2022.02.21. 16:23
Nyomtatásra fel: bármikor, akadálytalanul
A kényelem felső fokát jelenti az, amikor néhány oldal vagy épp egy kazal dokumentáció kinyomtatásához egy tapodtat sem kell tenni, mert a háztartás részét képezi egy modern nyomtató. Ami éjjel és nappal is beüzemelhető, és ami szépen végzi a feladatát. Még csak extrának sem mondható ez a fajta komfort, hiszen elnézve a piaci versenyzők ajánlatát, ma már roppantul kedvező áron beszerezhető egy garantáltan hosszú távon helytálló készülék.
Fotó: Shutterstock
Mennyibe kerül manapság a nyomtatás?
Ez a leggyakrabban felbukkanó kérdés ebben a témában. Sokan azért nem mernek saját nyomtatóba invesztálni, mert félnek a folyamatos kiadásoktól. Tehát nem maga a gépvásárlás az, ami elrettentő erővel bír, hanem az egyéb költségek nagysága.
Pedig valójában ez nem több alaptalan félelemnél. Elegendő csak megnézni mondjuk a sokak által keresett Canon toner eladási számait. Egyrészt jól látható, hogy a vásárlók száma felfelé ívelő tendenciát mutat, azaz egyre többen voksolnak magára a márkára, és természetesen egyúttal a nyomtatásra. Másrészt a beszerzés mértéke az ár-érték arány alapján kifejezetten pénztárcabarát.
Hogy mitől válik egy toner ideális vétellé? Attól, hogy magas minőséget képvisel. Márpedig, ha a megbízhatóság terén nincsenek hiányosságok, az egyet jelent a hosszú élettartammal. A gyakorlat nyelvére lefordítva mindezt, ha a megvásárolt termék prémium tulajdonságokat testesít meg, akkor általa oldalak százai nyerhetnek vadonatúj formát. A gyártók egyébként feltüntetik, hogy az egyes típusok mennyit bírnak, azaz az esetükben hány oldalnyi nyomtatás borítékolható. Érdemes ezt a számot kikutatni, mert nagyban segítheti a kalkulációt.
A nagyágyukon kívül is van élet?
De még mennyire! Jó példa erre a népszerű Brother toner, ami egyébként sokaknak első hallásra, látásra szinte ismeretlen. Ezért nem sorolható a giga tech-celebek közé, de amúgy ez semmit sem jelent. Ugyanis ami a teljesítményét illeti, az nagyon is szemre, meg persze papírra való. Jó ötlet közelebbről is megismerni a brandet.