2011.06.02. 13:57
Borsodi akció: a diósgyőri szurkolók itták a legtöbb sört
A március 16. és május 31. közötti időszakra meghirdetett akció révén a Borsodi Sörgyár közel 45 millió forinttal támogatta a hazai labdarúgást, közvetlenül pedig az NB I-es és NB II-es csapatokat.
A focirajongók egy Borsodi megvásárlása után küldhették be a kupakban lévő sorszámot és dönthettek arról, hogy melyik együttesnek adják a palackonként tízforintos támogatási összeget. A cég csütörtöki tájékoztatása szerint a szurkolók összesen 7.132.920 forintot gyűjtöttek kedvenc csapataiknak.
A legtöbb pénzt az NB II Keleti csoportjának bajnoka, a Diósgyőr kapta, amely közel 2,3 milliót kasszírozott. Ily módon a második legnagyobb támogatásban az élvonalban bronzérmes Ferencváros, míg a harmadikban a Debrecen részesült.
A Borsodi Sörgyár a szurkolók által összegyűjtött pénzösszeg mellett további 37,5 millió forintot juttatott el a hazai első és másodosztályú csapatokhoz.
Az első öt helyezett:
1. Diősgyőri VTK 2.298.000 Ft
2. Ferencvárosi TC 1.329.860 Ft
3. Debreceni VSC 708.670 Ft
4. Újpest FC 337.910 Ft
5. Nyíregyházi Spartacus 238.320 Ft
A Szombathelyi Haladás 40 csapat közül a 20. helyen végzett, 51.310 forintot "ittak össze" a vasi drukkerek.