mutasd a mobilod

2020.08.30. 17:29

Az Apple márkára buknak a randizók

A Blackberry mobilok viszont elkergetik az érdeklődőket.

Komoly kritikákat kiváltani képes tanulmánnyal állt elő a használt és új telefonok árusításával foglalkozó Compare My Mobile, állítása szerint a randioldalakra regisztráltak esélyeit komolyan befolyásolhatja, hogy a mellékelt fotóikon milyen márkájú kütyük láthatóak. A tanulmányának elvégzése érdekében hamis profilokat hozott létre a Tinderen, ezek között csupán az volt a különbség, hogy milyen mobil vagy egyéb kütyü volt látható a fotókon – írja az Origó.

Az összesen 50 ezer adatpont elemzése rámutatott, hogy az Apple eszközeinek mutogatása drámaian megdobta a potenciális randipartnerek számát: az iPhone 76 százalékkal, az Apple Watch 61 százalékkal, míg az Apple EarPods 41 százalékkal növelte az érdeklődők számát. A Samsung márkájú termékek is pozitív hatással voltak az esélyekre, 19 százalékkal több potenciális partnert eredményeztek.

A más márkáktól származó eszközök mutogatása viszont kimondottan csökkentette az érdeklődők számát: a Google 10%-kal, a Sony 14%-kal, a Huawei 23%-kal, míg a OnePlus 30%-kal. Ez még hagyján, a Blackberry villantgatása ugyanis felért egy virtuális mészárlással,

74%-kal redukálta a lehetséges randipartnerek számát.

Ennél sokkal érdekesebb a nemek és korcsoportok közti bontás. A sejthetőnek megfelelően a férfiakat meglehetősen hidegen hagyta, hogy a nők képein milyen márkáktól származó kütyük voltak: a 18-25 éves korosztály esetében átlagosan 15,5% volt a befolyásolás mértéke, 25 éves kor felett pedig átlagosan 3,4%.

Ezzel szemben a nőkre minden korosztályban gigantikus hatással voltak a márkanevek, korcsoporttól függően 53-70%-ukat befolyásolták abban, hogy találkoznának-e a fotókon látható férfival.

A márkanevek a legnagyobb mértékben a 31-35 éves (70%) és a 36-40 éves (67%) korosztályt befolyásolták a döntésben.

Ezek is érdekelhetik