Hírek

2009.11.11. 03:28

Elégedett ügyfelek

A polgármesteri hivatalban végzett hatósági tevékenységről, valamint a kistérségi társulás megalakulása óta folytatott működéséről szóló beszámolót is elfogadta legutóbbi ülésén a képviselő-testület.

Vas Népe

Az ügyfelek egyébiránt fölvetették, hogy meg kellene vizsgálni a félfogadási rendet, hogy lehetőség nyíljon az általános munkarenden kívül is intézni a hivatalos teendőket. Ez a probléma már 2005-ben és 2007-ben is felmerült, ezért megoldást kell találni arra, hogy legalább a leggyakrabban látogatott okmányirodában, illetve ügytípusokban lehetőség legyen 16 óra után is az elintéznivalók rendezésére.

A képviselő-testület elé került beszámoló megállapítja: Nagyon fontos, hogy az ügyintézőket minősítő kérdésekre adott elégedettségi mutatókban nincs vissza-esés a korábbi időszakhoz képest, a hivatal általános elégedettségi mutatója pedig kicsit javult az előző évekhez képest. Előrelépés az ügyintézés rugalmassága (sorszámigénylő és ügyfélhívó rendszer, internetes időpont-foglalási lehetőség), a tájékozódási módoknak szélesebbé vált a skálája (érintőképernyős ügyfél-tájékoztató rendszer, portaszolgálat, honlap); ezeket a lehetőségeket a felhasználók jónak ítélték. Inkább arra kell ügyelni, hogy a modern technikai lehetőségekkel minél szélesebb körben éljenek az ügyfelek. Más hivatalokkal történő összehasonlítás alapján kijelenthető: az előző évi értékekhez képest kedvezőbb a kép. A város-atyák a beszámolót elfogadták, akárcsak a Szentgotthárd Város és Térsége Többcélú Kistérségi Társulás megalakulása óta (2005) végzett ténykedéséről szóló jelentést.

Mint az ismert, a társulás jelenleg közvetlen fenntartó-ja a Szentgotthárd és Kistér-sége Oktatási Intézménynek, amelynek tagintézménye a Magyarlak-Csörötnek Általános Iskola és Óvoda; Játék-vár Óvoda, melynek tagintézménye a rönöki óvoda; a Tapsifüles Óvoda; a Városi Gondozási Központ, továbbá a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat.

A beszámoló néhány megállapítása: mivel nem állítottak fel önálló munkaszervezetet, hanem a polgármesteri hivatal látja el a kistérségi társulás ügyeinek koordinálását, így jelentős összegeket lehetett megtakarítani. A társulás seregnyi témában (a beszámoló csaknem két tucatot említ meg) jutott pályázati pénzhez; ennek köszönhetően több mint 200 milliót sikerült fejlesztésekre fordítani.

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

Az ügyfelek egyébiránt fölvetették, hogy meg kellene vizsgálni a félfogadási rendet, hogy lehetőség nyíljon az általános munkarenden kívül is intézni a hivatalos teendőket. Ez a probléma már 2005-ben és 2007-ben is felmerült, ezért megoldást kell találni arra, hogy legalább a leggyakrabban látogatott okmányirodában, illetve ügytípusokban lehetőség legyen 16 óra után is az elintéznivalók rendezésére.

A képviselő-testület elé került beszámoló megállapítja: Nagyon fontos, hogy az ügyintézőket minősítő kérdésekre adott elégedettségi mutatókban nincs vissza-esés a korábbi időszakhoz képest, a hivatal általános elégedettségi mutatója pedig kicsit javult az előző évekhez képest. Előrelépés az ügyintézés rugalmassága (sorszámigénylő és ügyfélhívó rendszer, internetes időpont-foglalási lehetőség), a tájékozódási módoknak szélesebbé vált a skálája (érintőképernyős ügyfél-tájékoztató rendszer, portaszolgálat, honlap); ezeket a lehetőségeket a felhasználók jónak ítélték. Inkább arra kell ügyelni, hogy a modern technikai lehetőségekkel minél szélesebb körben éljenek az ügyfelek. Más hivatalokkal történő összehasonlítás alapján kijelenthető: az előző évi értékekhez képest kedvezőbb a kép. A város-atyák a beszámolót elfogadták, akárcsak a Szentgotthárd Város és Térsége Többcélú Kistérségi Társulás megalakulása óta (2005) végzett ténykedéséről szóló jelentést.

Mint az ismert, a társulás jelenleg közvetlen fenntartó-ja a Szentgotthárd és Kistér-sége Oktatási Intézménynek, amelynek tagintézménye a Magyarlak-Csörötnek Általános Iskola és Óvoda; Játék-vár Óvoda, melynek tagintézménye a rönöki óvoda; a Tapsifüles Óvoda; a Városi Gondozási Központ, továbbá a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat.

A beszámoló néhány megállapítása: mivel nem állítottak fel önálló munkaszervezetet, hanem a polgármesteri hivatal látja el a kistérségi társulás ügyeinek koordinálását, így jelentős összegeket lehetett megtakarítani. A társulás seregnyi témában (a beszámoló csaknem két tucatot említ meg) jutott pályázati pénzhez; ennek köszönhetően több mint 200 milliót sikerült fejlesztésekre fordítani.

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

A képviselő-testület elé került beszámoló megállapítja: Nagyon fontos, hogy az ügyintézőket minősítő kérdésekre adott elégedettségi mutatókban nincs vissza-esés a korábbi időszakhoz képest, a hivatal általános elégedettségi mutatója pedig kicsit javult az előző évekhez képest. Előrelépés az ügyintézés rugalmassága (sorszámigénylő és ügyfélhívó rendszer, internetes időpont-foglalási lehetőség), a tájékozódási módoknak szélesebbé vált a skálája (érintőképernyős ügyfél-tájékoztató rendszer, portaszolgálat, honlap); ezeket a lehetőségeket a felhasználók jónak ítélték. Inkább arra kell ügyelni, hogy a modern technikai lehetőségekkel minél szélesebb körben éljenek az ügyfelek. Más hivatalokkal történő összehasonlítás alapján kijelenthető: az előző évi értékekhez képest kedvezőbb a kép. A város-atyák a beszámolót elfogadták, akárcsak a Szentgotthárd Város és Térsége Többcélú Kistérségi Társulás megalakulása óta (2005) végzett ténykedéséről szóló jelentést.

Mint az ismert, a társulás jelenleg közvetlen fenntartó-ja a Szentgotthárd és Kistér-sége Oktatási Intézménynek, amelynek tagintézménye a Magyarlak-Csörötnek Általános Iskola és Óvoda; Játék-vár Óvoda, melynek tagintézménye a rönöki óvoda; a Tapsifüles Óvoda; a Városi Gondozási Központ, továbbá a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat.

A beszámoló néhány megállapítása: mivel nem állítottak fel önálló munkaszervezetet, hanem a polgármesteri hivatal látja el a kistérségi társulás ügyeinek koordinálását, így jelentős összegeket lehetett megtakarítani. A társulás seregnyi témában (a beszámoló csaknem két tucatot említ meg) jutott pályázati pénzhez; ennek köszönhetően több mint 200 milliót sikerült fejlesztésekre fordítani.

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

A képviselő-testület elé került beszámoló megállapítja: Nagyon fontos, hogy az ügyintézőket minősítő kérdésekre adott elégedettségi mutatókban nincs vissza-esés a korábbi időszakhoz képest, a hivatal általános elégedettségi mutatója pedig kicsit javult az előző évekhez képest. Előrelépés az ügyintézés rugalmassága (sorszámigénylő és ügyfélhívó rendszer, internetes időpont-foglalási lehetőség), a tájékozódási módoknak szélesebbé vált a skálája (érintőképernyős ügyfél-tájékoztató rendszer, portaszolgálat, honlap); ezeket a lehetőségeket a felhasználók jónak ítélték. Inkább arra kell ügyelni, hogy a modern technikai lehetőségekkel minél szélesebb körben éljenek az ügyfelek. Más hivatalokkal történő összehasonlítás alapján kijelenthető: az előző évi értékekhez képest kedvezőbb a kép. A város-atyák a beszámolót elfogadták, akárcsak a Szentgotthárd Város és Térsége Többcélú Kistérségi Társulás megalakulása óta (2005) végzett ténykedéséről szóló jelentést.

