbelül egymillió forint értékben a helyi alapítvány és a szülői közösség segítségével valósulhat meg.
A harmadik fontos fejlesztés - a világítótestek cseréje - körülbelül egymillió forint értékben a helyi alapítvány és a szülői közösség segítségével valósulhat meg.
A harmadik fontos fejlesztés - a világítótestek cseréje - körülbelül egymillió forint értékben a helyi alapítvány és a szülői közösség segítségével valósulhat meg.