Szentgotthárd

2014.02.20. 14:45

Két településsel bővült az ügysegédrendszer

Szentgotthárd - A Szentgotthárdi Járási Hivatal 2013-ban 11 ezer 800 fő okmányirodai ügyét intézte el.

Farkas Eszter

2013. január 1-jétől kezdték meg működésüket a járási hivatalok, köztük a Szentgotthárdi Járási Hivatal is, amely számos államigazgatási feladatot lát el, így a szabálysértési, hatósági okmányirodai, valamint a gyámügyi feladatokat is intézi. A szentgotthárdi járáshoz 16 település tartozik.

- Sokat tettünk azért, hogy működjön a rendszer, s zökkenőmentesen történjen meg az átállás. Azt gondolom, hogy egy pozitív változást tudhatunk magunk mögött, s a kitűzött célokat sikerült elérni. Ezt bizonyítja az ügyfelek elégedettsége is. Tavaly nyáron végeztünk egy ügyfél elégedettségi felmérést az okmányirodában.

Folyik a munka a Szentgotthárdi Járási Hivatalban. Itt összesen 34-en dolgoznak. Balról: Bartyik Márta, Hegyes Anikó, Orbán István és Padosné Tóth Erzsébet beszélik meg a napi teendőket (Fotó: Szendi Péter) 

Eszerint elmondható, hogy az ügyfelek 90 százaléka elégedett volt az ügyintézéssel. Ez azért is fontos számunkra, mivel hetente több mint 200 ügyfél fordul meg az okmányirodában - mondta Orbán István, a hivatal vezetője, aki kiemelte: az elmúlt évben a hivatal ügyiratforgalma 19 ezer volt, s az okmányirodában 11 ezer 800 fő ügyét intézték el. Emellett számos egyéb feladatuk is volt, mint például a Kétvölgy - Felsőszölnök összekötő út építéséhez a közfoglalkoztatotti program koordinálása.

- Mindig vannak új feladatok. Az idei évben már tovább bővült például a települési ügysegédi rendszerünk, amelyhez a meglévő kilenc településünk mellé még kettő (Felsőszölnök, Szakonyfalu) csatlakozott, így nem kell minden esetben a 20-30 kilométerre lévő hivatalba elutazni - tette hozzá a vezető.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!