Sport

2011.04.06. 02:26

A szervo kifogott rajtuk: Magyar Miklósnak két gyorsasági után véget ért az Eger-rali

A rali országos bajnokság nyitóversenye már két gyorsasági után véget ért a szombathelyi Magyar Miklós számára.

Vastag Nándor

- Az utóbbi három évben nagy és jól szervezett csapattal indultam a bajnokságban, a szervizeléstől kezdve a versenyzésig minden jól meg volt tervezve. A mostani viszont kis csapat, és egyelőre nem nyerte el a tetszésemet - mondta Magyar Miki, aki Kovács Attila kaposvári csapatának autójával versenyzett. - A jó bemutatkozás volt a cél, ezért sok időt fordítottunk a pályabejárásra, valamint új navigátorommal az összeszokásra. A pénteki rajtceremónia előtt az autót is kipróbálták, finomítottunk a beállításokon, és egy kisebb olajfolyástól eltekintve nem volt gondunk. Azonban az ünnepélyes rajt után, mikor visszafelé tartottunk a szervizparkba, elromlott a szervokormány. A hibát reggelig nem sikerült kijavítani, a csapat nem jött rá a hibára. Szervo nélkül egy sima autót is nehéz irányítani, nemhogy egy ralist. Mégis vállaltuk, hogyha lassúak is leszünk, de elindulunk. Az első gyorsaságin harmadikak lettünk, és még nem volt vészes a hátrányunk, ám a második szakaszon már jobban lemaradtam a kategóriámban lévő riválisoktól, ráadásul a kezem is zsibbadt. Ezután következett a szervizelés, de nem sikerült kijavítani a hibát. Ezzel nekünk véget ért a viadal, veszélyes lett volna a további versenyzés. Nem derült ki, hol állunk, és kicsit tanácstalan is vagyok, mert péntekig nevezni kell a Miskolc-ralira (április 29-30.). Mivel gumit és alkatrészt is beletettünk az autóba, amit kivenni már nem érdemes, ezért valószínűleg a kaposvári csapat kap még egy esélyt.

- Az utóbbi három évben nagy és jól szervezett csapattal indultam a bajnokságban, a szervizeléstől kezdve a versenyzésig minden jól meg volt tervezve. A mostani viszont kis csapat, és egyelőre nem nyerte el a tetszésemet - mondta Magyar Miki, aki Kovács Attila kaposvári csapatának autójával versenyzett. - A jó bemutatkozás volt a cél, ezért sok időt fordítottunk a pályabejárásra, valamint új navigátorommal az összeszokásra. A pénteki rajtceremónia előtt az autót is kipróbálták, finomítottunk a beállításokon, és egy kisebb olajfolyástól eltekintve nem volt gondunk. Azonban az ünnepélyes rajt után, mikor visszafelé tartottunk a szervizparkba, elromlott a szervokormány. A hibát reggelig nem sikerült kijavítani, a csapat nem jött rá a hibára. Szervo nélkül egy sima autót is nehéz irányítani, nemhogy egy ralist. Mégis vállaltuk, hogyha lassúak is leszünk, de elindulunk. Az első gyorsaságin harmadikak lettünk, és még nem volt vészes a hátrányunk, ám a második szakaszon már jobban lemaradtam a kategóriámban lévő riválisoktól, ráadásul a kezem is zsibbadt. Ezután következett a szervizelés, de nem sikerült kijavítani a hibát. Ezzel nekünk véget ért a viadal, veszélyes lett volna a további versenyzés. Nem derült ki, hol állunk, és kicsit tanácstalan is vagyok, mert péntekig nevezni kell a Miskolc-ralira (április 29-30.). Mivel gumit és alkatrészt is beletettünk az autóba, amit kivenni már nem érdemes, ezért valószínűleg a kaposvári csapat kap még egy esélyt.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!