Mint az ismert, a társulás jelenleg közvetlen fenntartó-ja a Szentgotthárd és Kistér-sége Oktatási Intézménynek, amelynek tagintézménye a Magyarlak-Csörötnek Általános Iskola és Óvoda; Játék-vár Óvoda, melynek tagintézménye a rönöki óvoda; a Tapsifüles Óvoda; a Városi Gondozási Központ, továbbá a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat.

A beszámoló néhány megállapítása: mivel nem állítottak fel önálló munkaszervezetet, hanem a polgármesteri hivatal látja el a kistérségi társulás ügyeinek koordinálását, így jelentős összegeket lehetett megtakarítani. A társulás seregnyi témában (a beszámoló csaknem két tucatot említ meg) jutott pályázati pénzhez; ennek köszönhetően több mint 200 milliót sikerült fejlesztésekre fordítani.

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

Mint az ismert, a társulás jelenleg közvetlen fenntartó-ja a Szentgotthárd és Kistér-sége Oktatási Intézménynek, amelynek tagintézménye a Magyarlak-Csörötnek Általános Iskola és Óvoda; Játék-vár Óvoda, melynek tagintézménye a rönöki óvoda; a Tapsifüles Óvoda; a Városi Gondozási Központ, továbbá a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat.

A beszámoló néhány megállapítása: mivel nem állítottak fel önálló munkaszervezetet, hanem a polgármesteri hivatal látja el a kistérségi társulás ügyeinek koordinálását, így jelentős összegeket lehetett megtakarítani. A társulás seregnyi témában (a beszámoló csaknem két tucatot említ meg) jutott pályázati pénzhez; ennek köszönhetően több mint 200 milliót sikerült fejlesztésekre fordítani.

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

Mint az ismert, a társulás jelenleg közvetlen fenntartó-ja a Szentgotthárd és Kistér-sége Oktatási Intézménynek, amelynek tagintézménye a Magyarlak-Csörötnek Általános Iskola és Óvoda; Játék-vár Óvoda, melynek tagintézménye a rönöki óvoda; a Tapsifüles Óvoda; a Városi Gondozási Központ, továbbá a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat.

A beszámoló néhány megállapítása: mivel nem állítottak fel önálló munkaszervezetet, hanem a polgármesteri hivatal látja el a kistérségi társulás ügyeinek koordinálását, így jelentős összegeket lehetett megtakarítani. A társulás seregnyi témában (a beszámoló csaknem két tucatot említ meg) jutott pályázati pénzhez; ennek köszönhetően több mint 200 milliót sikerült fejlesztésekre fordítani.

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

A beszámoló néhány megállapítása: mivel nem állítottak fel önálló munkaszervezetet, hanem a polgármesteri hivatal látja el a kistérségi társulás ügyeinek koordinálását, így jelentős összegeket lehetett megtakarítani. A társulás seregnyi témában (a beszámoló csaknem két tucatot említ meg) jutott pályázati pénzhez; ennek köszönhetően több mint 200 milliót sikerült fejlesztésekre fordítani.

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

A beszámoló néhány megállapítása: mivel nem állítottak fel önálló munkaszervezetet, hanem a polgármesteri hivatal látja el a kistérségi társulás ügyeinek koordinálását, így jelentős összegeket lehetett megtakarítani. A társulás seregnyi témában (a beszámoló csaknem két tucatot említ meg) jutott pályázati pénzhez; ennek köszönhetően több mint 200 milliót sikerült fejlesztésekre fordítani.

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

A társulás több fejlesztési programja is közös irányba állítja a térség fejlesztési, együttműködési elképzeléseit. Ilyen a kistérség turisztikai koncepciója, közoktatási feladatellátási és fejlesztési terve, közoktatási esély-egyenlőségi terve, valamint a térség területfejlesztési és szociális szolgáltatástervezési koncepciója is. Mindezek azt szolgálják, hogy az érintett területeken és körzetekben az eddiginél is jobb, nívósabb szolgáltatások alakuljanak ki.

 

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!