Sport

2011.04.01. 02:28

Új autóval vág neki Magyar Miklós az idei raliszezonnak

A szombathelyi Magyar Miklós új autóval, új navigátorral új kategóriában vág neki a rali országos bajnokság hétvégén kezdődő idényének.

Vastag Nándor

- A kaposvári Kovács Attila ajánlotta fel, hogy navigál nekem. Eddig versenyzett, és saját csapatának autójával, egy N3-as Honda Civic-kel indulunk - mondta Magyar Miki, akit a helyszínen, a pályabejárás közben értünk utol. - Egyikünk sem áll túl jól anyagilag, így viszont meg tudjuk oldani a versenyzést. A folytatásról a futam után döntünk, de minden pénzkérdés. Legalább négy versenyen akarok részt venni, a Bükfürdő- és a Mecsek-ralin mindenképpen. Van szombathelyi támogatónk, de még keressük a helyi szponzorokat, mert az egész szezonra még nem állt össze az anyagi keret. Egerben már egy kétkerékhajtásos, kétezres szívómotorral felszerelt N3-as autóval rajtolok - folytatta a pilóta. - Nagy lépés lesz a suzukis évek után; nagyobb, mint a Swift és lényegesen erősebb, ezért egyelőre nagy kihívásnak tűnik a verseny. Igazából nem is ismerem az ellenfeleket, nem tudom, hány pilóta lesz a kategóriában, de azért szeretnénk dobogóra állni. Persze legfontosabb a célbaérés, mert a költségvetés nem engedi meg, hogy hibázzunk. A javítás sokba kerül, ezért nem nem biztos, hogy minden gyors kanyart bevállal az ember.

Az Eger-ralit ma 17 órakor a Dobó-téren az ünnepélyes rajtceremónia vezeti fel. A közel 580 km össztávú verseny - melyből mintegy 180 km a gyorsaságik hossza - szombaton 9, vasárnap 6 órakor indul.

- A kaposvári Kovács Attila ajánlotta fel, hogy navigál nekem. Eddig versenyzett, és saját csapatának autójával, egy N3-as Honda Civic-kel indulunk - mondta Magyar Miki, akit a helyszínen, a pályabejárás közben értünk utol. - Egyikünk sem áll túl jól anyagilag, így viszont meg tudjuk oldani a versenyzést. A folytatásról a futam után döntünk, de minden pénzkérdés. Legalább négy versenyen akarok részt venni, a Bükfürdő- és a Mecsek-ralin mindenképpen. Van szombathelyi támogatónk, de még keressük a helyi szponzorokat, mert az egész szezonra még nem állt össze az anyagi keret. Egerben már egy kétkerékhajtásos, kétezres szívómotorral felszerelt N3-as autóval rajtolok - folytatta a pilóta. - Nagy lépés lesz a suzukis évek után; nagyobb, mint a Swift és lényegesen erősebb, ezért egyelőre nagy kihívásnak tűnik a verseny. Igazából nem is ismerem az ellenfeleket, nem tudom, hány pilóta lesz a kategóriában, de azért szeretnénk dobogóra állni. Persze legfontosabb a célbaérés, mert a költségvetés nem engedi meg, hogy hibázzunk. A javítás sokba kerül, ezért nem nem biztos, hogy minden gyors kanyart bevállal az ember.

Az Eger-ralit ma 17 órakor a Dobó-téren az ünnepélyes rajtceremónia vezeti fel. A közel 580 km össztávú verseny - melyből mintegy 180 km a gyorsaságik hossza - szombaton 9, vasárnap 6 órakor indul.

Az Eger-ralit ma 17 órakor a Dobó-téren az ünnepélyes rajtceremónia vezeti fel. A közel 580 km össztávú verseny - melyből mintegy 180 km a gyorsaságik hossza - szombaton 9, vasárnap 6 órakor indul.

Az Eger-ralit ma 17 órakor a Dobó-téren az ünnepélyes rajtceremónia vezeti fel. A közel 580 km össztávú verseny - melyből mintegy 180 km a gyorsaságik hossza - szombaton 9, vasárnap 6 órakor indul.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!