szponzorált tartalom

2021.03.10. 11:04

Hogyan érhetünk el nagyobb forgalmat weboldalainkon?

A titok a szakemberek szerint a keresőoptimalizálásban rejlik.

SEO (Search Engine Optimization) text wood cubes with crumbled paper on wooden table background. Idea, Vision, Strategy, Analysis, Keyword and Content concept

Mindazok, akik valamilyen érdeklődésre számot tartó tartalmat közzétettek már az interneten – tematikus weboldal, blog, netán webshop – tapasztalatból tudják, hogy az erőfeszítésük annyit ér, ahány egyéni látogató kattint rá a tartalomhoz vezető linkre. Az is nyilvánvaló, hogy mindenki minél nagyobb forgalmat szeretne viszontlátni saját oldalán, hiszen ez generálja az ismertséget, a célközönségnek szánt üzenet terjedését, illetve ez hozhat pénzben is kifejezhető anyagi hasznot. Számos olyan módszer létezik, amellyel ezt a forgalmat stimuláni tudjuk. A legtartósabb eredmény a keresőoptimalizálással érhető el.

SEO – mi fán terem?

A search engine optimalization vagyis keresőoptimalizálás kifejezést talán sokan hallották már, de kevesen tudják, hogy pontosan mit is takar. Ez tulajdonképpen olyan etikus módszerek összességét jelenti, amellyel egy adott internetes tartalom előkelő helyre hozható fel a Google kereső találati listájában. Miért pont a Google? A válasz egyszerű: emberek százmilliói csak és kizárólag ezt a keresőfelületet használják, ha bármilyen internetes tartalomra szeretnének rábukkanni.

Ha tehát valaki nem szeretne eltűnni a net milliárd weboldala között az ismeretlenségben, mindenképpen rákényszerül, hogy megpróbáljon minél előbb kerülni a találati listán. Már csak azért is, mert a keresést végzők általában csak az első néhány találatot nézik csak át, és senki nem fog nyolcszázmillió weboldalt végigböngészni. A keresőoptimalizálással tehát javíthatunk a vállalkozásunk, blogunk, más internetes tartalmunk helyezésén, ami nagyobb egyedi kattintási számot és több visszatérő látogatót is jelent.

Bízzuk szakértőkre!

Ha tehát szeretnénk azon a bizonyos listán előre kapaszkodni, több dolgot is tehetünk. Fizethetünk reklámért, ami elsősorban nem olcsó, másodsorban pedig akár kontraproduktív is lehet, mivel az emberek zöme egyszerűen elutasítja a reklámokat. Vagy megpróbálkozhatunk a keresőoptimalizálással, ami jóval olcsóbb, és ugyan nem feltétlenül kiugró és látványos, de tartós eredményeket hozhat. Mivel ez egy komoly „iparág”, érdemes a dolgot szakértőkre bízni, ha valós eredményt akarunk elérni. A SEO ugyanis olyan, mint a vízvezetékszerelés, könnyűnek látszik, és bár az alapokat mindenki meg tudja tanulni, ha minőségi munkát szeretnénk, nem szabad amatőrökre, kontárokra bízni.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!