Nem csupán divat

2019.11.24. 18:00

A viselhető kütyük az egészséges testmozgást támogatják

Az Egészségügyi Világszervezet szerint miközben a felnőttek 30%-a nem mozog eleget, kimutatható a kapcsolat az inaktív életmód és egyes, nem fertőző betegségek között.

A mozgáshiány korunk egyik népbetegsége, amely az európai felnőttek és kamaszkorúak nagy hányadát érinti, és össztársadalmi szinten is jelentős problémákat okoz.

A EuropeActive civil szervezet arra hívja fel a figyelmet, hogy kimutatható a kapcsolat az inaktivitás és a nem fertőző betegségek, valamint egyes hangulati és szorongásos rendellenességek között. Az európai egészség- és fitneszpiaccal foglalkozó nonprofit szervezet arra is rávilágított, hogy a mozgáshiány óriási kiadásokat jelent a társadalom számára. A mozgásszegény életmód számlájára 1,4-szer annyi költség írható, mint amennyibe a légszennyezettségből fakadó károk enyhítése kerül az Európai Unió 27 tagországában.

Ugyanakkor Európa egyre aktívabbá válik, ahogyan azt a Deloitte nemzetközi tanácsadó cég 2019-es elemzése is bizonyítja, amely többek között az európai fitneszpiac növekedéséről számol be.

Tippek a hatékonyabb testmozgáshoz

Az okoseszközök további segítséget nyújthatnak az erőnlét folyamat követésében és a felhasználók közösséget alkotva együtt érhetik el mozgással kapcsolatos céljaikat. A Honor viselhető sporteszközein keresztül igyekszik segítséget nyújtani abban, hogy az emberek egyszerűbben építhessék be mindennapjaikba a mozgást, és növeljék az edzés hatékonyságát.

Az alábbi javaslatokat gyűjtötték össze az egészség megőrzéséhez és a hatékonyabb testmozgáshoz:

1. Folyamatosan mérje a szívverését, hogy a legoptimálisabb pulzusszám mellett sportoljon

A viselhető okoseszköz egész nap valós időben méri a pulzust, és a hozzá kapcsolt telefon GPS-ének köszönhetően minden helyzetben azonnali visszajelzést ad a használója aktuális teljesítményéről.

2. Ismerje meg a testét, és tegye biztonságosabbá az edzéseket

A vér oxigénnel való telítettsége az edzések alatt fontos információt ad arról, hogy biztonságos és hatékony-e az adott mozgásforma. A véroxigénszint 90 és 100 százalék között tekinthető normálisnak. Ha 89 százalék alá esik a véroxigénszint, orvosi megfigyelés javasolt.

A Band 5 az egyetlen belépő szintű okoskarkötő, amely beépített véroxigénszint-mérővel rendelkezik, így megmutatja, hogyan alkalmazkodik a testünk az edzéshez vagy nagy magasságokhoz.

3. Aludjon jól, hogy a szervezet megfelelően pihenhessen

Az optimális éjszakai pihenés valószínűleg a testedzési rutin legkevésbé figyelembe vett eleme. A TrueSleep technológia valós időben figyeli és elemzi az alvásminőséget, azonosítja az alvási szokásokat, és javaslatokkal segíti az alvásminőség javítását.

4. Mozogjon változatosan

Akár az edzés eredményességének növelése, akár egy új mozgásforma iránti kíváncsiság miatt, de mindenképpen érdemes változatos gyakorlatokkal megismertetni a testünket. A Honor tíz különböző sporttevékenyéget támogat a pulzusszám, az edzési időtartam, a távolság vagy például futás esetén a lépésfrekvencia mérésével. 50 méter mélységig vízálló, és többféle úszásnemben biztosítja a fejlődéshez szükséges információkat.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában